Nu har jag tagit 6mg sublingualt och en 1mgs snort. Plus 2mg rivotril som boost.
Börjar må rätt bra.
Sublingualt är verkligen att rekomendera, iaf om man får bra priser på båtarna eftersom det går åt en del. Jag skulle nog rekomendera 2mg under tungan för en utan tolerans men med drogerfarenhet. Man blir fuckad på ett helt annat sätt
För bästa effekt så är man lätt dehydrerad. Röker en tjock-fet. Lägger subben under tungan, långt bak.
Och har den där i runt 40 minuter. Helst utan att svälja från att man börjar känna smaken. Inte dricka...
Rätt nice sätt att avnjuta en ledig dag... ..................................................

GRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr