Jag har själv gått på sub ett tag nu. I början var det riktigt gött, nu ger ju inte subutex samma rus som heroin direkt men jag vet vad du menar. I alla fall, när jag började ta sub så tog jag kanske max 2 dagar på raken, små linor på 1mg och detta räckte verkligen för mig, höll i sig hela dagen och in på nästa dag kunde jag fortfarande känna av ett hyfsat kraftfullt rus, mådde som en gud på 1mg i 2 dagar mer eller mindre. I alla fall, sen blev några mer gånger och jag kände mer och mer att subet knappt gav mig nånting, lite lite välmående (om man ens kan kalla det ett rus) och då fick jag ta kanske 3mg.. - Då hade jag kanske kört i 4 dagar, så tog en break på kanske 1 vecka.
När veckan hade gått så provade jag 1mg igen och då blev det krut i grejerna igen och det kändes som i början i princip, noddade som en tok osv, sen körde jag varje dag i kanske 3-4 dagar och jag kände mer och mer (återigen) att subbet knappt gav mig nånting, slutade med att på den fjärde dagen så drog jag i mig en hel 8 i näsan utan att knappt känna ett skit.
Är ganska flöddrad nu så ursäkta ifall jag skriver luddigt, men det jag ville komma till är att man får en hög tolerans så äckligt snabbt på sub, kör man kanske 3 dagar på raken så känner man knappt något nästa dag, spelar ingen roll ifall man drar i sig en 8:a, det går inte.
Mitt råd till dig att högst köra sub 2 dagar på raken, sen en break på en vecka sen kan du köra samma igen, fördelen med sub är att toleransen går ner till 0 mer eller mindre på en vecka. Men jag har som sagt haft samma problem, men det är det som är det luriga med sub.
Tänk också på att inte ta för mycket när du kör (när du inte har tolerans dvs) för då stiger den ännu snabbare av egen erfarenhet - ta istället 1mg, dvs utan tolerans och tänk på att vänta 1 vecka mellan varje tillfälle. Men som sagt, jag tror att det är toleransen som spelar spratt med dig för man förväntar sig verkligen inte att den ska höjas så snabbt och så slutar det med att man fyller på, fyller på för man känner knappt något och tillslut har man dragit i sig en hel 8:a.
Fy fan va texten blev lång och utdragen nu, men som sagt.
1) Ta en veckas paus, sen kör på 1mg när toleransen har sjunkit, 2 dagar på raken är lugnt men sen går det utför och då står man där och fattar ingenting. Sen, en annan sak, buprenotex innehåller naloxon, detta märker man inte av i små mängder eftersom det är så lite naloxon när man te.x tar 1mg i näsan, man om man håller på o fyller o fyller på så ökar naloxonet i kroppen så man kan säga att man "dödar" ruset genom att ta för mycket.
Hoppas detta hjälpte dig något. Har själv kört sub nu i någon vecka, och dag 3 så kände jag knappt ett skit men trodde ju inte det var toleransen så slutade med att man försökte resterande dagar att få ett rus men tro mig, det är toleransen. Sub är jävligt lurigt.
Men som sagt, nyckeln är att ta en veckas break mellanåt så toleransen sjunker, sen är det bara och köra på igen - testa, jag är ganska säker på att det är de som är problemet. Och tänk också på att inte fylla på för mycket i onödan, det är onödigt då toleransen ökar snabbare samt att naloxonet blockerar ruset mer som jag äben skrev en bit upp. Ska själv ta en veckas break nu (

) för att få ner toleransen för just nu känner jag inte ett skit på en 8:a och detta efter ca 4 dagar.