2012-12-30, 12:47
Medlem
grappens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr0ble
Ifall jag ska testa rektalt vad behöver jag mer än sprutan?
Behöva det något för att kunna lösa upp det.

Vatten räcker gott och väl. Sub är nog den mest lättlösliga av tabletter.
Citera
2012-12-30, 12:49
Medlem
Tr0bles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grappen
Vatten räcker gott och väl. Sub är nog den mest lättlösliga av tabletter.
Är det värt att köra rektalt med sub. Stor skillnad?
Citera
2012-12-31, 00:19
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr0ble
Är det värt att köra rektalt med sub. Stor skillnad?
Värt och värt, bättre än att köra IV iaf, liknande biotillgänglighet analt som i näsan iaf, dock skulle jag bara köra bak med just sub om näsan var paj då det är lite extrajobb.

Dock ett varningens ord till er som funderar på att langa sub och antingen har slutat ta själva elller tror att ni kan hålla det på en bra nivå, GLÖM DET!

Klarade att hålla mig i en och en halv månad innan jag torskade dit igen, är ju så lätt när man har det hemma hela tiden.
Citera
2012-12-31, 03:23
Medlem
Krehs avatar
Visst är det så att man inte kan få samma rus av dessa, via snortning eller rektalt? De gamla B8rna och N8rna var mycket bättre.

Ja/nej?
Citera
2012-12-31, 11:06
Medlem
grappens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreh
Visst är det så att man inte kan få samma rus av dessa, via snortning eller rektalt? De gamla B8rna och N8rna var mycket bättre.

Ja/nej?

Jo, det kan man. De är lite hårdare men går helt klart att både bryta av, krossa och snorta. Ger samma effekt.
Citera
2012-12-31, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Värt och värt, bättre än att köra IV iaf, liknande biotillgänglighet analt som i näsan iaf, dock skulle jag bara köra bak med just sub om näsan var paj då det är lite extrajobb.

Dock ett varningens ord till er som funderar på att langa sub och antingen har slutat ta själva elller tror att ni kan hålla det på en bra nivå, GLÖM DET!

Klarade att hålla mig i en och en halv månad innan jag torskade dit igen, är ju så lätt när man har det hemma hela tiden.

Det är ju ingen drog som ger nämnvärd eufori, och sen att ta den där som småbarnen rotar. Det är ju f-n oanständigt och barnsligt. Den ger ju inget sug, bara att man mår dåligt.
Citera
2012-12-31, 19:51
Medlem
Pqps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saskatoon2
Det är ju ingen drog som ger nämnvärd eufori, och sen att ta den där som småbarnen rotar. Det är ju f-n oanständigt och barnsligt. Den ger ju inget sug, bara att man mår dåligt.

Vad menar du? Rotar småbarn i ditt rövhål? Det är väl fan mer oanständigt än att man själv stoppar upp en pump med sub i röven?
Citera
2012-12-31, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin

Nej man ska ju helst sälja droger som man själv inte tycker om/beroende av. Jag hade aldrig kunnat sälja opiater eller benso men röka eller amfetamin hade gått.
Inte för att jag säljer något bara säger.
Citera
2012-12-31, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kartolf
Nej man ska ju helst sälja droger som man själv inte tycker om/beroende av. Jag hade aldrig kunnat sälja opiater eller benso men röka eller amfetamin hade gått.
Inte för att jag säljer något bara säger.

Haha, någon sådan har jag aldrig stött på. Alla langare använder, men ju längre upp i hierarkin desto mer reglerat och selektivt av drogsorterna,
Citera
2012-12-31, 22:38
Bannlyst
Ja, det skiljer. Subutex är bäst då de använder mest avancerade och dyraste ämnen f ö har jag hört från apotekets personal...
Citera
2012-12-31, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kothic
En annan skillnad som ovanstående skribent missade är att:

Subutex innehåller vanlig majsstärkelse.
Buprenorphine Sandoz innehåller Preglatiniserad majsstärkelse.

Detta är troligtvis den bidragande faktorn till att en ofiltrerad lösning på Buprenorphine Sandoz är i det närmsta helt klar, medan en lösning på Subutex blir mjölkig/grumlig/dimmig.
Många tror därför att det är säkrare att injicera Buprenorphine Sandoz då lösningen blir mycket klarare.
Kan tillägga att detta är FEL!

Varför? En kolloid lösning innehåller större partiklar än en klar. Eller hur?
Citera
2013-01-01, 00:43
Medlem
Krehs avatar
Köpte av en kille jag litar på...och sålde vidare till min polare...kompisen säger att det är helt värdelöst att snorta...

WTF
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in