• 1
  • 2
2007-02-22, 22:33
Bannlyst
Är det bäst att köpa där när man ska köpa kosttillskott genom internet?
Om inte, vad är det som är dåligt respektive bra?
Funkar deras produkter bra? Är de bra priser?
Finns det någon annan sida i Sverige som är bättre? Eller är GG bäst?
Citera
2007-02-22, 22:40
Medlem
Cocadonas avatar
Sök...

http://www.flashback.org/showthread.php?t=437540
Citera
2007-02-22, 22:58
Medlem
Har ingen koll på priser - men pålitliga & snabba leveranser - så jag gillar dem i alla fall.
Citera
2007-02-22, 23:04
Medlem
Axons avatar
Klockren service och bra priser!
Citera
2007-02-22, 23:34
Medlem
ColtrasteNs avatar
Har fungera bra de gånger jag beställt.

Fast nu så har min gymgrossisten shaker gått sönder, den läcker när man skakar. Men eftersom att jag inte "märkte" det inom 14 dagar så får jag ingen ny.
Citera
2007-02-23, 02:15
Medlem
En fruktpizzas avatar
Svar direkt!

Jag avskyr deras reklam på FB...

Sluta spring gubbajefvul!!! Min flintadator klarar inte av den animeringen...
Citera
2007-02-23, 02:39
Medlem
spudwishs avatar
Gymgrossisten har en relevant produkt som inte bodybuilding.com har bättre/billigare, och det är deras Gainer Pro. I övrigt finns allt annat mycket billigare från BB, ofta bättre och godare också. Fast det är ju USA det, men kostar typ aldrig mer än $10 extra i frakt om man vill ha det på en vecka eller mindre.

Bäst att jag säger detta på en gång också så inte en massa troll säger motsatsen: När jag säger att de är billigare menar jag INKLUSIVE frakt, och man behöver INTE betala tull.
Citera
2007-02-23, 17:46
Medlem
Suomis avatar
Japp gymmgrossisten är bäst.

Så fortsätt skänk iväg era stålar till GG på för det mesta helt onödiga produkter.
Citera
2007-02-23, 18:00
Medlem
@ Spudwish

En kort fråga bara, Hur ere om man betalar pengarna i förväg? Slipper man tullen eftersom det inte är någon kostnad på paketet? (det är ju redan betalt )

Hoppas du förstår

OnT:

Jag skulle nog föredra att beställa ifrån USA om jag beställde kosttillskott. Mycket billigare

Men deras (gymgrossisten) Kläder är imba
Citera
2007-02-23, 19:50
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knerpster
@ Spudwish

En kort fråga bara, Hur ere om man betalar pengarna i förväg? Slipper man tullen eftersom det inte är någon kostnad på paketet? (det är ju redan betalt )

Jag skrev ju det, det är ALDRIG TULLAVGIFT PÅ PRODUKTER FRÅN BODYBUILDING.COM. Och man betalar alltid i förskott såvitt jag vet, jag betalar med kreditkort, finns paypal också. Givetvis finns all information du behöver på deras sida, http://www.bodybuilding.com/store
Citera
2007-02-23, 19:54
Bannlyst
Helt värdelöst, farmacia är 10gånger bättre än gymgrossisten.
Citera
2007-02-23, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spudwish
Jag skrev ju det, det är ALDRIG TULLAVGIFT PÅ PRODUKTER FRÅN BODYBUILDING.COM. Och man betalar alltid i förskott såvitt jag vet, jag betalar med kreditkort, finns paypal också. Givetvis finns all information du behöver på deras sida, http://www.bodybuilding.com/store
jag tror jag läste lite fel
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in