2025-09-09, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
GL Pharma, Sandoz, Actavis, Franska samt Bluefish fungerar precis lika bra allihopa.

Bucalt kanske ja men inte nasalt svårt och få vissa av de du skrev i mikro pulver
Citera
2025-09-09, 21:06
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Bucalt kanske ja men inte nasalt svårt och få vissa av de du skrev i mikro pulver

Det går att få precis samtliga sorter till lika fint pulver. Klarar man inte det undrar jag om man har en IQ över 14 som krävs för att äta med kniv och gaffel.
Citera
2025-09-09, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Det går att få precis samtliga sorter till lika fint pulver. Klarar man inte det undrar jag om man har en IQ över 14 som krävs för att äta med kniv och gaffel.

Jaså? Då har du aldrig stått med en Bluefish under kvarn. Det är som att jämföra knäckebröd med smörgåsrån båda går ner i magen, men konsistensen avgör hur de funkar nasalt. Franska blir mjöl, Bluefish blir grus. Alla som testat fattar skillnaden, resten kan fortsätta tro att de är IQ-mästare med kniv & gaffel.”
Citera
2025-09-10, 09:09
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Jaså? Då har du aldrig stått med en Bluefish under kvarn. Det är som att jämföra knäckebröd med smörgåsrån båda går ner i magen, men konsistensen avgör hur de funkar nasalt. Franska blir mjöl, Bluefish blir grus. Alla som testat fattar skillnaden, resten kan fortsätta tro att de är IQ-mästare med kniv & gaffel.”

Möjligtvis då Bluefish enbart, inte handlat en sådan på åratal (inte ens sett finns längre) men kommer inte ihåg dem som svårare att få upp nasalt. Resten av märkena man dagligen kan få tag på fungerar precis likadant samtliga. "-franska blir mjöl?". Ja du vill ju ha så fint pulver som möjligt så du kan (andas in) det fint i varsinn näsborre. Samtliga (möjligtvis då ej Bluefish jag ej ens hört om på fem år) blir "mjöl" konsistens som du så fint nämner och ger precis samma effekt om man vet hur man intar något nasalt ordentligt.
Citera
2025-09-10, 21:29
Medlem
Vad tycker ni färskingar () som pundar på / blir höga av subben om Suboxone-filmerna?
Citera
2025-09-24, 15:28
Medlem
Asså fattar noll knappt tagit droger på 3 år ungefär bara ett fåtal gånger. Nu fick jag tag i lite sub känner mig bara lite piggare och mindre ångest men fortfarande ett apatiskt tillstånd har noll tolerans för någon drog alls, aldrig skjutit heller.. samma med metadon piller jag testade i januari kände mig bara deprimerad på 30 mg nä fyfan verkar som droger inte fungerar längre fattar bara inte varför...

Mådde som en king på sub för 4 år sedan det var lätt det bästa jag testat, satt och sträck kolla massa fantasy filmer och hoppade runt i huset haha, gick promenader allt var roligt nu orkar jag bara se något youtube klipp på sub noll glädje och lite lite mer socialare men det är allt fast iförsig hade aldrig skrivit detta inlägg nykter så något gör det väll men vill hellre ha eurofi..ska testa köpa några cider och se om det hjälper... och såhär är det med lyrica benzo och cannabis med inget fungerar bra längre som förut. Haha de äldre hade rätt när de sa att det inte blir som the golden age perioden man har de första åren verkar som jag kommit till iv nivån men då slutar jag hellre.
Senast redigerad av cotiexzz 2025-09-24 kl. 15:54.
Citera
2025-09-24, 19:40
Medlem
Emelitos avatar
Har en polare som får sånna tabletter (8or), som ska smälta under tungan, men som jag brukar snorta..

Sen har jag en annan polare som får dehär vidriga "filmlapparna" som man lägger under tungan..

Upplever mig få väldigt mycket bättre effekt av att snorta tabletterna jämfört med filmen under tungan..

