2011-01-29, 20:24
  #5641
Medlem
fjonks avatar
På tal om ingenting:

Fan va nikotin bostar sub, bästa jag varit med om.

Som alldeles nyss: Börjar känna hur subben som jag tog tidigare idag börjar släppa mer och mer, slänger in en prilla under läppen och jag börjar nodda igen efter några minuter.

Guld värt.
Citera
2011-01-30, 17:17
  #5642
Medlem
Fyra20s avatar
FRÅGA

Man ska ju andas in subet så att det fastnar i näsan, men tar slemhinnorna upp allt?
Alltså fastnar det i näsan och sen ba kommer allt in i slemhinnorna?

Uppskattar svar.
Citera
2011-01-30, 17:28
  #5643
Medlem
Hur funkar tram tillsammans med sub? Är ju medveten om att sub blockerar de flesta opi:s men hur ligger den till tillsammans med tram? Blockerar den även där eller blir dom bra tillsammans?
Citera
2011-01-30, 17:35
  #5644
Medlem
henkishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopSteer
Hur funkar tram tillsammans med sub? Är ju medveten om att sub blockerar de flesta opi:s men hur ligger den till tillsammans med tram? Blockerar den även där eller blir dom bra tillsammans?
Sub blockerar inte tram.
Citera
2011-01-30, 19:17
  #5645
Medlem
Grymt! Då slipper man få någon aptolerans då. Hur är det att blanda dessa två samtidigt då?
Citera
2011-01-30, 19:54
  #5646
Medlem
Fyra20s avatar
FRÅGA

Jag drog 1 mg sub vid fyratiden, jag är färsk på opiater och jag tog sub senaste gången i måndags, jag malde ner det så mycket det gick men jag känner inte så mycket och jag andades in det som man ska göra.

Är det möjligt att det slår på mer såhär lång tid efter?

Uppskattar svar!
Citera
2011-01-31, 20:26
  #5647
Bannlyst
Hejsan.

Varför behöver jag ta alltid så stora doser jämfört med andra? Mina vänner noddar på 400mg tram, jag tar 1200mg och känner verkligen ingenting. Sen en annan kväll tog vi sub, började med nybörjardosen eftersom jag aldrig tagit det förut 0.5mg. Väntade en halvtimme, kände inget och det var inte förrens jag var uppe i 2-3mg sub som jag kände liiite noddning och välbehag. Jag är 20+ 100kg och enda medicin jag tar är 300mg lyrica.

Börjar bli frustrerad då jag har tolerans eller är immun mot alla droger känns det som... Och så illa som jag mår måste jag ta droger då och då för att få ett break ifrån skitlivet man lever.

Tacksam för svar
Citera
2011-02-02, 02:13
  #5648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bladonizz
Hejsan.

Varför behöver jag ta alltid så stora doser jämfört med andra? Mina vänner noddar på 400mg tram, jag tar 1200mg och känner verkligen ingenting. Sen en annan kväll tog vi sub, började med nybörjardosen eftersom jag aldrig tagit det förut 0.5mg. Väntade en halvtimme, kände inget och det var inte förrens jag var uppe i 2-3mg sub som jag kände liiite noddning och välbehag. Jag är 20+ 100kg och enda medicin jag tar är 300mg lyrica.

Börjar bli frustrerad då jag har tolerans eller är immun mot alla droger känns det som... Och så illa som jag mår måste jag ta droger då och då för att få ett break ifrån skitlivet man lever.

Tacksam för svar

lyrica kan göra att man får oyroligt hög tolerans på opiater har ja hört, om ja inte har helt fel?
testa att ät en grapefrukt efter du tagit sub eller ätit tram , booooost,

har en till fråga på engång jag med, kan man skjuta sub? sett på någon film på youtube hur dom gör det, men löser man det i bara vatten då eller är de någon speciel lösning man måste ha? och är det farligt?
Citera
2011-02-02, 10:17
  #5649
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladonizz
Hejsan.

Varför behöver jag ta alltid så stora doser jämfört med andra? Mina vänner noddar på 400mg tram, jag tar 1200mg och känner verkligen ingenting. Sen en annan kväll tog vi sub, började med nybörjardosen eftersom jag aldrig tagit det förut 0.5mg. Väntade en halvtimme, kände inget och det var inte förrens jag var uppe i 2-3mg sub som jag kände liiite noddning och välbehag. Jag är 20+ 100kg och enda medicin jag tar är 300mg lyrica.

Börjar bli frustrerad då jag har tolerans eller är immun mot alla droger känns det som... Och så illa som jag mår måste jag ta droger då och då för att få ett break ifrån skitlivet man lever.

Tacksam för svar

Vissa har en naturligt hög tolerans mot vissa droger, drygt är det.
Citera
2011-02-02, 12:07
  #5650
Medlem
Wazupfbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillbass
har en till fråga på engång jag med, kan man skjuta sub? sett på någon film på youtube hur dom gör det, men löser man det i bara vatten då eller är de någon speciel lösning man måste ha? och är det farligt?


Svar jas. Det går hur bra som helst att skjuta sub om det är subutex dom löser jätte fint.
Subuxon däremot är lite värre.
Citera
2011-02-02, 12:08
  #5651
Medlem
Wazupfbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopSteer
Grymt! Då slipper man få någon aptolerans då. Hur är det att blanda dessa två samtidigt då?


Yes tram och sub går hur bra som helst att blanda. En väldigt skön blandning för övrigt.
Citera
2011-02-02, 14:51
  #5652
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyra20
FRÅGA

Man ska ju andas in subet så att det fastnar i näsan, men tar slemhinnorna upp allt?
Alltså fastnar det i näsan och sen ba kommer allt in i slemhinnorna?

Uppskattar svar.

Slemhinnorna tar upp det mesta ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in