2012-12-15, 15:35
Medlem
Bara-Robins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Det går kanon! Ligger och myser som fan med kaffe och lite Jonathan Johansson. Mår inte alls särskilt illa. Dock inte rest mig sen jag tog linan

Låter mycket trevligt! Får hoppas illamåendet håller sig borta då! Själv så förstör minsta lilla illamående nästan allt det mysiga. Men som tur är så har man gott om postafen! Och apelsinsaft!
Citera
2012-12-15, 15:47
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara-Robin
Låter mycket trevligt! Får hoppas illamåendet håller sig borta då! Själv så förstör minsta lilla illamående nästan allt det mysiga. Men som tur är så har man gott om postafen! Och apelsinsaft!

Det är det med! Dock känner jag inte av det lika mycket som sist jag tog. D.v.s i förrgår. Går toleransen upp så fort? Hade 0 tolerans innan. Alltså sjukt mycket 0 tolerans
Citera
2012-12-15, 16:37
Medlem
Bara-Robins avatar
Citat:
Det är det med! Dock känner jag inte av det lika mycket som sist jag tog. D.v.s i förrgår. Går toleransen upp så fort? Hade 0 tolerans innan. Alltså sjukt mycket 0 tolerans

Jo tydligen! Jag kör väldigt sporadiskt jag med. Jag kör under några dagar varannan månad ungefär. Och jag, precis som du märkte hur fort toleransen gick upp. Redan andra gången jag tog, (med en vit dag däremellan) så behövde jag större dos, samt ytterligare en påfyllning lite senare.
Nu har jag kört i kanske 4 dagar på två veckor, och nu idag behövde jag 3ggr så mycket som jag tog första dagen, och jag tror ändå att jag kommer att fylla på med lite till sen lite senare. Jag tog alltså 1mg första dagen, och nu idag tror jag att jag kommer att behöva 3,5mg, och ändå inte känna mig riktigt så borta som jag gjorde första dagen!

Dock så kommer jag att lägga ner det här för ett par månader nu efter idag. Jag kommer att ha 1mg till mitt mitt förfogande om jag känner av någonting negativt när det går ur kroppen sen om ett par dagar.

Har du tänkt att köra på det där länge nu, eller kör du bara ibland? Och har du fyllt på än, eller nöjer du dig för tillfället?
Citera
2012-12-15, 19:33
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara-Robin
Jo tydligen! Jag kör väldigt sporadiskt jag med. Jag kör under några dagar varannan månad ungefär. Och jag, precis som du märkte hur fort toleransen gick upp. Redan andra gången jag tog, (med en vit dag däremellan) så behövde jag större dos, samt ytterligare en påfyllning lite senare.
Nu har jag kört i kanske 4 dagar på två veckor, och nu idag behövde jag 3ggr så mycket som jag tog första dagen, och jag tror ändå att jag kommer att fylla på med lite till sen lite senare. Jag tog alltså 1mg första dagen, och nu idag tror jag att jag kommer att behöva 3,5mg, och ändå inte känna mig riktigt så borta som jag gjorde första dagen!

Dock så kommer jag att lägga ner det här för ett par månader nu efter idag. Jag kommer att ha 1mg till mitt mitt förfogande om jag känner av någonting negativt när det går ur kroppen sen om ett par dagar.

Har du tänkt att köra på det där länge nu, eller kör du bara ibland? Och har du fyllt på än, eller nöjer du dig för tillfället?

Ah fan så drygt! Njae har inte fyllt på. Boostade med weed nu dock. Saodan i gaodan vad det slog nu. Och nej. Ska inte köra massa sub, är mer tjackkille. Kul med omväxling bara
Citera
2012-12-16, 02:57
Medlem
Är det slöseri att dra en rövpump sub istället för snok? Tänkte på upptagningen om det knappt gör någon skillnad (om ens öht)
Citera
2012-12-16, 13:49
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanghostdance
Är det slöseri att dra en rövpump sub istället för snok? Tänkte på upptagningen om det knappt gör någon skillnad (om ens öht)

Tycker att hela grejjen med RP på sub är överskattat. Visst du kanske får ett snabbar påslag men vi snackar om kanske 10-15 min snabbare i men mening är det så lite att det inte äns är värt det plus att du får lite mer biotillgänglighet på det i RP. Säg att en RP ger dig ca 58-60% biotillgänglighet och en snok ger dig ca 50-53% Altså RP på sub är så jävla ovärt mennar dom där 5-7% extra är så lite att det kan knappast kännas. just saying!
Citera
2012-12-16, 13:53
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Inte märbar skillnad. Är bara några procent högre BA.
Citera
2012-12-16, 13:54
Medlem
creepyones avatar
Citat:

Jag vet inte vad det är men det känns som om jag har utvecklat nån jävla monster tollerans på SUB på sista tiden. Körde väldigt mycket apelsiner innan jag för ca en månad sen gick tillbaka till dom vanliga b8:erna.

Har jag låt säga hållt upp en vecka så kan jag liktförbannat ta ungefär 2mg första dan när jag kör efter en veckas uppehåll. Mår då altså "hyffsat" men inte samma WOW felling som va för ca 6 månader sen typ och då behövde jag kanske en 0,5mg för att nodda så hårt i ett par timmar.

Och sen redan efter 1 dag så dubblas min tollerans minst sagt och dag 2 kan jag behöva ta uppåt 4-5mg för att må okej. det känns som om jag har utvecklat en grym tollerans ökning på detta prep med tiden som inte verkar ge med sig. skumt som fan :/

mvh
Citera
2012-12-17, 15:41
Medlem
Är det korstolerans på buprenofin, morfin och tramadol?
Citera
2012-12-17, 17:04
Medlem
Streetmanns avatar
Citat:
Är det korstolerans på buprenofin, morfin och tramadol?
Buprenorfin blockerar effekten/kicken på Morfin.

Ha det bra
/ Streetman
Citera
2012-12-17, 21:42
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streetmann

Ha det bra
/ Streetman

Du har helt rätt men du svarar inte på frågan.

Ja det är korstolerans mellan alla opioider/opiater.
Citera
2012-12-17, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetmann

Ha det bra
/ Streetman

Och Bangar_ inte tack för svaren! Hur fan quotar man två inlägg i ett svar?

Det förklarar varför jag inte blev ordentligt moffad förens jag dragit i mig 110mg intravenöst nu i veckan.

Jävla korstolerans du är skit!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in