Citat:
Ursprungligen postat av Entox
Testade att röka det på kvällen dagen efter så kändes det som jag hade ett stort hål i magen.
Inbillade mej även att det frätt på lungorna.
Ens viss nostalgisk upplevelse men inte värt det enligt mej.
Fortsätter med det under tungan som vanligt.
Jag förstår precis vad du menar.
Slår man i sej smack så hinner man inte få i sej hela inann man känner av det skallen.
Min erfarenhet säger mej att det är olika med sub ibland 1-2 minuter ibland 4-5 min.
Men definitivt ingen rush/kick.
Inann jag fick dem lagligt å fri tillgång så var jag lite desperat en gång.
Slog i mej fick en saftig punka som inte kändes eller märktes föränn senare.(utan att filtrera)
Fick en fet infetkion och det slutade med att dem fick skära upp armen samt sätta drenage.
Armen blev dubbelt så stor.
Läkaren menade att hade jag kommit ett dygn senare hade dem fått klippt underarmen vi armbågen.
Inte att rekomedera.
Ja exakt, inget går upp mot att trycka i sig en drypande firre smack och känna det i gommen medans huvudet och benen börjar svajja. hehe.
Tur att det gick bra för dig med armen!
Riktigt otäcka saker det där, och detta kan ske även om man filtrerar Subben genom bomull osv och missar.
Hade en kamrat som är avliden idag, han hade försmak för framförallt amfetamin och benso. Han slog i sig mängder med amfetamin, råkade få en oturlig punka och miss vid biceps.
Några timmar senare har han en mindre fotboll på hans bicep.
Det han och hans mor gjorde var att dom tömde den själva, tog en stor kanyl, vet inte vilken gauge det var på nålen men stor var den + 10 meters pump.
Och sög ur allt var och skit och några dagar senare var det bra.
Han hade åkt till akuten ett par gånger tidigare och tömt abscesser men denna gång var han lyst så han vågade sig inte till akuten så dom opererade hemma. Som tur var gick det bra men inget att rekomendera.