2007-06-18, 11:49
Medlem
Blondsingels avatar
A

A...as har varit Qvarnis skugga sen 2001, det är han som oftast har en filmkamera i handen.....
Tokan kom inte in förrän itsfun 3 projektet och han har dessutom flickvän.
Citera
2007-06-18, 12:44
Bannlyst
hmmm

Skugga vad är hans roll då?
Citera
2007-06-18, 15:49
Medlem
H8reds avatar
Så vitt jag vet eller har jag hört - som det brukar heta - har han med första bokstaven i alfabetet som namn både fru och barn. Bara vovve och villa som saknas. Ja Volvon saknas också för den delen är kredit köp och står inte på han.

Q körde en hög nia så bilen är inte precis långsam oavsett vem som mekkar den. Det är ju beundrandsvärt att hitta mekaniker som jobbar, spaka själv

I övrigt är den här tråden i stor behov av bättre kvalitet på inläggen.
Citera
2007-06-18, 15:51
Bannlyst
hmm

Citat:
Ursprungligen postat av H8red
Så vitt jag vet eller har jag hört - som det brukar heta - har han med första bokstaven i alfabetet som namn både fru och barn. Bara vovve och villa som saknas. Ja Volvon saknas också för den delen är kredit köp och står inte på han.

Q körde en hög nia så bilen är inte precis långsam oavsett vem som mekkar den. Det är ju beundrandsvärt att hitta mekaniker som jobbar, spaka själv

I övrigt är den här tråden i stor behov av bättre kvalitet på inläggen.

ja med den budgeten är en nia inte så svårt att köra! Tom min mormor skulle klara det.
Citera
2007-06-18, 16:05
Medlem
H8reds avatar
Allt har ju inte med budget att göra. Dessutom har jag inte sett några som helst bevis från din sida utan bara skitsnack, på tal om något vem som helst kan prestera
Citera
2007-06-18, 17:56
Medlem
Blondsingels avatar
Har inte allt med budget att göra....? Så du menar att en 18åring med stort bilintresse, skulle kunna få ihop Itsfun porschen?
Nu är du väl allt ute och cyklar......Alla vet vad Qvarnis projekt betalas med och hade det funnits tillräckligt bevis så hade han suttit inne, eller?
Mannen har inte jobbat en enda dag sen Rosie lärde känna honom och för att betala den bilen skulle han minst ha ett VD-jobb. Men då skulle han nog inte hänga med massa snorungar för att få bekräftelse. Snälla nån mannen är närmare 45år.....
Citera
2007-06-18, 18:00
Medlem
Blondsingels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbe74
Skugga vad är hans roll då?

Så länge Rosie levde med Qvarnis så var hans jobb att göra Qvarnis skitgöra och gjorde han inte det .....så fick han en fet smäll. För det är Qvarnis duktig på att dela ut.....Det är många i hans omgivning som fått en hel del stryk.
Citera
2007-06-18, 18:04
Bannlyst
hehe

Citat:
Ursprungligen postat av Blondsingel
Så länge Rosie levde med Qvarnis så var hans jobb att göra Qvarnis skitgöra och gjorde han inte det .....så fick han en fet smäll. För det är Qvarnis duktig på att dela ut.....Det är många i hans omgivning som fått en hel del stryk.

Vem fan är rädd för en flintig gubbe
Citera
2007-06-18, 18:08
Medlem
Blondsingels avatar
Citat:

Uppenbarligen A
Citera
2007-06-18, 18:57
Medlem
kalle bandares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondsingel

vem fan är polare med nån som delar ut stryk?
Citera
2007-06-18, 23:37
Medlem
Citat:

Ser lite "bad ass" ut på denna bild: http://i4.photobucket.com/albums/y12...-_i_pitten.jpg
Citera
2007-06-18, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldo
Ser lite "bad ass" ut på denna bild: http://i4.photobucket.com/albums/y12...-_i_pitten.jpg

haha nope... Tycker han mer ser ut som ett äggmongo!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in