2012-12-12, 20:46
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playahead7
om jag kör rövpanna, stoppar jag bara in tabletten som den är då i röven? eller måste man lösa upp den med vatten eller nått?

Du måste lösa upp den först.
Citera
2012-12-12, 20:59
Medlem
Blockerar sub palexia?
Citera
2012-12-12, 21:16
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksaksa
Blockerar sub palexia?

Jag skulle tro det, men osäker. Både buprenorfin och Palexia verkar på μ-opioidreceptorn, varav buprenorfin verkar som antagonist. Jag skulle inte chansa.
Citera
2012-12-12, 22:12
Medlem
jag har kört sub i ca. 2 veckor nu, ungefär en fjärring om dan. vill sluta nu för blir bara mer o mer nerkärad.. hur e bästa sättet? min polare sa att jag borde köra på 2mg en vecka sen 1mg en vecka.. stämmer det? o kommer jag få mycket at ändå?

/väldigt tacksam för hjälp
Citera
2012-12-12, 22:50
Medlem
playahead7s avatar
å helvete vad skönt det slog när jag körde 3mg under tungan! galet
Citera
2012-12-13, 00:13
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Nu har jag haft en ett uppehåll på sub på typ en månad. Och fan vad skönt ruset var. Och jag mådde så gott dagen efter jag tog det också.

Min polare försöker också att ha uppehåll på sub, han brukar ta ett uppehåll på 3-5dagar.
Citera
2012-12-13, 08:24
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playahead7
å helvete vad skönt det slog när jag körde 3mg under tungan! galet

Testa det då rektalt så ska du få se på grejer.
Citera
2012-12-13, 10:18
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickblaster
jag har kört sub i ca. 2 veckor nu, ungefär en fjärring om dan. vill sluta nu för blir bara mer o mer nerkärad.. hur e bästa sättet? min polare sa att jag borde köra på 2mg en vecka sen 1mg en vecka.. stämmer det? o kommer jag få mycket at ändå?

Jag hade nog kört CT eftersom det rör sig om så kort tid. Bara bunkra upp med benso/lyrica magmedicin osv

Lycka till
Citera
2012-12-13, 10:23
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickblaster

Du behöver inte förbereda dig speciellt. Du kommer inte må såpass dåligt att du skiter ner dig eller är superfrustrerad dygnet runt. Kanske något att sova på till natten kan vara lämpligt.

Vilka doser tog du? har du användt subutex eller andra opioider tidigare, isåfall hur länge. Är dosen mindre än 4mg varannan dag och du inte har använt någon starkare opioid än tramadol tidigare så kommer detta vara en baggis. Lite kommer du känna av men det kommer inte vara olidligt.
Citera
2012-12-13, 11:22
Medlem
Tropexs avatar
Går det att förbereda en fix och låta den stå till ett senare tillfälle (max 24 timmar)? Är ganska ny med sprutor och jag får för mig saker som att lösningen skulle fastna (trots filtrerad), mycket bakterier som hinner gro i vattnet etc. Självklart har jag nålhatten på och li
dar in hela sprutan i papper.
Eller går det alldeles utmärkt, så jag har en fix redo?

Subutex gäller det.
Senast redigerad av Tropex 2012-12-13 kl. 11:27. Anledning: Tillägg
Citera
2012-12-13, 11:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Du behöver inte förbereda dig speciellt. Du kommer inte må såpass dåligt att du skiter ner dig eller är superfrustrerad dygnet runt. Kanske något att sova på till natten kan vara lämpligt.

Vilka doser tog du? har du användt subutex eller andra opioider tidigare, isåfall hur länge. Är dosen mindre än 4mg varannan dag och du inte har använt någon starkare opioid än tramadol tidigare så kommer detta vara en baggis. Lite kommer du känna av men det kommer inte vara olidligt.

hur går det för dig har du klippt subben?
Citera
2012-12-13, 11:55
Medlem
calihs avatar
Tjena!

Jag har sökt å scrollat så att jag blir tokig men kan ändå inte hitta det jag söker.
Det är nämligen så att jag har druckit väldigt mkt cocillana senaste veckan, senast igår kväll/natt drack jag 250ml. Och då till frågan. Kan jag snorta 1 mg sub idag utan några problem? Tycker att folk säger olika. Har knappt nån erfarenhet av sub, bara dragit det en gång tidigare. Men lite mer erfarenhet av dom svagare opioderna.

Så, vad tror ni? Kan jag snorta i mig min halva sub å mysa loss ikväll?

Tacksam för snabba svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in