Citat:
Ursprungligen postat av
ImovaneKungen
Det är nog Naloxon i tabletten oxå...så det kan du utesluta. Lite bättre upptag är det med snortning, kanske 10- max 20 % högre. Personligen tycker jag det är bra drag i filmerna. Det man dock kan undra är varför dina polare säljer sin sub istället för o ta den själv? Är dem överförskrivna, att dem får för mycket eller vill dem bara tjäna pengar o sidomissbruka? Tabletterna är lite mer attraktiva på svarta marknaden...men filmen är underskattad...ska man bara bli frisk så varför inte köra filmen.
Jag säljer inte mina sub då jag behöver dem själv för att hålla mig frisk, men vet att väldigt många säljer eftersom de helt enkelt vill sidomissbruka och köpa något ”roligare” för pengarna (ofta tjackisar har jag märkt). Sorgligt, men samtidigt vem är jag att döma. Jag hoppas de en dag inser att de inte kan fortsätta så hela livet eftersom sådant aktivt förstör ditt liv på sikt.
Däremot vägrar jag filmen och Subuxone, då jag helt enkelt inte blir lika frisk av dessa och kände fortfarande ett litet drogsug när jag testade dem. Buprenorfin Sandoz tycker jag är överlägset bäst (för mig, sånt är ju individuellt).