2010-01-14, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Köpte för 170:- inne i stan här i Stockholm för någon dag sen. Alltså lite billigare än Subutexen.

Okej tack. Lär hamna på samma som oxonen om ett tag då för att sedan klättra och bli dyrare än texen inom ett år här..
Citera
2010-01-14, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MassaGrejer
Hoppas han menade mellan klockan tre och fyra. Tror nog det också

Ja vi får hoppas det, dra 15-16 linor är ju typ 15-16 ggr sämre än att dra allt på en gång uppdelat på båda näsborrarna =)
Citera
2010-01-15, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Entox
Testade att röka det på kvällen dagen efter så kändes det som jag hade ett stort hål i magen.
Inbillade mej även att det frätt på lungorna.

Ens viss nostalgisk upplevelse men inte värt det enligt mej.

Fortsätter med det under tungan som vanligt.

Jag förstår precis vad du menar.
Slår man i sej smack så hinner man inte få i sej hela inann man känner av det skallen.
Min erfarenhet säger mej att det är olika med sub ibland 1-2 minuter ibland 4-5 min.
Men definitivt ingen rush/kick.

Inann jag fick dem lagligt å fri tillgång så var jag lite desperat en gång.
Slog i mej fick en saftig punka som inte kändes eller märktes föränn senare.(utan att filtrera)
Fick en fet infetkion och det slutade med att dem fick skära upp armen samt sätta drenage.
Armen blev dubbelt så stor.
Läkaren menade att hade jag kommit ett dygn senare hade dem fått klippt underarmen vi armbågen.

Inte att rekomedera.
Ja exakt, inget går upp mot att trycka i sig en drypande firre smack och känna det i gommen medans huvudet och benen börjar svajja. hehe.

Tur att det gick bra för dig med armen!
Riktigt otäcka saker det där, och detta kan ske även om man filtrerar Subben genom bomull osv och missar.

Hade en kamrat som är avliden idag, han hade försmak för framförallt amfetamin och benso. Han slog i sig mängder med amfetamin, råkade få en oturlig punka och miss vid biceps.

Några timmar senare har han en mindre fotboll på hans bicep.
Det han och hans mor gjorde var att dom tömde den själva, tog en stor kanyl, vet inte vilken gauge det var på nålen men stor var den + 10 meters pump.

Och sög ur allt var och skit och några dagar senare var det bra.
Han hade åkt till akuten ett par gånger tidigare och tömt abscesser men denna gång var han lyst så han vågade sig inte till akuten så dom opererade hemma. Som tur var gick det bra men inget att rekomendera.
Citera
2010-01-16, 14:42
Medlem
FY FAAAN va äckligt!!!!
Citera
2010-01-17, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addi^
FY FAAAN va äckligt!!!!
Vad är äckligt menar du?
Jag antar du menar min fd. kamrat som tömde sin abscess själv?
Citera
2010-01-17, 12:09
Medlem
Entoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addi^
FY FAAAN va äckligt!!!!

Han hade ju inte mycket till val där.

Du ska veta att det kostar att ligga på topp.

Bra han kunde lösa det själv.
Citera
2010-01-17, 13:02
Medlem
Entoxs avatar
Långt över två år ja.

Tack för svar.
Citera
2010-01-18, 17:12
Medlem
nipr0nes avatar
Drog subuxone i lördags, ska köra dolcar nu på tisdag, kommer den blockerande effekten vara över?
Citera
2010-01-18, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nipr0ne
Drog subuxone i lördags, ska köra dolcar nu på tisdag, kommer den blockerande effekten vara över?
Du tog bara Suboxone 1 dag? Inte så du har gått på det under flera dagar alt längre tid?
Du kan gott ta Morfinet på tisdag.
Citera
2010-01-19, 21:00
Medlem
nipr0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Du tog bara Suboxone 1 dag? Inte så du har gått på det under flera dagar alt längre tid?
Du kan gott ta Morfinet på tisdag.

Körde några dagar, och kännde ingenting av dolcarna idag! Eller jo, lite, men ingen eufori alls. Ändå drog jag 6st 30mg!
Hoppas på bättre imorgon!
Citera
2010-01-21, 02:58
Medlem
qwertass avatar
Vill bara komma med ett tips. Prova att ta ett snus när ni har tagit sub. Mitt rus bostas något otroligt grymnt i ca 10 min. Jag måste verkligen ligga i sängen när jag gör detta för att inte ramla ihop på golvet. Vet inte om det bara är jag som denna kombo funkar så otroligt bra på. Tror nog att detta fungerar bäst på personer som inte snusar i vanliga fall eler brukar tobak av någon sort.

Berätta gärna om era egna erfarenheter.
Citera
2010-01-21, 06:30
Medlem
vemods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwertas
Vill bara komma med ett tips. Prova att ta ett snus när ni har tagit sub. Mitt rus bostas något otroligt grymnt i ca 10 min. Jag måste verkligen ligga i sängen när jag gör detta för att inte ramla ihop på golvet. Vet inte om det bara är jag som denna kombo funkar så otroligt bra på. Tror nog att detta fungerar bäst på personer som inte snusar i vanliga fall eler brukar tobak av någon sort.

Berätta gärna om era egna erfarenheter.

Snusar inte, men jag känner igen mig i och med rökning. Får aldrig nikotinkick i nyktert tillstånd, men under ett opirus snurrar det som in i helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in