2010-06-17, 14:34
Bannlyst
Jag har sökt men inte hittat nåt tillfredsställande svar. Går det att ta mdma och/eller hallucinogener när man är påverkad av sub, eller förstör det en del av ruset?
Citera
2010-06-17, 19:13
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Jag har sökt men inte hittat nåt tillfredsställande svar. Går det att ta mdma och/eller hallucinogener när man är påverkad av sub, eller förstör det en del av ruset?

Opioider ska tydligen ta ner det psykedeliska, alternativt MDMA ruset. Vet dock inte själv inom praktiken, då jag anser att alla dessa droger gör sig bäst enskilt.
Citera
2010-06-17, 20:39
Bannlyst
Citat:
Det funkar utan problem men det är trevligast att vänta med att ta suben på afterglowen. Det är riktigt behagligt...
Inte för att jag brukar snea men när jag blandat med sub så har jag aldrig gjort det och rusen har varit lite annorlunda.
Tycker sub går att blanda med det allra mesta utan att förändra ruset till det negativa.
Citera
2010-06-17, 22:11
Medlem
hunt3rSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zniffe
Det funkar utan problem men det är trevligast att vänta med att ta suben på afterglowen. Det är riktigt behagligt...
Inte för att jag brukar snea men när jag blandat med sub så har jag aldrig gjort det och rusen har varit lite annorlunda.
Tycker sub går att blanda med det allra mesta utan att förändra ruset till det negativa.

Håller med där vet själv när jag höll på mycket med Lsd, så brukade jag alltid ha Sub med mig. Det kändes tryggt på nått sett. Tycker inte det förstörde ruset direkt, tycker det kan bli väldigt skönt. kan förändra trippen lite kanske.

Mvh hunt3rs
Citera
2010-06-17, 22:17
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:

Jag kände knappt av en lapp syra efter att jag kört sub för några veckor sedan.
Citera
2010-06-18, 15:16
Medlem
Devilrys avatar
Har snortat ungefär 0,5mg sub och börjar känna mig lite seg. Tips på att bli något piggare? Ska dricka en kopp kaffe nu och därefter dammsuga hela huset, får se om det kanske hjälper.
Citera
2010-06-18, 17:14
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilry
Har snortat ungefär 0,5mg sub och börjar känna mig lite seg. Tips på att bli något piggare? Ska dricka en kopp kaffe nu och därefter dammsuga hela huset, får se om det kanske hjälper.

Tror det är typ det som kan hjälpa.
Citera
2010-06-18, 17:41
Medlem
mrorbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilry

Personligen så tycker jag att en kaffe boostar på rätt så rejält vid vissa tillfällen. Återkom gärna om hur det gick
Citera
2010-06-18, 19:00
Medlem
Petruccianis avatar
Hur lång tid tar det innan den aktiva substansen är upptagen av näsans slemhinnor? börjar ju rinna så förbannat så jag vill snyta mig... men vill ju inte snyta ut något av godsakerna och på så sätt slösa bort fint pulver såklart. Sedan saknar jag lite info om interaktioner med andra droger på förstasidan, hur det samverkar med olika typer av benso, smärtstillande och annat t.ex. Lyrica osv, hur man får ut det mesta av minsta möjliga ja, snål och fattig som man är

Tycker annars sub är väldigt likt tramadol förutom att det kanske är lite skönare rus samt att man inte mår lika dåligt dagen efter (får hemsk huvudvärk av tramadol), men däremot blir man inte lika "aktiv" av sub utan vill mest ligga och softa till skillnad från tram där jag ofta fick en kick och började städa, röja och allt möjligt, dessutom med en känsla av stor mening och välbefinnande, mycket nyttigt alltså... men ja, nu ska vi inte glida OT allt för mkt. Tack och hej
Citera
2010-06-19, 07:43
Bannlyst
Urklistrat från en annan användare:

Subutex håller på att fasas ut på många håll i Sverige och börjar ersättas helt av Buprenotex.
Det är dock absolut ingen negativ skillnad i effekt av Buprenotex. Enligt fass så kommer det fortfarande finnas i 2mg samt 8mg. Jag vet dock inte om den exakta anledningen om varför de byter ut dom mot Buprenotex, ingen av dom innehåller något ämne som är farligt för kroppen och dom funkar lika bra att smula ner och snorta. Den enda skillnaden är att tabletten är mindre än en vanlig Subutex och innehåller mycket mindre bindemedel.
Citera
2010-06-19, 14:35
Medlem
sjuklingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DhaStoner
Det är klart metaminan har påverkat ruset.
Det blir ju som en slags speedbal, och man kan må rätt kasst när man blandar CS med opioider har jag själv märkt.

Tidigare har jag bara haft positiva effekter av CS och sub. Och jag glömde lägga till i mitt tidigare inlägg att metaminan hade slutat verka när jag tog sub.
Citera
2010-06-19, 23:23
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advocate
Urklistrat från en annan användare:

Subutex håller på att fasas ut på många håll i Sverige och börjar ersättas helt av Buprenotex.
Det är dock absolut ingen negativ skillnad i effekt av Buprenotex. Enligt fass så kommer det fortfarande finnas i 2mg samt 8mg. Jag vet dock inte om den exakta anledningen om varför de byter ut dom mot Buprenotex, ingen av dom innehåller något ämne som är farligt för kroppen och dom funkar lika bra att smula ner och snorta. Den enda skillnaden är att tabletten är mindre än en vanlig Subutex och innehåller mycket mindre bindemedel.

Den är billigare i inköp, iaf enligt apoteken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in