2012-12-13, 18:50
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tribe^
Om illamåendet är något du störs av så ska du köpa Calma funkar superbra samt att det kickar på lite extra av det också är man känslig så kan man till och med klara sig med mindre dos, men iaf nu ser du charmen i det i varje fall. Var för ett par helgerna tror det var runt den 25:e förra månaden drog i mig vanliga dosen på 4mg när jag precis fått det och jag blev inte lite förvånad när jag blir illamående första gången på 4 år nästan exakt som jag spydde på en opioid, hade varit ren lite längre än jag brukade då.

Jo, det är anledningen till att jag har bara en person jag köper både sub och kanske något röka om han råkar ha en 100 släng och jag är sugen, trivs faktiskt med det och mycket billigare än vad kryptonet och och rökmixarna var när jag höll på som värst, men alltid tråkigt när det blir så där men jag är övertygad om att du gjorde rätt man märker själv efter ett tag om vad som funkar.

/Tribe

Fan så nice! funkar inte vanliga postafen från apoteket med?

Ah förstår dig. Fan helt värdelöst att hitta bra kranar när man är nyinflyttad och den enda i sitt umgänge som tar droger dock. Men fick tag på't iallafall. Ja alltså jag krånglar sällan med folk. Jag är bara för snäll och för ostreetsmart för att kunna bete mig pissigt mot folk. DAMN YOU, TRYGGA UPPVÄXT

Förresten. Hur safe är det att dricka imorgon? Är tentaöl. HEHEHE. Dock inga hutlösa mängder alkohol. Ett par öl bara
Citera
2012-12-13, 18:58
Medlem
Tribe^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Fan så nice! funkar inte vanliga postafen från apoteket med?

Ah förstår dig. Fan helt värdelöst att hitta bra kranar när man är nyinflyttad och den enda i sitt umgänge som tar droger dock. Men fick tag på't iallafall. Ja alltså jag krånglar sällan med folk. Jag är bara för snäll och för ostreetsmart för att kunna bete mig pissigt mot folk. DAMN YOU, TRYGGA UPPVÄXT

Förresten. Hur safe är det att dricka imorgon? Är tentaöl. HEHEHE. Dock inga hutlösa mängder alkohol. Ett par öl bara

Jo postafen fungerar skitbra, men det är just det här ämnet du vill åt för det potentierar opiatruset.
För eller senare hittar man rätt person tro mig

Japp, det ska vara helt okej men det känner du bäst själv sitter du och noddar och kan knappt hålla ögonen öppna så kanske du ska ställa in känner du dig okej i kroppen lagom utvilad så är det bara köra kanske inte dundersupa direkt vet ju hur det kan se ut om ni ska ut på nation.

/Tribe
Citera
2012-12-13, 19:01
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tribe^
Jo postafen fungerar skitbra, men det är just det här ämnet du vill åt för det potentierar opiatruset.
För eller senare hittar man rätt person tro mig

Japp, det ska vara helt okej men det känner du bäst själv sitter du och noddar och kan knappt hålla ögonen öppna så kanske du ska ställa in känner du dig okej i kroppen lagom utvilad så är det bara köra kanske inte dundersupa direkt vet ju hur det kan se ut om ni ska ut på nation.

/Tribe

Han jag träffade idag var rätt soft. Dock så trodde han att jag var påverkad pga mina små pupiller. Men jag var inte påverkad

Finns inga nationer där jag bor utan det blir vanligt pubhäng! Sen ska jag inte ta sub imorgon. Men kanske blir lite till om någon timme. Tänkt så man inte dör framför sina klassisar. Hade blivit tråkig stämning
Citera
2012-12-13, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
Jag hade nog kört CT eftersom det rör sig om så kort tid. Bara bunkra upp med benso/lyrica magmedicin osv

Lycka till

Citat:
Haha satt precis hukad över toan och skulle kräkas. Men klarade mig. Har fan inga antihistaminer hemma heller. Suger. Kanske var bra att jag inte tog en cigg. Har lite nyponsoppa jag ska få i mig. Mat är bra. Så mycket koll har jag

Jasså? Jo man har väl spanat efter snipers ett par gånger på centralstimulantia ett par gånger Själv har jag inte riktigt kommit så långt att jag kan ge upp droger. Trots en jävla massa hjälp. Vet inte varför. Tar däremot inte riktigt lika mycket som förr. Och det är ju bra. Förbannat tråkigt bara

Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Du behöver inte förbereda dig speciellt. Du kommer inte må såpass dåligt att du skiter ner dig eller är superfrustrerad dygnet runt. Kanske något att sova på till natten kan vara lämpligt.

