Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-02-23, 11:46
  #1
Medlem
Cocojams avatar
Hej, har precis fått hem min nya dator och skulle installera fuldc 6.78 på den. Installationen går bra (f-secure reagerar på programmet, men den varningen ignorerade jag), men när jag ska starta fuldc så kommer ett felmedelande upp som lyder som följer: "Det gick inte att komma åt den angivna enheten, sökvägen eller filen. Du har kanske inte rätt behörighet för att komma åt objektet". Är det någon som känner igen detta och som möjligtvis har lust att hjälpa mig på traven. Vore evigt tacksam
Citera
2007-02-23, 12:03
  #2
Medlem
TuXIs avatar
Skickas från Fildelning till MS.

//Mod
Citera
2007-02-23, 14:56
  #3
Avstängd
Krumbuktos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocojam
Hej, har precis fått hem min nya dator och skulle installera fuldc 6.78 på den. Installationen går bra (f-secure reagerar på programmet, men den varningen ignorerade jag), men när jag ska starta fuldc så kommer ett felmedelande upp som lyder som följer: "Det gick inte att komma åt den angivna enheten, sökvägen eller filen. Du har kanske inte rätt behörighet för att komma åt objektet". Är det någon som känner igen detta och som möjligtvis har lust att hjälpa mig på traven. Vore evigt tacksam

Det låter som att det är F-Secure som är problemet. Kolla inställningarna över tillåtna/icke tillåtna program och se så att det verkligen är rätt inställt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback