Citat:
Ursprungligen postat av Bella_Donna
Måste bara meddela tråden att
Dolcontina verkligen
är synsk.

Jag slet av mig Norspanplåstret i söndags morse då det hade noll effekt (förutom en hejdundrade huvudvärk) och tog några Citodon på kvällen. Och de hade lika bra effekt som vanligt.
Dolcontina, hädanefter kommer jag rådfråga dig i
allt.

Hahaha... ja, jag är nog synsk =) Eller inte

Men bra att Citodonen hjälpte iaf =)
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Hon är rätt vass den där
lilla dolcen

Men
synsk va kanske att ta i

Då'rå? Kanske jag visst dé är?
Citat:
Ursprungligen postat av KQED
Menar cb

De gånger jag har mått illa (utan droger) och sedan rökt cb har illamåendet minskat rejält, vet inte om det är psykiskt, att jag fokuserar mer på min insida eller nåt..men ja, cb har lindrat mitt illamående förut.
Förövrigt kan det vara riktigt skönt att dra mycket sub och ta en cigg, mår rikigt bra då, nickokicken blir intensiv och jag noddar mycket. Dock brukar jag alltid spy efteråt, dock så brukar jag bli befriad från illamåendet efter min lilla spysession.
Anledningen till att jag undrar är att jag ska dra sub med en god vän imorgon, hon har aldrig gjort det förut. Har sagt att man blir illamående och så, och tänkte att jag kunde bespara henne illamåendet om röka hjälpte..

Men men, blir väl att prova =)
Tack för ditt svar
mvh en smått subbad KQED
Ja, du får prova... eller så kan du köpa såna postafen eller vad det heter... på apoteket. Ska hjälpa bra tydligen. Har för mig det är postafen man brukar prata om, annars så blir jag nog rättad
(Kanske jag inte är synsk iaf

)