A...as har varit Qvarnis skugga sen 2001, det är han som oftast har en filmkamera i handen.....
Tokan kom inte in förrän itsfun 3 projektet och han har dessutom flickvän.
Så vitt jag vet eller har jag hört - som det brukar heta - har han med första bokstaven i alfabetet som namn både fru och barn. Bara vovve och villa som saknas. Ja Volvon saknas också för den delen är kredit köp och står inte på han.
Q körde en hög nia så bilen är inte precis långsam oavsett vem som mekkar den. Det är ju beundrandsvärt att hitta mekaniker som jobbar, spaka själv
I övrigt är den här tråden i stor behov av bättre kvalitet på inläggen.
Så vitt jag vet eller har jag hört - som det brukar heta - har han med första bokstaven i alfabetet som namn både fru och barn. Bara vovve och villa som saknas. Ja Volvon saknas också för den delen är kredit köp och står inte på han.
Q körde en hög nia så bilen är inte precis långsam oavsett vem som mekkar den. Det är ju beundrandsvärt att hitta mekaniker som jobbar, spaka själv
I övrigt är den här tråden i stor behov av bättre kvalitet på inläggen.
ja med den budgeten är en nia inte så svårt att köra! Tom min mormor skulle klara det.
Allt har ju inte med budget att göra. Dessutom har jag inte sett några som helst bevis från din sida utan bara skitsnack, på tal om något vem som helst kan prestera
Har inte allt med budget att göra....? Så du menar att en 18åring med stort bilintresse, skulle kunna få ihop Itsfun porschen?
Nu är du väl allt ute och cyklar......Alla vet vad Qvarnis projekt betalas med och hade det funnits tillräckligt bevis så hade han suttit inne, eller?
Mannen har inte jobbat en enda dag sen Rosie lärde känna honom och för att betala den bilen skulle han minst ha ett VD-jobb. Men då skulle han nog inte hänga med massa snorungar för att få bekräftelse. Snälla nån mannen är närmare 45år.....
Så länge Rosie levde med Qvarnis så var hans jobb att göra Qvarnis skitgöra och gjorde han inte det .....så fick han en fet smäll. För det är Qvarnis duktig på att dela ut.....Det är många i hans omgivning som fått en hel del stryk.
Så länge Rosie levde med Qvarnis så var hans jobb att göra Qvarnis skitgöra och gjorde han inte det .....så fick han en fet smäll. För det är Qvarnis duktig på att dela ut.....Det är många i hans omgivning som fått en hel del stryk.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!