2010-12-10, 16:57
Medlem
du kanske kan lösa det på plats i thailand kompisen vart av med resväskan och hela sitt metadon förråd men det gick jättesmidigt han fick gå till en klinik för knarkande utlänningar och hämta nytt
Citera
2010-12-10, 17:11
Bannlyst
1. Är 10mg mycket?
2. Vad är en hög dos?
3. Får fan inte ut ett skit i näsan. Får bäst effekt under tungan. Varför? För mkt snor i näsan?
4. Inte för att jag får mkt effekt ändå, men iaf, vilket leder mig in på...
5. Hur lång tid kommer det ta innan jag får bra effekt på 2mg igen? Nu får jag som sagt inte mkt till effekt på en hel båt ens en gång.
Citera
2010-12-10, 17:23
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartmyran
1. Är 10mg mycket?
2. Vad är en hög dos?
3. Får fan inte ut ett skit i näsan. Får bäst effekt under tungan. Varför? För mkt snor i näsan?
5. Hur lång tid kommer det ta innan jag får bra effekt på 2mg igen? Nu får jag som sagt inte mkt till effekt på en hel båt ens en gång.

Drar du i dig det rätt då? För om du drar för hårt och det rinner ner i magen så får du betydligt sämre effekt.
Citera
2010-12-10, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Drar du i dig det rätt då? För om du drar för hårt och det rinner ner i magen så får du betydligt sämre effekt.

Nej, nej. Drar i mig det som man ska. Inget rinner ner i svaljet. Men jag har varit snuvig på sistone och även om jag snyter mig innan så är det ju svullet o geggigt där inne. Inte så optimalt kanske.
Citera
2010-12-10, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobcats73
jag ska åka till thailand i 30 dagar men får bara med mig Subutex i 14 dagar för det står tydligen så i någon lag vi har i sverige. 14 dagar är max man får med sig säger dom där jag går. jag får med mig subb för 14 dagar men ska vara borta 30 dagar , bara att dela så gott d går & göra d bästa av saken säger dom . någon som vet ngt om regler för utlands resa ??? roliga är att dom gav mig ledigt 30 dagar när jag sökte ledigt & sa inget om denna regel , fick höra det igår & ska åka om 10dagar.

vet inte om de hjälper någom dom äter sub som medecin men du kan köpa kodin och t tramadol över disk därnere. kanske hjälper som substitud.
typ ta halva dagsdosen sub andra halvan tram
Citera
2010-12-10, 20:55
Medlem
mqas avatar
Citat:
1. Är 10mg mycket?

Ja, för en person utan tolerans är det mycket.

Citat:
2. Vad är en hög dos?

Konstig fråga. För en person utan tolerans kan 2 mg vara en hög dos. För en person med tolerans kan 24 mg vara en hög dos.

Citat:

Du snortar troligen fel. När det gäller sub är det extra viktigt att andas in linorna väldigt lätt och långsamt, så att allting fastnar i näsans slemhinnor, och inte åker ned i halsen, då får du inte ut någonting av det.

Citat:

Haha, vad är frågan?

Citat:

Åter igen - konstig fråga. Du har inte skrivit hur länge du har tagit sub, och jag har ingen aning om vilken tolerans du har, hur ofta du tar, etc.
Citera
2010-12-10, 21:58
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Har kört på 12 mg Sub nu på två dagar, och väntar ivrigt på att få sluta jobbet för att ta mig en till dos.

And ur still standing?! Jesus, vilken tolerans vissa nybörjare kan ha.
Citera
2010-12-10, 23:52
Medlem
integritets avatar
i början så fick jag bra resultat av 2-3mg. Efter att jag kört på heroin iv en längre tid så tänkte jag att jag skulle va nöjd med nästan samma dos, hajade att toleransen ökat en del, men jag blev rätt förvånad när 24mg inte fungerade överhuvudtaget...sjukt vilken tolerans ökning heroin och andra liknande starka opiater ger..
Citera
2010-12-11, 00:05
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
And ur still standing?! Jesus, vilken tolerans vissa nybörjare kan ha.

Ja jag förstår ingenting själv, noddar konstant, men ändå! Sjuka mängder man tryckt i sig

EDIT: Tog 1mg nyss till... Ska sitta och flumma framför datorn hela kvällen

EDIT2: Måste säga att det boostar om man röker en cigg!

EDIT3: Vilken film rekommenderar ni att titta på när man tagit sub?
Senast redigerad av MicrograM 2010-12-11 kl. 00:27.
Citera
2010-12-11, 03:35
Medlem
wsbs avatar
Första opioiden på närmare 3 månader... Har känt mig som en halv människa under hela den tiden, men ikväll under fyllan blev det för mycket och jag gav till slut efter mina innersta begär. (Läs avatar.)

Någon som vet om jag kommer vara ren från buprenorfin om jag kör inatt och ska lämna urinprov på torsdag???
Citera
2010-12-11, 05:05
Medlem
Astronomics avatar
Tycker ni Subutex och Subuxone skiljer sig rusmässigt och i så fall på vilket sätt?

Man behöver en specifik sticka för att kolla sub right? Likt Tramadol.
Citera
2010-12-11, 12:58
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Ja jag förstår ingenting själv, noddar konstant, men ändå! Sjuka mängder man tryckt i sig

EDIT: Tog 1mg nyss till... Ska sitta och flumma framför datorn hela kvällen

EDIT2: Måste säga att det boostar om man röker en cigg!

EDIT3: Vilken film rekommenderar ni att titta på när man tagit sub?

Film?! När jag är som mest väck är film inte att tala om.. Du är rolig du, haha! Vilken knarkar-kapacitet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in