2012-05-16, 22:12
Medlem
Skäggbiffs avatar
1 år sedan sista subutexen och satan vad man saknar det.. blev av med min brevkompis efter utlandsflytt & snart på väg tillbaka.. usch ja.. jaga på stan in Malmö o betala 300kr 8an.. fifan! Men det är värt det..

Ps detta låter kanske som kranfiske men jag behöver inte använda mig utav flashback för det.. Finns riktiga forum för det
Citera
2012-05-17, 08:46
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norren
någon som känner igen dessa?

http://imageshack.us/photo/my-images/443/bildma.jpg/

MVH

Det där är inga sub, tror inte dina tabletter innehåller Buprenorfin alls tyvärr.

Vad har du fått för info om dom? Vad ska det vara?
Citera
2012-05-17, 08:55
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiff
1 år sedan sista subutexen och satan vad man saknar det.. blev av med min brevkompis efter utlandsflytt & snart på väg tillbaka.. usch ja.. jaga på stan in Malmö o betala 300kr 8an.. fifan! Men det är värt det..

Ps detta låter kanske som kranfiske men jag behöver inte använda mig utav flashback för det.. Finns riktiga forum för det

Bor du i Malmö och betalar 300 kr? då betalar du 3 gånger priset, fast det visste du nog redan.

Angående hur lång tid det tar innan man slutar få ett rus av subutex så är det såklart väldigt olika, när jag började med subutex efter mitt första LVM och då var jag nästan ren under dom 6 månaderna (förutom när vi fick in något) och jag fick ett rus de först 2 veckorna kanske men de första dagarna mådde jag såklart bäst sedan dalade det neråt ganska snabbt och medicinen gjorde "bara" sitt jobb att ta bort heroin-suget.

Men jag har träffat flera som hela tiden fick ett rus av subben fast dom hade haft det i några år och jag kunde inte fatta det men det var ju bra för dom få som fortfarande får ett rus efter så lång tid, fast jag kan inte tänka mig att dom fick ett särskilt starkt rus.
Senast redigerad av Jungle 2012-05-17 kl. 08:59.
Citera
2012-05-17, 14:55
Medlem
Norrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Det där är inga sub, tror inte dina tabletter innehåller Buprenorfin alls tyvärr.

Vad har du fått för info om dom? Vad ska det vara?

En snubbe är skyldig pengar och han gav mig dom som tack för lån typ, påstod att det var jugoslaviska sub, men ser inte ut som några sub inte och ingen känner igen dom :P får väl köra russian roulette å snorta lite av en tablett kanske.
Citera
2012-05-17, 17:06
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norren
En snubbe är skyldig pengar och han gav mig dom som tack för lån typ, påstod att det var jugoslaviska sub, men ser inte ut som några sub inte och ingen känner igen dom :P får väl köra russian roulette å snorta lite av en tablett kanske.

Dom har väl samma märken som vi har där nere, skulle isåfall kunna vara en vara en värktablett som Temgesic med en låg halt Buprenorfin men jag tvivlar på det.
Citera
2012-05-18, 14:44
Medlem
Mattzon2ks avatar
Tänkte trycka i mig två knappar ikväll och när jag landat så tänkte jag köra Sub eftersom jag avskyr att landa på E men samtidigt vill testa Sub också. Det är alltså första gången jag ska testa sub, läst en del om det så vet vad jag skall vänta mig etc..

Till frågan: Kan man köra Sub efter man landat på Ecstasy?

Tacksam för snabba svar! Peace
Citera
2012-05-18, 14:54
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattzon2k
Tänkte trycka i mig två knappar ikväll och när jag landat så tänkte jag köra Sub eftersom jag avskyr att landa på E men samtidigt vill testa Sub också. Det är alltså första gången jag ska testa sub, läst en del om det så vet vad jag skall vänta mig etc..

Till frågan: Kan man köra Sub efter man landat på Ecstasy?

Tacksam för snabba svar! Peace

Perfekt att landa på!

Börja med en 0.5mg och fyll på efter minst 1-2 timmar iaf så ska det va bra

Lycka till

Mvh kk
Citera
2012-05-21, 15:05
Medlem
Baenkarns avatar
Får ingen effekt av 8mg längre, vill inte wasta mer sub så undrar hur jag boostar jag det på bästa sätt? har valiuim, lyrica, xanor och ikto hemma. Har tolerans av både benso och lyrica.

mvh
Citera
2012-05-22, 02:59
Medlem
Så skönt att ha stora tillgångar till Sub, dem är riktigt fina alltså. Jag boostar med hjälp av lyrica och Xanor de dagar jag känner att jag behöver.
Citera
2012-05-22, 18:15
Medlem
Är det bara jag som tycker att de små buprenotex funkar sämre än -utex och -oxone? Ska ju inte vara nån skillnad (jag tar inga andra opiater, benso ibland). Eller är det bara placeboeffekten. Känns ju inte som man får i sig nåt.

Å andra sidan har jag skrämmande hög toleransnivå nu efter ett år med bara enstaka dar utan sub.
Citera
2012-05-22, 20:55
Medlem
limE86s avatar
Är det nån mer än jag som blir hungrig av sub?
dom flesta vad jag har hört tappar aptiten eller är inte alls hungrig under ruset. Men jag har på senare tid börjat få ökat aptit av sug inte alls lika mkt som av cannabis men jäklar vad gott mat är när man är subbad
Citera
2012-05-22, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Är det nån mer än jag som blir hungrig av sub?
dom flesta vad jag har hört tappar aptiten eller är inte alls hungrig under ruset. Men jag har på senare tid börjat få ökat aptit av sug inte alls lika mkt som av cannabis men jäklar vad gott mat är när man är subbad
Om jag varit utan ett par dar och mår dåligt får jag en jävla aptit av sub. Men jag klarar inte alls att äta om jag har abstinens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in