Citat:
Ursprungligen postat av Dreamwing
Jupp, skippa ska jag definitivt göra. Har spolat ner allt som har med opiater att göra. Det får vara nog nu helt enkelt. Undrar mest hur länge de dröjer innan jag blir "normal" igen.
Svårt att säga ju... tyvärr
Det är ju inte så vanligt att man mår så efter Sub, har aldrig hört om det förut. Hade det varit vanligt att må så, så hade det varit enklare att säga ungefär hur länge det skulle sitta i.
Vad menar du med ångestattacker då? Ångestattacker brukar ju kunna betyda lite olika saker beroende på vem man pratar med. Har du tagit Sub eller droger förr? Kanske du har ångest över att du "knarkat"?
Förmodligen så kommer det nog släppa snart iaf. Kan ju jag aldrig veta såklart, men är det "knarkångest" så kommer det ju släppa. En del kan ju få ångest bara av att ha festat, på alkohol alltså. Killen är sån, han får alltid rå-ångest efter att han druckit, för han vet att han inte borde.
Men som sagt var... väldigt svårt att svara då det inte är någon typisk reaktion för Opiater/Opioider. Inte någon jag har hört talas om iaf. Hoppas det går över snart iaf