2007-02-23, 00:39
Medlem
tylerDDDs avatar
Såg att det var snack om en egen skvallertråd om han i tråden om Hubbe så - here it comes
Att det är mycket frågetecken kring han o vad han gör är helt klart, hoppas tråden får finnas kvar ... han är väll kändis #1 inom Bil-branschen inriktning trimning/modifiering

bakgrund
ägare av kanske världens mest extrema ombyggda porsche, en 911 -78 "its´fun"
http://www.itsfun.nu (dåligt uppdaterad dock)

detta bygge som pågått flera år har drivit omkull ett par firmor och massor av personer som ställt upp gratis åt honom med.
Senast firman X-Custom som lackade ur och gjorde bort sig helt, se:
http://www.zatzy.com/showthread.php?t=290492

han är även känd från filmerna Getaway Stockholm där han kör iallafall i första 2 filmerna, förmodligen sedan också

Vad jobbar karn med?? Han skriver Entreprenör överallt ....? Verkar sitta vid ett bilforum 24/7 så man undrar ju om han ens behöver jobba (www.zatzy.com)

Han har en riktigt snygg ung norsk flickvän, vad lockar han henne med??

Finns massor att läsa om han genom att söka på www.zatzy.com

Måste ju finnas massor av skvaller om honom, ös på
Citera
2007-02-23, 08:36
Medlem
_-?-_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylerDDD
Finns massor att läsa om han genom att söka på www.zatzy.com

Måste ju finnas massor av skvaller om honom, ös på
Provat söka här på flashback?
Han har varit uppe tidigare. Tror till och med han svarade själv i någon tråd.
Citera
2007-02-23, 11:14
Medlem
Paul Teutuls avatar
zatzy förefaller vara ett forum befolkat av 17-18-åringar som avgudar denne kvarnis. numera tittar jag aldrig in där, pga att jag käner mig smått äcklad av all pajkastning och allt rövslickeri och alla som ställer upp och gråter för sina idoler.

nä, mitt inlägg tillförde ingenting egentligen. men av hans inledande försvarstal framgår det att ha inte är så noga med sanningen själv. smart att erkänna sig som lögnhals.
Citera
2007-02-23, 11:44
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _-?-_
Provat söka här på flashback?
Han har varit uppe tidigare. Tror till och med han svarade själv i någon tråd.
Här svarar han bl a:
http://www.flashback.org/archive/in...p/t-17262.html

Vad vill trådskaparen skvallra om egentligen?
Jag tror nämligen att det inte finns något.
Citera
2007-02-23, 13:37
Medlem
krigsmans avatar
Nu tycker jag att vi ska skvallra om alla fina bilarna Jocke har byggt Its fun 3 är en raket det vet jag. Tänk om det kommer en itsfun 4! Men vad vet jag.
Citera
2007-02-23, 15:18
Medlem
emocores avatar
Jag är också lite nyfiken på vad han egentligen jobbar med, vart han får alla pengar ifrån? Visst, han har en firma som säljer trimchip, men den kan väl inte vara så fantastiskt framgångsrik?
Citera
2007-02-23, 15:37
Bannlyst
Ska det skvallras har jag minne av någon boxningsmatch med en konkurrent vid/efter prisutdelning på tullinge, det var några år sen men jag är rätt säker på att det var hr Q som gav någon drygskalle en propp. I vilket fall är det en kille som är bra att synas och skapa rubriker, duktig bilbyggare/förare som framstår som riktigt vettig på forum som zatzy mfl.

Har också sett Q m fru vid ett par bilträffar och de verkar vara ett matchande par, bara avundsjuka som ifrågasätter varför han skulle ha en sån pingla..

(nej, jag känner inte qvarnis men han syns på sidor jag läst och han fick mina sympatier vid tullingeincidenten)
Citera
2007-02-23, 15:40
Medlem
krigsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emocore
Jag är också lite nyfiken på vad han egentligen jobbar med, vart han får alla pengar ifrån? Visst, han har en firma som säljer trimchip, men den kan väl inte vara så fantastiskt framgångsrik?

itsfun trimchip är mycket bra. Fin effektkurva till ett mycket bra pris. Vad mer kan man få som kund?
Citera
2007-02-23, 16:07
Medlem
emocores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krigsman
itsfun trimchip är mycket bra. Fin effektkurva till ett mycket bra pris. Vad mer kan man få som kund?
Har inte påstått att hans chip är dåliga, de är förmodligen bland de bästa i Sverige rentav. Men jag får för mej att han har en hel del pengar på sitt konto och undrar därför vart han får dessa pengar ifrån och vad han egentligen gör om dagarna. Som jag förstått det så "håller han i trådarna" i detta företag, vilket han brukar göra i diverse projekt. Jag är bara nyfiken.
Citera
2007-02-23, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry
Ska det skvallras har jag minne av någon boxningsmatch med en konkurrent vid/efter prisutdelning på tullinge, det var några år sen men jag är rätt säker på att det var hr Q som gav någon drygskalle en propp.
Jag tar det inte för omöjligt att det hänt vid flera tillfällen, men den gången jag själv såg resultatet var vid en prisutdelning på en bensinstation i Jordbro. Jag förstår honom fullt och fast att han delade med sig av nävarna den gången.

Han glorifieras lite väl mycket på Zatzy, men folk behöver väl förebilder av något slag. Historien med Porschen är ju lite lustig. Känns konstigt att inte ha spikade kontrakt på så stora jobb om man själv har rent mjöl i påsen.
Citera
2007-02-23, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brojarn
Jag tar det inte för omöjligt att det hänt vid flera tillfällen, men den gången jag själv såg resultatet var vid en prisutdelning på en bensinstation i Jordbro. Jag förstår honom fullt och fast att han delade med sig av nävarna den gången.

Han glorifieras lite väl mycket på Zatzy, men folk behöver väl förebilder av något slag. Historien med Porschen är ju lite lustig. Känns konstigt att inte ha spikade kontrakt på så stora jobb om man själv har rent mjöl i påsen.
Då var det nog i jordbro, jag hörde det i efterskott i samband med att vi varit i tullinge, följde diskussionen på klotterplanket efteråt. Jag visste inte vem Q var innan, det kanske var ett bra marknadsföringstrick. Men han gjorde nåt som gladde många
Citera
2007-02-23, 18:58
Medlem
DenimDemons avatar
Vem läxade han upp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in