om alla gick med i brukarföreningen. som platsar där! hade priset på gatan sjunkit till ungerfär 50-100 beroende på lokala iglar.. legalisrea mera..(på kåken lär väl aldrig priset gå ner det finns för många mellanhänder)
Mm jag vet brukarföreningen är MKT vettiga men jag platsar väl inte riktigt där då mitt största problem är alkohol å fludder cb använder jag iofs mkt oxå men det anser jag vara medicin.
Senast redigerad av Cuda 2008-03-22 kl. 11:58.
Här får jag oftast betala 300, Östersund då..
Dock alldeles för dyrt tycker jag, i alla fall när man ska konsumera rätt mycket av dem och skapar tolerans, då är inte en sub8a så mycket som man tyckte första gångerna man fick tag i en... nää fy fan för tollerans och överpriser..
150kr borde dom kosta tycker jag, och är man trogen kund en hundring...
om alla gick med i brukarföreningen. som platsar där! hade priset på gatan sjunkit till ungerfär 50-100 beroende på lokala iglar.. legalisrea mera..(på kåken lär väl aldrig priset gå ner det finns för många mellanhänder)
Hörde av en att på det riktiga apoteket kostade en sub8 65kr, och det billigaste jag sett var 95kr stycket men då fick du allt handla ett parti av dem!
Hörde av en att på det riktiga apoteket kostade en sub8 65kr, och det billigaste jag sett var 95kr stycket men då fick du allt handla ett parti av dem!
men sen får man tänka på att en jävla massa smugglas från andra länder och kan vara billigare . och så kommer ju missbrukarna in i högkostnadsskyddet
Har hört, säger absolut inte att det är så här, men att subutex finns i väääldigt stora mängder i frankrike, och att mycket smugglas in därifrån. Tydligen så ska gatupriset där inte överstiga 50kr på en b8a!
Har hört, säger absolut inte att det är så här, men att subutex finns i väääldigt stora mängder i frankrike, och att mycket smugglas in därifrån. Tydligen så ska gatupriset där inte överstiga 50kr på en b8a!
jodå det stämmer bra... i frankrike finns det mycket! även min största sub kran brukar åka ner på "semester" när det börjar ta slut här