Jo, droger verkar kul men jag har inte ens råd med det, har bara rökt lite med polarna och så, skulle nog inte slänga ut mina stackars pengar på det, har inte några nu men när jag har..
Förövrigt, det har inte hänt nånting än, min bästa kompis har jag fan gett upp hoppet om nu för att jag inte ens har råd att umgås med honom, detta är faktist nåt jag bara skrattar till, har fan inga känslor kvar, seriöst alltså, jag vet att jag låter som en liten gnällig fjortisunge men jag lovar er, det är så jävla illa nu så att jag kan inte ens beskriva det med ord, och nu när jag tänker efter så har jag inte en enda vän eller ens en kompis kvar, jag är 20 år och har tappat all kontakt med omvärlden, förutom internet och tv, en sak till, häromdan skrev jag in mig på af och då kom jag och tänka på att det var första gången jag åkte hemifrån på ca: ett halvår.
Jag bor mitt ute i helvetet (jovisst, på landsbygden, tre tummar upp!) och kan inte ta vilket jobb som helst, jag har inget körkort, ingen utbildning, ingen arbetslivserfarenhet, inga referenser öht, det är ingen mening att gå på soc för de kräver alldeles för mycket, bussförbindelsen här ute är fan skit så jag kan inte ens ta mig dit utan hjälp av morsan eller farsan, fö så är deras ekonomi också skit, i skrivande stund sitter jag till råge på allt och hungrar som fan för det finns fan inget att äta, har varit riktigt tomt på föda här hemma i två veckor nu, och det är så varenda jävla månad, år ut och år in, fan ska jag göra? Nu är jag också jävligt snussugen och ni kan ju gissa om det finns nåt, ja ni gissade rätt, det är slut.
Alltså, fan vad mitt liv suger fet jävla svartskallekuk, jag kan inte ens ta mig ur denna situationen, detta VET jag, det kommer inte lösa sig, har försökt få mina föräldrar att flytta på sig te Gbg eller dylikt men nej, det går inte.
Kan ni inte skänka pengar till mig?
Skänk en guldpeng var så har jag så jag kan fixa lyset ute i ladan så jag ser repet jag ska hänga mig i.
Så känner jag varje dag, tror knappast jag är ensam om det men det gör inte saken bättre direkt.
Och dessa satans strömavbrotten driver mig till vansinne, nä tacka vet jag, allt är fan skit och pannkaka, och hur jag stått ut så här länge vet jag inte.