2012-04-29, 02:15
Medlem
Recycles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Nej, nej det kommer gå väldigt trögt om du nu inte blandar ihop gul med orange. De gula nålarna är ju de minsta nålarna (30g) och trycka ut en lösning genom en 5ml pump tar nog sin tid. Orange + 3ml rekommenderar jag alltid, ett bra allround-set.

Tänkte skjuta tjack eller sub. Eller Ikto.

Det är itssopure-2 som svarar från sin polares FB nu,
Citera
2012-04-29, 02:37
Medlem
Krehs avatar
Jag har på sistone börjat få problem med att jag är rädd för att pulvret åker ned i halsen/lungorna istället för att fastna på/vid slemhinnorna i näsan. Man känner ju delvis var det man snortar tar vägen, och det är ju rätt små mängder pulver man snortar om man ska dra i sig exempelvis 1 mg subutex.

Hur snortar ni för att så lite som möjligt ska ta vägen ner i halsen? Förutom att låta bli att göra som folk snortar i filmer, eller som man ev kan snorta amfetamin ibland (pga mängd) - genom att bete sig som en jävla dammsugare med näsan och dra in luft för kung och fosterland.
Citera
2012-04-29, 09:57
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recycle
Tänkte skjuta tjack eller sub. Eller Ikto.

Det är itssopure-2 som svarar från sin polares FB nu,
Då har du redan fått ett bra svar av mig. Är det svårlösligt tjack eller vill du skjuta i dig en stor dos så kan 5meter + blå/lila spik vara ett alternativ.

Usch nu gick jag bara ot..

OnT: Är det knark i subutex eller hur är det nu igen?
Citera
2012-04-29, 13:35
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Då har du redan fått ett bra svar av mig. Är det svårlösligt tjack eller vill du skjuta i dig en stor dos så kan 5meter + blå/lila spik vara ett alternativ.

Usch nu gick jag bara ot..

OnT: Är det knark i subutex eller hur är det nu igen?

Är det knark i subutex? vad är det för fråga?

Det är narkotikaklassat, ja.
Citera
2012-04-29, 21:03
Medlem
Recycles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itssopure-2
Har en gul nål och 5 ml pump, är detta ett bra set att skjuta buprenorfin med?

Ja för fan rakt upp i venen bara !
Citera
2012-04-29, 22:40
Medlem
jimpss avatar
Hur illa i längden är det att snorta Temgesic egentligen? Har det på recept och jag har då aldrig lagt det under tungan... Så, hur mycket sliter det att man drar det nasalt?
Citera
2012-04-29, 23:07
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimps
Hur illa i längden är det att snorta Temgesic egentligen? Har det på recept och jag har då aldrig lagt det under tungan... Så, hur mycket sliter det att man drar det nasalt?

Inte värre än annat antar jag, men i längden så kommer du märka att du bränner bort blodkärl etc, ungefär som snus under läppen.
Citera
2012-04-30, 09:37
Medlem
Windows7ans avatar
Hur är det om man tagit tramadol igår, senast en vid 18 tiden. Är det okej att ta en liten subutex då?
Åt även i förrgår ett gäng Etizolam och valium. Tog sista valiumen igår 1st 10mg vid 08:00 ungefär.

Har även läst något om att tramadol inte fungerar om jag tar sub idag och vill ta tramadol imorgon igen, är det en myt eller sanning?

Mvh
Citera
2012-04-30, 14:23
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Windows7an
Hur är det om man tagit tramadol igår, senast en vid 18 tiden. Är det okej att ta en liten subutex då?

Just tramadol går att blanda med buprenorfin. Läs första sidan (FAQn).
Citera
2012-04-30, 17:18
Medlem
Verkar vara en jävla brist på subutex/suboxone/buprenotex i gbg. Är det likadant i andra städer?

Nu var inte detta ett kranfiske. Bara allmänt gnäll. Det var inte alls så här för ett par år sedan. Jag antar att det är likadant i andra städer, sub har ju blivit mer poppis.
Citera
2012-04-30, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hieronymo
Verkar vara en jävla brist på subutex/suboxone/buprenotex i gbg. Är det likadant i andra städer?

Nu var inte detta ett kranfiske. Bara allmänt gnäll. Det var inte alls så här för ett par år sedan. Jag antar att det är likadant i andra städer, sub har ju blivit mer poppis.
Undrar lite samma sak. Verkar vara en jävla torka. Dyrare har det blivit också. Vart ska man flytta för att få bättre tillgång till sub?
Citera
2012-05-01, 19:07
Medlem
thrown-outs avatar
Jag läste FAQ men hittade det jag letade efter så jag frågar här istället.

Några kompisar har varit i Osla & shoppat under helgen & det gav ett jävla sug i tarmen. Va så jävla sugen på en cabbe men det är ju pengar i sjön när man går på programmet (som tur är).

Men har varit sjukt sugen hela helgen & det slutade med att jag åkte hem från tjejen tidigare för jag blev på så dåligt humör.. Så jag tänkte jag skulle dämpa suget en gång så jag fungerar normalt ett tag sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in