Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiff
1 år sedan sista subutexen och satan vad man saknar det.. blev av med min brevkompis efter utlandsflytt & snart på väg tillbaka.. usch ja.. jaga på stan in Malmö o betala 300kr 8an.. fifan! Men det är värt det..
Ps detta låter kanske som kranfiske men jag behöver inte använda mig utav flashback för det.. Finns riktiga forum för det

Bor du i Malmö och betalar 300 kr? då betalar du 3 gånger priset, fast det visste du nog redan.
Angående hur lång tid det tar innan man slutar få ett rus av subutex så är det såklart väldigt olika, när jag började med subutex efter mitt första LVM och då var jag nästan ren under dom 6 månaderna (förutom när vi fick in något) och jag fick ett rus de först 2 veckorna kanske men de första dagarna mådde jag såklart bäst sedan dalade det neråt ganska snabbt och medicinen gjorde "bara" sitt jobb att ta bort heroin-suget.
Men jag har träffat flera som hela tiden fick ett rus av subben fast dom hade haft det i några år och jag kunde inte fatta det men det var ju bra för dom få som fortfarande får ett rus efter så lång tid, fast jag kan inte tänka mig att dom fick ett särskilt starkt rus.