Vilka doser tog du? har du användt subutex eller andra opioider tidigare, isåfall hur länge. Är dosen mindre än 4mg varannan dag och du inte har använt någon starkare opioid än tramadol tidigare så kommer detta vara en baggis. Lite kommer du känna av men det kommer inte vara olidligt.

o hur lång tid tror ni det tar att bli någorlunda normal igen efter 2 veckors mellan 2-4mg användande om man kör ct? man vill ju gärna inte verka som ett mongo på julen...
Citera
2012-12-13, 20:06
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickblaster
o hur lång tid tror ni det tar att bli någorlunda normal igen efter 2 veckors mellan 2-4mg användande om man kör ct? man vill ju gärna inte verka som ett mongo på julen...

Varför citerar du mig för? Har du något emot mig? Är det bara för att jag är svart?
Senast redigerad av Brmc 2012-12-13 kl. 20:16.
Citera
2012-12-13, 21:44
Medlem
oj, råkade få med dig... förmodligen för att du e svart men har du eller någon en aning om hur lång tid at:n skulle vara?
Citera
2012-12-14, 14:46
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
oj, råkade få med dig... förmodligen för att du e svart men har du eller någon en aning om hur lång tid at:n skulle vara?

Inte en blekfet aning faktiskt. Men att köra något varje dag brukar ge en AT att heta duga:/

När i helvete får man normala pupiller igen? Tog första och sista dosen igår. Landade på 2 mg. Fortfarande små pupiller. Nojae över krogbesöket ikväll
Citera
2012-12-14, 14:50
Medlem
Gangster_mans avatar
Citat:

Det går inte att svara på. Det är individuellt. sen beror det på, om du är helt ny med subutex och andra opiater så känner du nog ingenting av att kliva av. och har du blivit beroende av låt oss säga Oxycontin så behöver det inte betyda att du får abstinens av Subutexen efter enbart 2 veckor heller.

Men har du nån gång blivit beroende av Sub så kommer du få abstinens. hur lång tid är omöjligt att svara på. men nån stans mellan 3 - 7 dagar skulle jag gissa på.
Citera
2012-12-14, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gangster_man
Det går inte att svara på. Det är individuellt. sen beror det på, om du är helt ny med subutex och andra opiater så känner du nog ingenting av att kliva av. och har du blivit beroende av låt oss säga Oxycontin så behöver det inte betyda att du får abstinens av Subutexen efter enbart 2 veckor heller.

Men har du nån gång blivit beroende av Sub så kommer du få abstinens. hur lång tid är omöjligt att svara på. men nån stans mellan 3 - 7 dagar skulle jag gissa på.

tack gangster_man! den enda opioiden jag varit beroende av är tramadol i ca. en månad sen cold turkey, tog 3 dagar. men säg att jag försöker ct på subben o om/när det blir som värst tar en liten dos drygar jag ut abstinens tiden jätte länge då? annars har jag hört att om man tar en häst dos loperamid får man som ett lång varande opi rus..? sen har jag ju bens, lyrica o sprit men e redan på så höga doser så vill helst inte gå upp ännu mer... aaarrgh

ursäkta lång text
Citera
2012-12-15, 12:38
Medlem
Brmcs avatar
Kollade runt lite här i tråden men hittade inget kanonsvar huruvida sub är en bra idé eller inte när ma är bakfull.

Så istället för att fråga experimenterar jag lite. Lika bra! 2 mg. WHERE DOES ALL MY MONET GO? STRAIGHT, STRAIGHT UP MY NOSE
Citera
2012-12-15, 14:07
Medlem
Bara-Robins avatar
Citat:
Kollade runt lite här i tråden men hittade inget kanonsvar huruvida sub är en bra idé eller inte när ma är bakfull.

Så istället för att fråga experimenterar jag lite. Lika bra! 2 mg. WHERE DOES ALL MY MONET GO? STRAIGHT, STRAIGHT UP MY NOSE

Det fungerar kanon! Då kan du nästan må bättre på bakfyllan än när du väl drack. Dock finns det en överhängande risk att du mår illa, så postafen är att föredra! Gå och pudra näsan nu!

Edit. Läste igenom det igen och såg att du redan hade tagit det! Hoppas du inte mår illa nu och att du mår bra då!
Citera
2012-12-15, 14:21
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara-Robin
Det fungerar kanon! Då kan du nästan må bättre på bakfyllan än när du väl drack. Dock finns det en överhängande risk att du mår illa, så postafen är att föredra! Gå och pudra näsan nu!

Edit. Läste igenom det igen och såg att du redan hade tagit det! Hoppas du inte mår illa nu och att du mår bra då!

Det går kanon! Ligger och myser som fan med kaffe och lite Jonathan Johansson. Mår inte alls särskilt illa. Dock inte rest mig sen jag tog linan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in