2007-02-23, 11:46
Medlem
Cocojams avatar
Hej, har precis ftt hem min nya dator och skulle installera fuldc 6.78 p den. Installationen gr bra (f-secure reagerar p programmet, men den varningen ignorerade jag), men nr jag ska starta fuldc s kommer ett felmedelande upp som lyder som fljer: "Det gick inte att komma t den angivna enheten, skvgen eller filen. Du har kanske inte rtt behrighet fr att komma t objektet". r det ngon som knner igen detta och som mjligtvis har lust att hjlpa mig p traven. Vore evigt tacksam
Citera
2007-02-23, 12:03
Medlem
TuXIs avatar
Skickas frn Fildelning till MS.

//Mod
Citera
2007-02-23, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cocojam
Hej, har precis ftt hem min nya dator och skulle installera fuldc 6.78 p den. Installationen gr bra (f-secure reagerar p programmet, men den varningen ignorerade jag), men nr jag ska starta fuldc s kommer ett felmedelande upp som lyder som fljer: "Det gick inte att komma t den angivna enheten, skvgen eller filen. Du har kanske inte rtt behrighet fr att komma t objektet". r det ngon som knner igen detta och som mjligtvis har lust att hjlpa mig p traven. Vore evigt tacksam

Det lter som att det r F-Secure som r problemet. Kolla instllningarna ver tilltna/icke tilltna program och se s att det verkligen r rtt instllt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in