Filmerna är ändå på 12mg, men jag behöver typ halva för att få i närheten av samma effekt som jag får av att snorta en fjärdedel av en 8a? Alltså på pappret 6mg vs 2mg..

Har ej med tolerans att göra. Tar bara då och då. Filmerna innehåller förvisso även Naloxon men vad jag läst ska det inte påverka effekten?

Gör jag något fel? Är biotillgängligheten så jävla mkt högre nasalt?

Någon insatt som har bättre koll på läget?
Citera
2025-09-24, 19:40
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toxarcheus
Vad tycker ni färskingar () som pundar på / blir höga av subben om Suboxone-filmerna?

Läs mitt förra inlägg, blir inte klok på dom. Tycker de är helt keffa.
Citera
2025-09-24, 20:19
Medlem
okej ciderna kicka fan igång subben endå mår mycket bättre än utan. Snorta är endå 50% bilotilgänlighet i näsan och under tungan 30% så lite skillnad endå. har själv suboxone smakar skit men vet ej om de är sämre än franska kanske lite eller placebo lol.
Senast redigerad av cotiexzz 2025-09-24 kl. 20:24.
Citera
2025-09-25, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Har en polare som får sånna tabletter (8or), som ska smälta under tungan, men som jag brukar snorta..

Sen har jag en annan polare som får dehär vidriga "filmlapparna" som man lägger under tungan..

Upplever mig få väldigt mycket bättre effekt av att snorta tabletterna jämfört med filmen under tungan..

Filmerna är ändå på 12mg, men jag behöver typ halva för att få i närheten av samma effekt som jag får av att snorta en fjärdedel av en 8a? Alltså på pappret 6mg vs 2mg..

Har ej med tolerans att göra. Tar bara då och då. Filmerna innehåller förvisso även Naloxon men vad jag läst ska det inte påverka effekten?

Gör jag något fel? Är biotillgängligheten så jävla mkt högre nasalt?

Någon insatt som har bättre koll på läget?

Det är nog Naloxon i tabletten oxå...så det kan du utesluta. Lite bättre upptag är det med snortning, kanske 10- max 20 % högre. Personligen tycker jag det är bra drag i filmerna. Det man dock kan undra är varför dina polare säljer sin sub istället för o ta den själv? Är dem överförskrivna, att dem får för mycket eller vill dem bara tjäna pengar o sidomissbruka? Tabletterna är lite mer attraktiva på svarta marknaden...men filmen är underskattad...ska man bara bli frisk så varför inte köra filmen.
Citera
2025-09-25, 21:13
Medlem
saltakissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Det är nog Naloxon i tabletten oxå...så det kan du utesluta. Lite bättre upptag är det med snortning, kanske 10- max 20 % högre. Personligen tycker jag det är bra drag i filmerna. Det man dock kan undra är varför dina polare säljer sin sub istället för o ta den själv? Är dem överförskrivna, att dem får för mycket eller vill dem bara tjäna pengar o sidomissbruka? Tabletterna är lite mer attraktiva på svarta marknaden...men filmen är underskattad...ska man bara bli frisk så varför inte köra filmen.
Jag säljer inte mina sub då jag behöver dem själv för att hålla mig frisk, men vet att väldigt många säljer eftersom de helt enkelt vill sidomissbruka och köpa något ”roligare” för pengarna (ofta tjackisar har jag märkt). Sorgligt, men samtidigt vem är jag att döma. Jag hoppas de en dag inser att de inte kan fortsätta så hela livet eftersom sådant aktivt förstör ditt liv på sikt.

Däremot vägrar jag filmen och Subuxone, då jag helt enkelt inte blir lika frisk av dessa och kände fortfarande ett litet drogsug när jag testade dem. Buprenorfin Sandoz tycker jag är överlägset bäst (för mig, sånt är ju individuellt).
Citera
2025-09-29, 16:24
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen

Jao, en blandning av det du säger typ.. De brukar kunna sälja nån då och då.. Som jag förstår det ifall du går på 24mg om dagen, så märker du ingen direkt skillnad ifall du vissa dagar bara tar 16mg ist.. Det är så dom gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in