Citat:
Ursprungligen postat av Tribe^
Om illamåendet är något du störs av så ska du köpa Calma funkar superbra samt att det kickar på lite extra av det också är man känslig så kan man till och med klara sig med mindre dos, men iaf nu ser du charmen i det i varje fall. Var för ett par helgerna tror det var runt den 25:e förra månaden drog i mig vanliga dosen på 4mg när jag precis fått det och jag blev inte lite förvånad när jag blir illamående första gången på 4 år nästan exakt som jag spydde på en opioid, hade varit ren lite längre än jag brukade då.
Jo, det är anledningen till att jag har bara en person jag köper både sub och kanske något röka om han råkar ha en 100 släng och jag är sugen, trivs faktiskt med det och mycket billigare än vad kryptonet och och rökmixarna var när jag höll på som värst, men alltid tråkigt när det blir så där men jag är övertygad om att du gjorde rätt man märker själv efter ett tag om vad som funkar.
/Tribe
Jo, det är anledningen till att jag har bara en person jag köper både sub och kanske något röka om han råkar ha en 100 släng och jag är sugen, trivs faktiskt med det och mycket billigare än vad kryptonet och och rökmixarna var när jag höll på som värst, men alltid tråkigt när det blir så där men jag är övertygad om att du gjorde rätt man märker själv efter ett tag om vad som funkar.
/Tribe
Fan så nice! funkar inte vanliga postafen från apoteket med?
Ah förstår dig. Fan helt värdelöst att hitta bra kranar när man är nyinflyttad och den enda i sitt umgänge som tar droger dock. Men fick tag på't iallafall. Ja alltså jag krånglar sällan med folk. Jag är bara för snäll och för ostreetsmart för att kunna bete mig pissigt mot folk. DAMN YOU, TRYGGA UPPVÄXT
Förresten. Hur safe är det att dricka imorgon? Är tentaöl. HEHEHE. Dock inga hutlösa mängder alkohol. Ett par öl bara
men har du eller någon en aning om hur lång tid at:n skulle vara?