2012-11-11, 10:28
Medlem
RCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Drick det en halvtimme innan, ja det kommer det.

Lergigan eller Atarax boostar på lite med.

Drick minst 3 dl.

Ja Atarax boostar som fan, det ger tom. en KICK vid IV om man blandar ca 5mg Hydroxizine med Buprenorfinet

Känslan är inte helt olik H , men som sagt ska ni prova detta var väldigt noggranna med filtreringen...
Citera
2012-11-11, 12:07
Medlem
RCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RC
Ja Atarax boostar ....etc se ovan

Tillägg: Förövrigt det enda "vettiga" användningsområde för det i övrigt verkningslösa ämnet!
Citera
2012-11-13, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Någon som vet om det ligger någon sanning i detta?

MVH

Nej det finns ingen universiell sanning ang din fråga, den som påstår att det gör det förstår sig helt enkelt inte på hur det fungerar...

Det är till 100% helt induviduellt och har således med människan som intar det att göra mera än dosen i sig självt, hur mycket tål just du så att säga. Har du lång erfarenhet att sub intag, etc.. etc..

När jag skjöt i mig sub första gångerna så var 4mg bra för mig, idag blir det 2 st. 8mg per firre, ibland t.o.m någon extra 2mg utöver de ordinarie 16mg och det är perfekt för mig. Mindre och jag ångrar mig alltid och måste ta en till, visst vet jag att jag är väldigt högt i dos med sub samt även att jag själv har pressat mig upp dit med att uttöka dosen hela tiden men så har jag också använt en himla massa år.

Nasalt tycker jag är att kasta bort suben helt och hållet, så visst är vi väldigt olika i denna fråga och vi har även som nämnts tidigare olika förutsättningar för att bli "hög" av sub. Ett annat bra ex är detta, min kompis märker ingen störe skillnad mellan subutex och subuxon vilket jag finner vara extremt skumt, lol.. Jag menar för mig är dom som natt och dag vid samma dos och under tungan, suboxon mår jag rent av dåligt på upp till en timma efter intag innan det släpper (den äckliga naloxonen) medans subutex inte ger någon dålig bieffekt alls.

Med detta sagt så uppmanar jag ingen att skjuta sub överhuvudtaget, speciellt inte dagligen..
Senast redigerad av pastaposti 2012-11-13 kl. 16:22.
Citera
2012-11-13, 17:38
Medlem
Vad är en bra startdos? Hur länge håller ett rus i? Svårt att somna/sova? Svårt att äta? Vad mer ska man tänka på?

Mvh
Citera
2012-11-13, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaHosMig
Vad är en bra startdos? Hur länge håller ett rus i? Svårt att somna/sova? Svårt att äta? Vad mer ska man tänka på?

Mvh
Bra startdos på sub? Var det det du menade? Om du är helt grön så ta 2mg (en del säger ännu lägre doser). Men det var så jag började för flera år sedan. En del spyr som fan men det har aldrig hänt mig någonsin.

Man somnar utmärkt på sub.

Om det är första gången så var sparsam med benso och alkohol - kan leda till andningsdepression.

Första gången jag tog sub tog det över en timme innan jag fick full effekt. Men då satt ruset kvar dan efter också. Numera får jag effekt inom 15 min, och effekten försvinner ganska fort. Jag är abstinent dan efter redan.

Förstår att det är spännande att testa men det är lätt att bli hooked och då är det fanimej inte roligt längre.
Senast redigerad av eufori9 2012-11-13 kl. 18:43.
Citera
2012-11-13, 21:48
Medlem
Denoms avatar
Har två subutex 8or jag sparar till en regning dag (typ söndag), hur mycket kan jag ta IV om jag har en ganska hög opi-tolerans?
Citat:
Ursprungligen postat av RC
Ja Atarax boostar som fan, det ger tom. en KICK vid IV om man blandar ca 5mg Hydroxizine med Buprenorfinet

Känslan är inte helt olik H , men som sagt ska ni prova detta var väldigt noggranna med filtreringen...
Haha! Trodde till en början att du drev innan jag googlade det och såg mängder av trådar på BL och dylikt om det.
Senast redigerad av Denom 2012-11-13 kl. 22:01.
Citera
2012-11-13, 23:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pastaposti
Nej det finns ingen universiell sanning ang din fråga, den som påstår att det gör det förstår sig helt enkelt inte på hur det fungerar...

