2009-06-23, 00:48
Medlem
Dikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpGurrA
Ok, men för subutex ska ju göra så att ex heroin inte ger något rus om man tagit subutex. Har nämligen tagit en mindre dos subutex tidigare idag pga en stukad fot men nu så börjar det göra ont igen och jag har bara en oxycontin 40mg tablett och det skulle vara jävligt onödigt att droppa pillret om det nu inte funkar, smartare spara den tills i morgon, ha lite ont över natten överlever man ju.

Spara tills imorgon för säkerhetens skull då
Citera
2009-07-05, 19:33
Medlem
Influmsans avatar
Pris på Temgesic 0.4mg som har passerat bäst-före-datum?

Tjenare

Härom dagen så var en bekant här på besök.
Hon vet om att jag har ont för jämnan och hon ville vara snäll och ge mig en oöppnad 50-ask med Temgesic 0.4mg vilken hon i sin tur ”fått” i ett dödsbo.

Jag tackade för omtanken men tackade nej för att jag får mina behov tillgodosedda utav läkare och Apoteket.
Dessutom så kan jag inte ta dem, de skulle krocka med min nuvarande medicinering.

Tjejen har taskig ekonomi så jag tipsade henne att de nog inte är helt värdelösa på "gatan".

Hennes pojkvän är f.d. opi-missbrukare och hon har dolt asken för honom bara för att inte fresta honom i onödan.

I deras vänkrets så finns det gott om folk som gärna köper dem och idag talade hon om för mig att någon snubbe erbjudit henne en femhundring för hela asken.

Så då fick jag helt plötsligt uppdraget att ta reda på vad de är värda, bästföredatumet passerades för cirka 8-9 månader sedan.

Så därför frågar jag i min tur er gott folk, kan hon få mer betalt om hon säljer dem till någon annan eller helt enkelt höjer priset?

Mvh Influmsan

Edit:
Obs! Det är inte jag som ska sälja piller och jag förmedlar inte heller kontakter, så ingen affär går via mig, det enda jag söker är en prisbild på asken.
Senast redigerad av Influmsan 2009-07-05 kl. 19:41. Anledning: Klargörelse
Citera
2009-07-05, 22:40
Medlem
1 Subb 8 motsvarar 20 tema 0.4 räkna på det och då är det färska prylar
Citera
2009-07-05, 23:37
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Influmsan
Tjenare

Härom dagen så var en bekant här på besök.
Hon vet om att jag har ont för jämnan och hon ville vara snäll och ge mig en oöppnad 50-ask med Temgesic 0.4mg vilken hon i sin tur ”fått” i ett dödsbo.

Jag tackade för omtanken men tackade nej för att jag får mina behov tillgodosedda utav läkare och Apoteket.
Dessutom så kan jag inte ta dem, de skulle krocka med min nuvarande medicinering.

Tjejen har taskig ekonomi så jag tipsade henne att de nog inte är helt värdelösa på "gatan".

Hennes pojkvän är f.d. opi-missbrukare och hon har dolt asken för honom bara för att inte fresta honom i onödan.

I deras vänkrets så finns det gott om folk som gärna köper dem och idag talade hon om för mig att någon snubbe erbjudit henne en femhundring för hela asken.

Så då fick jag helt plötsligt uppdraget att ta reda på vad de är värda, bästföredatumet passerades för cirka 8-9 månader sedan.

Så därför frågar jag i min tur er gott folk, kan hon få mer betalt om hon säljer dem till någon annan eller helt enkelt höjer priset?

Mvh Influmsan

Edit:
Obs! Det är inte jag som ska sälja piller och jag förmedlar inte heller kontakter, så ingen affär går via mig, det enda jag söker är en prisbild på asken.

500 spänn för 0,4 x 50 dvs 20mg buprenorfin är verkligen absolut maxpris i mitt tycke. Personligen skulle jag aldrig betala mer än 300:- för den mängden men det finns säkert riktigt desperata människor uppe i norrland t ex som skulle kunna tänka sig att betala mer kanske men det hade varit rätt lågt av henne att ta MER än 500 spänn (vilket redan är ganska saftigt överpris) även om hon har dålig ekonomi faktiskt.

Mvh
Citera
2009-07-06, 01:09
Medlem
sventumbas avatar
Tillgång, tolerans och efterfrågan. Jag hade betalat vännen din mer än så.
Citera
2009-07-06, 17:00
Medlem
Influmsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
500 spänn för 0,4 x 50 dvs 20mg buprenorfin är verkligen absolut maxpris i mitt tycke. Personligen skulle jag aldrig betala mer än 300:- för den mängden men det finns säkert riktigt desperata människor uppe i norrland t ex som skulle kunna tänka sig att betala mer kanske men det hade varit rätt lågt av henne att ta MER än 500 spänn (vilket redan är ganska saftigt överpris) även om hon har dålig ekonomi faktiskt.

Mvh
Jag gjorde som så att jag köpte asken av henne för en tusing.
Mer än den är värd och asken hade jag fått gratis om jag ville ha den.
Köpet var mest symboliskt, istället för att ge henne pengarna.
Hon betalar kanske tillbaka när hon har kommit på grön kvist i framtiden.
Men nu slipper hon skita ned sig för en femhundrings skull.
Och pillrena får stå och bli ännu äldre i mitt medicinskåp.
Senast redigerad av Influmsan 2009-07-06 kl. 17:19.
Citera
2009-07-09, 16:04
Medlem
rubrik.

Alltså,där jag kommer ifrån betalar man cirka 150-200 spänn för en sub. 8 mg givetvis. Nu är det så att jag flyttat till Gävle, och här är jag med i subprogrammet såkallad läkemedelsassisterad behandling (LAB).
Men frågan lyder om någon vet vad en sub kostar här i Gävle?
Jag känner inte så mycket folk här, och jag vill ju liksom inte fråga dem andra i programmet eftersom jag inte riktigt litar på någon än.
Tacksam för snabbt svar.
Citera
2009-07-10, 22:37
Medlem
mrorbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addictbynature
Alltså,där jag kommer ifrån betalar man cirka 150-200 spänn för en sub. 8 mg givetvis. Nu är det så att jag flyttat till Gävle, och här är jag med i subprogrammet såkallad läkemedelsassisterad behandling (LAB).
Men frågan lyder om någon vet vad en sub kostar här i Gävle?
Jag känner inte så mycket folk här, och jag vill ju liksom inte fråga dem andra i programmet eftersom jag inte riktigt litar på någon än.
Tacksam för snabbt svar.

300 kr är standardpris här i 026-trakten vid köp av enstaka.
Citera
2009-07-11, 09:00
Medlem
Jungles avatar
vad skulle ni betala för 40 st suboxone?

(8mg)
Citera
2009-07-11, 09:14
Medlem
L.A.M.Fs avatar
3000
Citera
2009-07-11, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
vad skulle ni betala för 40 st suboxone?

(8mg)
du skulle med lätthet om du dealar lite få ca 10000-12000 dvs ca 300kr st Men att sälja allt på en gång beroende på vart i landet du bor ca hälften mindre ju närmare storstäderna du kommer
Citera
2009-07-11, 09:35
Medlem
Jungles avatar
jag tänkte sälja 50 och inte 40 (SKREV FEL)

50 FÖR 4000 är v'l ett rätt bra pris
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in