2010-12-07, 18:08
Medlem
skulle ta linan men blev så uphetsad att jag fick springa på toa och skita först

har nu fått i mig en liten lininish och börjar känna välbehaget smyga på.
har varit deppig i höst och välkomnar gärna euforin. den har lyst med sin frånvaro denna gråa höst

lyssnar på lite shysst musik och funderar lira lite poker innan jag svävar bort
Citera
2010-12-07, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minilogo
Snorta är grejjen, japp!
Men var försiktig med dosen i början annars har du ett x antal timmar framför dig vomerande, börja med 0.5-1mg och tycker du det blir för lite är det egentligen bättre att vänta tills nästa gång du tar med att höja dosen. Men ifall du inte orkar vänta höj dosen försiktigt, 0.5 mg.

Har du tillgång till åksjuketabletter/tuggummin så kan de va bra att ta 30 min till en timme innan intag, för illamåendet kan vara en aningen jobbigt och få bort dig från molnen.

Grattis också!

har stor respekt för droger (då jag inte är flöddrad)
så jag skar av en liten bit av subben och delade upp den i 2 linor. Kan inte riktigt uppskatta mängden men den va liten. så antagligen runt 0.3-0.5

pallar inte vara åksjuk. blir det lätt
Citera
2010-12-07, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trinitron-87
Låter nice, är i samma sits som dig, har me fixat sub idag, snortat 2mg, känner inte mkt än, men har tyvärr hög tramadol tollerans, hur långtid tar de innan effekten kommer? väntat i 30min å känner inte mkt.. Bör ja känna av de redan nu egentligen? eller tar de längre tid? är väldigt van vid tramadol, mindre vad med sub.

Komihåg att inte snorta förhårt så de kommer in i magen, snorta ungefär som du andas, så allt blir kvar i näsan.

Blanda Tram och Sub är väl inte farligt? för tog 400mg i morse men de var 13h Sen nu så..

Hoppas de kommer igång snart..

tycker 400mg tram är rätt hög dos när jag tramsar. så jag hade chillat lite mer med subben men jag är ju färsking som du vet, så vet inte
Citera
2010-12-07, 18:29
Bannlyst
Verkar vara totalt tomt nu för tiden omrkring östergötland på Subutex stora vita 8orna, någon som vet om dem håller på bytas ut mot dem vanliga citronerna eller dem mindre subutex arterna ?

Skapligt segt med en enda leverantör av subutex vita stora i en hel stor stad som skriker efter det!

Någon som vet något om det? Läste att dem håller på byta ut alla subutex mot subuxone buprenotex ?

//DM
Citera
2010-12-07, 18:37
Medlem
Oooh det har kickat in. Nästan sugen på en liten lina till.
Det känns mer som ett kraftigt kodinrus än ett tramadolrus.

Illamåendet är långtborta och allt pekar på att det blir en riiktigt mysig natt
Citera
2010-12-07, 18:54
Medlem
Satanazists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storfarfar
Oooh det har kickat in. Nästan sugen på en liten lina till.
Det känns mer som ett kraftigt kodinrus än ett tramadolrus.

Illamåendet är långtborta och allt pekar på att det blir en riiktigt mysig natt

Hehe fan, är lite avundsjuk ju. Har vellat prova sub då jag verkligen gillar tramadol och kodein. Hur känns det för dig just nu, moffegreven har vresat upp köttgrottan och välkommnat dig in i noddy-land?
Citera
2010-12-07, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satanazist
Hehe fan, är lite avundsjuk ju. Har vellat prova sub då jag verkligen gillar tramadol och kodein. Hur känns det för dig just nu, moffegreven har vresat upp köttgrottan och välkommnat dig in i noddy-land?

nu känns det som oskulden på tram. vilket är sjuuukt bra betyg.
testade tramadol första gången 2005 och hade en sjukt nice smekmånad och just nu känns det som när trammen gav som bäst run. jisses, hade inte en aning om att jag skulle flumma big time ikväll, när jag gick till skolan imorse.

de senaste åren ger tramadol mer en bekvämlig lite speedad effekt om jag inte toppar med benso eller vin.
men just nu är jag sådär sköönt tjock i huvudet och diggar allt
Citera
2010-12-07, 19:05
Medlem
Ja har hög tolerans på tramadol =/ så 400mg mådde jag bara bra av å jobbet flöt på och ja blev pigg å fick energi osv å lite gladare då, men somsagt 14h sen.

Kan säga att ja börjar må riktigt bra, bättre än tramadol rus faktiskt, men då har ja endå hög tolerans just nu, hade jag 0 tolerans hade de ju varit ännu/mkt bättre endå säkert. :P men är lätt nöjd, riktigt skönt fan..

Ska nog ta 2mg till snart tror ja..

4mg Sub och 400mg Tram (14h sen:P) = de är väl lungt?

--skön jag är nu--
Citera
2010-12-07, 19:06
Medlem
Satanazists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storfarfar
nu känns det som oskulden på tram. vilket är sjuuukt bra betyg.
testade tramadol första gången 2005 och hade en sjukt nice smekmånad och just nu känns det som när trammen gav som bäst run. jisses, hade inte en aning om att jag skulle flumma big time ikväll, när jag gick till skolan imorse.

de senaste åren ger tramadol mer en bekvämlig lite speedad effekt om jag inte toppar med benso eller vin.
men just nu är jag sådär sköönt tjock i huvudet och diggar allt

Låter härligt änna, får hoppas att man själv får chansen att känna på det någon gång framöver.
Ha't så träwligt hörru!
Citera
2010-12-07, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trinitron-87
Ja har hög tolerans på tramadol =/ så 400mg mådde jag bara bra av å jobbet flöt på och ja blev pigg å fick energi osv å lite gladare då, men somsagt 14h sen.

Kan säga att ja börjar må riktigt bra, bättre än tramadol rus faktiskt, men då har ja endå hög tolerans just nu, hade jag 0 tolerans hade de ju varit ännu/mkt bättre endå säkert. :P men är lätt nöjd, riktigt skönt fan..

Ska nog ta 2mg till snart tror ja..

4mg Sub och 400mg Tram (14h sen:P) = de är väl lungt?

--skön jag är nu--

Ahh juste du kör också sub ikväll. trevlans. jag hade aktat mig för så höga första doser, men man känner sig själv bäst så tror du din kropp pallar kör själv hade jag nog odat och spytt.

har iaf fått i mig ca 1mg tippar jag och ska snart fylla på med lite mer. har inte varit så här sköön på länge
Citera
2010-12-07, 19:15
Medlem
vetickes avatar
Sub är bäst! Bara en cigg när man är subbad som ett as är helt jävla underbart.
Citera
2010-12-07, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veticke
Sub är bäst! Bara en cigg när man är subbad som ett as är helt jävla underbart.

röker inget mer än gräs men tänkte faktiskt köpa cigg för att jag vet vilken kombo det är med opiater.. sugen som fan nu på att dra o köpa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in