2010-05-26, 10:09
Medlem
runds avatar
Hur långt är ruset ? Tog ungefär 1.5-2mg suboxone vid 17-18tiden igår , har fortf små pupiller , kan inte kissa , klåda , seg .
Citera
2010-05-26, 12:06
Medlem
TheFaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rund
Hur långt är ruset ? Tog ungefär 1.5-2mg suboxone vid 17-18tiden igår , har fortf små pupiller , kan inte kissa , klåda , seg .

Det borde redan ha klingat av tycker jag. Men varför klaga det är bara att njuta av ruset så länge som möjligt…
Citera
2010-05-26, 13:14
Medlem
TheFaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rund
Tog sub oskulden idag , blev 1-2mg mår piss just nu och var 3timmar sedan jag tog det sista . Har spytt och är jätte yr, inte kännt någon eufori under hela ruset , kan det bero på att jag går på SSRI?

Du tog för mycket ta mindre nästa gång så kommer du säkert må bättre. Det är många som mår dåligt första gången på sub. Men sen blir det bättre…
Citera
2010-05-26, 20:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FinnKraken
Sub är bra.
Ja, vad fan tror du annars att det finns en hel tråd om det...?
Citera
2010-05-26, 20:42
Medlem
Astronomics avatar
Jag får ingen effekt av sub Kanske lika bra det för då hade jag nog blivit hooked om ruset är som dom flesta beskriver. Jag blir mer kickad av Tramadol.

Har tatt det ungefär tio-elva gånger flera linor om gången. Gör som jag ska, andas sakta in linan så det fastnar i näsan. Sista gången tog jag 4 mg i två linor sen lite senare på dagen tog jag samma sak.

Ok, livet blir kanske lite bättre, men jag får inte den här euforiska lyckokänslan eller att jag noddar av 1 mg och jag kommer inte till himmelriket, som det tydligen blir för många andra.

Har både testat Buprenotex och Suboxone.

Nä, jag har gett upp hoppet för den här drogen, blev jävligt besviken efter att ha hört från folk hur skönt det är. Tram är bättre för min del, det är bara krampriskerna som är problemet.
Citera
2010-05-26, 22:53
Medlem
Astronomics avatar
Hur länge sitter sub i i blodet/urinet?

Jag har tagit 5 st 8 mg Buprenotex och en 8 mg Suboxone. Sist jag tog var igår och jag har kört på nästan varje dag i en eller två veckor. Hur länge kommer detta synas?
Citera
2010-05-26, 23:01
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Hur länge sitter sub i i blodet/urinet?

Jag har tagit 5 st 8 mg Buprenotex och en 8 mg Suboxone. Sist jag tog var igår och jag har kört på nästan varje dag i en eller två veckor. Hur länge kommer detta synas?

Hmmppf.. Det här var klurigt.. Jag skulle tippa på att det sitter ett tag, kanske 2 veckor. Men jag har faktiskt ingen aning och jag skulle gärna vilja veta då jag ligger i samma sits fsat har tagit varje dag ungefär i ca 4 veckor nu..
Citera
2010-05-26, 23:13
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Hmmppf.. Det här var klurigt.. Jag skulle tippa på att det sitter ett tag, kanske 2 veckor. Men jag har faktiskt ingen aning och jag skulle gärna vilja veta då jag ligger i samma sits fsat har tagit varje dag ungefär i ca 4 veckor nu..

Mm.. grejen är att jag har fått LVM på mig och ska bli inlagd på beroendecentrum och jag kommer inte ihåg ifall dom tog blodprov första dagen för jag var så väck. Men jag för mig att dom inte gör det för dom frågade mig rakt ut förra gången. Då skrev jag iofs in mig själv, denna gången har jag en LVM-stämpel på mig. Man vill liksom inte ljuga dom rätt upp i ansiktet men man vill heller inte säga något onödigt. Jag tror att jag inte kommer nämna subben, dyker det upp resultat säger jag väl att jag försökte med en rakare eller att det är kvar sens jag vill intoxikerad på sub, men värden lär ju vara betydligt högre.
Citera
2010-05-26, 23:48
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Du behöver inte vara ren från opiater för att du ska ställas in på subutex.

Jo på itok måste man vara det.
Citera
2010-05-26, 23:56
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Mm.. grejen är att jag har fått LVM på mig och ska bli inlagd på beroendecentrum och jag kommer inte ihåg ifall dom tog blodprov första dagen för jag var så väck. Men jag för mig att dom inte gör det för dom frågade mig rakt ut förra gången. Då skrev jag iofs in mig själv, denna gången har jag en LVM-stämpel på mig. Man vill liksom inte ljuga dom rätt upp i ansiktet men man vill heller inte säga något onödigt. Jag tror att jag inte kommer nämna subben, dyker det upp resultat säger jag väl att jag försökte med en rakare eller att det är kvar sens jag vill intoxikerad på sub, men värden lär ju vara betydligt högre.

Ok, jag förstår läget. Det skulle förvåna mig om dom inte tog ett blodprov/pissprov på en patient som precis lägges in på LVM. Men man vet aldrig. Jag skulle dock inte säga som det var utan som sa säga att det kanske sitter kvar om du har "torskat" på de förr.. Annars om dom kommer på dig så är det väll bara att erskänna, det blir inte värre för att du ljuger i början, det kan jag inte tänka mig..
Citera
2010-05-27, 08:08
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Jo på itok måste man vara det.

ok, och vad är itok?
Citera
2010-05-27, 08:49
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Ok, jag förstår läget. Det skulle förvåna mig om dom inte tog ett blodprov/pissprov på en patient som precis lägges in på LVM. Men man vet aldrig. Jag skulle dock inte säga som det var utan som sa säga att det kanske sitter kvar om du har "torskat" på de förr.. Annars om dom kommer på dig så är det väll bara att erskänna, det blir inte värre för att du ljuger i början, det kan jag inte tänka mig..

Nä, det har du rätt i. En polare jag satt med där förra gången fick pissa men jag har för mig att jag inte tog blodprov. Pissa jag hade jag kommit ihåg det. Det är bättre att hålla käft om det, om det kommer upp säger man bara att man tror att det var från första gången (som gjorde att jag fick LVM) eller att jag helt enkelt försökte med en rackare. Jag kan säg att jag testade sen efter första gången men att jag inte fick något rus av det, vilket jag inte fick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in