2009-10-25, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
Tack så jävla mycket, hur stor dos utav alkohol och buprenorfin måste jag ta för att man ska bli orolig?

Off topic men det är ju lite kul med din text nedanför som du skrivit..
Know your-grejerna alltså. Med tanke på vad du frågar.

On T. Jag upplever det som högst personligt då en del sveper en sjuttis
tillsammans med att damma i sig en halva sub och ett gäng (valfri flöddersort).
Medan en del säger att man inte kan tåla den mängden, tyvärr har jag inga siffror angående vikt/ålder/kön och all annan statistik som kan vridas åt alla håll.
Citera
2009-10-26, 07:09
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
Tack så jävla mycket, hur stor dos utav alkohol och buprenorfin måste jag ta för att man ska bli orolig?

Jag har druckit två vinare, en näve flödder och tagit en hel sub; det är högst individuellt och helt omöjligt att svara på, allt har med din, vikt och och tolerans att göra, ingen här kan säga här vad som som är ´"lugnt" för någon annan, även om jag inte kan tänka mig att ett piller eller två eller en pilsner eller två tillsammans med lite sub skulle få nån att trilla av pinn...

och du, du har fått i dig för mycket sub grabben, sådär var det för mig för hundra år sen också första gången... ska inte uppmuntra nån att ta sub, men prova en mindre dos nästa gång (om det blir det), ta små linor, känn efter...
Citera
2009-10-26, 14:02
Medlem
tem04s avatar
Okey

Citat:
Ursprungligen postat av ensamseglaren
Jag känner en positiv effekt cirka sex timmar, efter det är jag visserligen påverkad men njuter inte - om jag inte tar en ny dos.
Jag brukade må som bäst efter ca tre timmar när jag var "ny" nu så fungerar det knappt i tre timmar innan jag måste doooosa på en snort till.
Citera
2009-10-26, 18:01
Bannlyst
Subutex och Kratom

Subutex blockerar ju många andra opioiders effekt, men hur fungerar det med Krypton? Kratom skall ju tydligen verka på opioidreceptorerna i hjärnan, så jag undrar om buprenorfin blockerar effekten av Krypton. Någon som vet? Någon som provat?
Citera
2009-10-26, 18:06
Medlem
blev riktigt deprimerad av era lyx-priser nu.. Får pröjsa 500 kr per 8a i min stad, och det är ALLTID subuxone och nu finns det knappt att få tag på heller..
Citera
2009-10-26, 18:48
Bannlyst
Subutex, 500 spänn i Lappland. Tror det är svårt att få tag på billigare sub norr Luleå.
Citera
2009-10-26, 19:41
Medlem
200-300kr i e-tuna.
Citera
2009-10-26, 19:56
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Subutex, 500 spänn i Lappland. Tror det är svårt att få tag på billigare sub norr Luleå.

Finns det någon efterfrågan då? Åk ner till Stockholm och köp med dig ett hundratal. Någon på palttan hjälper dig säkert med glädje för 100kr/st om inte billigare vid köp av så många. 4 för 500 har jag blivit erbjuden där när jag bara köpt enstaka, så tror nog inte det skulle vara något problem.
Citera
2009-10-26, 20:22
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish
Finns det någon efterfrågan då? Åk ner till Stockholm och köp med dig ett hundratal. Någon på palttan hjälper dig säkert med glädje för 100kr/st om inte billigare vid köp av så många. 4 för 500 har jag blivit erbjuden där när jag bara köpt enstaka, så tror nog inte det skulle vara något problem.

Plattan är det inte en massa civilare där?
Enda stället jag vet är plattan men det var ett tag sen jag köpte där.

Kommer ifrån en mindre ort i mellan Sverige men där kostar det 250-300kr st.
Senast redigerad av Bertil85 2009-10-26 kl. 20:28.
Citera
2009-10-26, 20:41
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish

i luleå och kalix som exempel är de väldigt liten efterfrågan på sub och andra opi.. tjacket finns nästan på lösvikt på ICA känns det som, bättre kvalité än mellansverige.

Antar att de finns någon transportsträcka genom norra ryssland eller nåt annat fräckt
Citera
2009-10-26, 21:40
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Plattan är det inte en massa civilare där?
Enda stället jag vet är plattan men det var ett tag sen jag köpte där.

Kommer ifrån en mindre ort i mellan Sverige men där kostar det 250-300kr st.
Visst finns det civilare där, men dom som säljer där är övernojjiga ändå. Personligen skulle jag nog inte satsa på plattan för att köpa mängder över 10.

Istället skulle jag försöka få kontakt med folk i Sthlm/Gbg/Malmö via internet som kan hjälpa en att styra upp när man kommer ner. Alt prata med någon som levererar upp till dig. (Detta har jag funderat på att göra.)
Citera
2009-10-26, 21:51
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Visst finns det civilare där, men dom som säljer där är övernojjiga ändå. Personligen skulle jag nog inte satsa på plattan för att köpa mängder över 10.

Istället skulle jag försöka få kontakt med folk i Sthlm/Gbg/Malmö via internet som kan hjälpa en att styra upp när man kommer ner. Alt prata med någon som levererar upp till dig. (Detta har jag funderat på att göra.)

Mmm ska försöka med plattan nu när man är i Stockholm. Blir intressant.

Mina internet kontakter har flytt så att säga, men för ett halvår sedan så funkade det fint.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in