2007-02-20, 17:10
Medlem
Jo nu är de såhär att jag har tänkt köpa ett nytt chassi av en polare från HP och då undrar ja måste Modekortet typ vara från HP då också? Ja menar sp att alla usb potart ljudportar fungerar ?

och så har jag ett till problem! Jo de är såhär att när jag försöker starta datorn så stannar den på "IBM" ikonen direkt efter datorn slås på och kommer inte då vidare från den! Så i fall det är någon som vet vad det kan vara för fel eller om de finns för många olika saker det kan vara fel på så är jag endå tacksam för svar
Citera
2007-02-20, 17:16
Medlem
Gromnas avatar
Chassi från märkesdatorer brukar inte vara en höjdare, och det kan vara så att det är utformat för just de komponenter HP en gång satte i chassit. Dell har monterat en del av sina moderkort på ett speciellt sätt, jagvet inte riktigt hur HP gör. Eftersom det är en polare till dig, be att få låna chassit först för att testa om du kan få in alla komponenter utan problem.
Citera
2007-02-20, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromna
Eftersom det är en polare till dig, be att få låna chassit först för att testa om du kan få in alla komponenter utan problem.

Jo det skulle jag ju faktiskt kunna göra.
Men du tror inte du har någon aning om vad det är som spökar i min dator på de andra problemet ?
Citera
2007-02-20, 17:26
Medlem
Gromnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av archist
Jo det skulle jag ju faktiskt kunna göra.
Men du tror inte du har någon aning om vad det är som spökar i min dator på de andra problemet ?

Mja, är det så att du inte längre får igång maskinen är det väl dags att installera om det OS du använder.
Citera
2007-02-20, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromna
Mja, är det så att du inte längre får igång maskinen är det väl dags att installera om det OS du använder.

hehe va inge vidare allvarligt hårdisken hade krachat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in