Citat:
Ursprungligen postat av
twizted
Det finns ju speciella stickor för buprenorfin så någon mastermind behöver man ju inte vara för att lista ut det
Bup är med på dom 7panels stickorna och uppåt med.
Fatta om man som vanlig person ska ha det mot värk får man 0,2-0,4mg temgesic.
Trappar just nu ner och är nere i 12mg som jag ska stå på i 3veckor till sen sänka 2mg i månaden tills jag ligger på 4mg. Där måste jag stå i 2-3mån.
Fast så snackar de om att byta till metadon. Varför trappa ner då? Fast gör inget för får jag längre rus på metadonet när det sätts in.
Angående att det blockar andra opioider opiater beror på att buprenorfin binder så jävla hårt på receptorerna och trycker där med bort dom andra, så tar du buprenorfin när du tagit heroin och är beroende blir du skitdålig. Fast finns undantag: tramadol passerar buprenorfin samt ketogan. Finns någon till men glömt.
Ska byta laro nu för det jag går på är ett skämt. De hjälper inte mig med min ptsd och depression så nu går jag och byter samt slänger in mig på avgiftning på benzo och blir satt på metadon.
För metadon har sedativa och lugnande egenskaper vilket subb inte har. Får ångest av subb och blir hyper.
Ska stå på 80-90mg metadon i 2år för att läka mina benzo receptorer och gå till psykolog bearbeta min ptsd ,sen gå över till subb. Trappa ut den på ca 1-2år. Sen ta Ayahuasca i juli. Det löser PTSD och depressioner mm mm.
http://www.innermastery.es/lp/malmo-7/ Om ni är intresserade och mår jävligt dåligt. Man löser massor av problem. Testa det innan och det funkade. Tog bort min polares drogsug helt. Han var dunder beroende av heroin. Nu vart ren i många år.