Det är till 100% helt induviduellt och har således med människan som intar det att göra mera än dosen i sig självt, hur mycket tål just du så att säga. Har du lång erfarenhet att sub intag, etc.. etc..

När jag skjöt i mig sub första gångerna så var 4mg bra för mig, idag blir det 2 st. 8mg per firre, ibland t.o.m någon extra 2mg utöver de ordinarie 16mg och det är perfekt för mig. Mindre och jag ångrar mig alltid och måste ta en till, visst vet jag att jag är väldigt högt i dos med sub samt även att jag själv har pressat mig upp dit med att uttöka dosen hela tiden men så har jag också använt en himla massa år.

Nasalt tycker jag är att kasta bort suben helt och hållet, så visst är vi väldigt olika i denna fråga och vi har även som nämnts tidigare olika förutsättningar för att bli "hög" av sub. Ett annat bra ex är detta, min kompis märker ingen störe skillnad mellan subutex och subuxon vilket jag finner vara extremt skumt, lol.. Jag menar för mig är dom som natt och dag vid samma dos och under tungan, suboxon mår jag rent av dåligt på upp till en timma efter intag innan det släpper (den äckliga naloxonen) medans subutex inte ger någon dålig bieffekt alls.

Med detta sagt så uppmanar jag ingen att skjuta sub överhuvudtaget, speciellt inte dagligen..

Det låter inget vidare. En sån värdelös och tråkig drog, skjuta så mycket med all skit i. Om du är heroinist innan så behöver du inte skjuta grejerna. Jag tar 1mg per dag nu och mår mycket bättre än varor eller skjuta en åtta dagligen. Less is more med den drogen verkar det som.... Om man nu ska betrakta det som en drog. Det är tveksamt.
Citera
2012-11-14, 17:57
Medlem
Är det något bättre upptag nasalt än sublingualt? Alltså, om man pulveriserar en bit, är det bättre att snorta än att hälla under tungan?
Citera
2012-11-14, 21:39
Medlem
Denoms avatar
Jag kan få tag på injektionsvätska med buprenorfin som dock är jävligt svag, den innehåller bara 0,2mg/ml. Hur många ml tror ni jag behöver köra i mig för att få ett bra rus?
Citera
2012-11-14, 22:52
Medlem
SMD FBs avatar
Har Nycomed slutat tillverka buprenotex nu?
Citera
2012-11-14, 23:05
Medlem
sleipniros avatar
Köpte för ett tag sedan ett par subuxone 2mg med 0.5mg naloxon i, de kom i blister, vita, sexkantiga och luktade PEZ-godis när jag snortade dem. Däremot fick jag inte alls vidare effekt av dem?! Har snortat buprenorfinpulver förut och då krävdes det bara runt 0.5-0.75mg för att mina ögon skulle korsas, så jag snortade samma mängd (En fjärdedels tablett alltså) men fick inte alls samma effekt som på buprenorfinet. Fyllde på var halvtimme till jag var uppe i 2mg och då kunde jag få lite ögonkorsning om jag låg ner och verkligen försökte...

Någon som har någon aning om det var egenpressade piller eller om det var naloxonet som spökade eller vad? Kanske värt att nämnas att jag tog metadon helgen innan och fick då ganska bra effekt på 35mg.
Citera
2012-11-14, 23:20
Medlem
RCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Eller den ännu starkare anti-histaminen du brukar ta?

Jag har testat sub med alla de olika sorters benso och z-analoger och det har inte blivit nå häftigare att ta iv för det, varför skulle atarax göra skillnad?

Atarax är inte en Benso eller Z-analog. Det är en antihistamin. Varför exakt just dessa 2 substanser har en unik synergi vet jag ej. Den handlar inte om vilket anithistamin som helst oavsett om andra är "starkare"

Hursomhelst jag talar ur EGEN erfarenhet, dessutom finns det kliniska studier på just detta fenomen.
Prova själv istället för att sitta här och argumenta, jag lovar dig att det slår kombinationer med de tyngsta bensosorterna. Man får alltså en KICK efter 1 sekund vilket inte ens benso kan ge IV. Möjligtvis att Midazolam kommer i närheten med avseende på kick IV ang benso's.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in