2002-06-25, 16:47
Medlem
Tjocklek p nl 0,8 mm
Lngd 40 eller 50 mm

En stor pump r att fredra, grna 5 ml. Det blir lttare att hantrera prepen p s vis. Du kan blanda oljebaserade preparat i samma pump, exemplevis deca o testo.

Varfr inte brja med winstrol o dianabol i 6 veckor fr att sedan g ver till deca o testo i ytterligare 6 veckor, grna med ett verlapp p 2 veckor i mitten av kuren.
Doserna br ligga p 50mg winstrol/dag, 25 mg dianabol/dag, 200-400mg deca /vecka och 250-500 mg testo/vecka.
Citera
2002-06-25, 18:06
Medlem
Nlarnas tjocklek och lngd beror p vilken typ av preparat du skall injecera och var du skall injecera.
Har du mycket underhuds fett s kan du behva ha lngre nlar.

Rekomenderar:
21-23G(gaug) = tjockleken
0.8-0.6 = lngden

Injektion i axel s brukar jag ta den kortare nlen. Lngre nl r bttre fr lr och skinkan. Hellre injecera fr djup, n tvrtom.

Winstrol Depot som r vatten baserad, tillvxthormon och andra vatten baserade preparat, kan man anvnda nnu tunnare nlar om man vill.

Primobolan Depot r knd fr att ha tjockflytande olja och br vl anvnda en tjockare nl till de(21G).

Men nlar inom dessa omrden fungerar bra fr alla steroider(undantag finns).

Pumpar, s r det vanligast med 2ml eller 5ml, om du skall injecera 1-2ml s r de minsta pumparna bst, fr du har mer kontroll ver injectionen n med en klumpig 5ml pump.

Nr det gller frslag p kur s br jag veta din lder, lngd, vikt, trningsr, hur mnga gnger du har kurat, vad du har tagit tidigare.

Annars s r BigMike ocks vldigt kompetent, jag gr i god fr honom.

MVH Putte
Citera
2002-06-26, 22:48
Medlem
%s avatar
Ett annat tips r att vrma upp ampullen innan man injecerar den. D blir oljorna mera lttflytande.
Citera
2002-06-28, 10:31
Medlem
Din sjuksyrrekompis borde, om hon inte hittat sjuksyrrelegget i flingpaketet, veta vilka nlar som lmpar sig fr att dra upp innehllet ur ampullen (de kallas uppdragningsnlar, och tro mig nr jag sger att man tar inte fel p de och andra nlar. De ser ut som spikar med ett rosa huvud) fr att sen injicera innehllet i en muskel i ett omrde med mycket repsektive lite underhudsfett.

Fan vilken lng mening det blev.....

Ska du dra upp 1ml s rcker det med en tv ml spruta.
Nr du dragit upp det du ska s byter du nl frn uppdragningsnlen till injektionsnlen, ser till att bli av med ev luftbubblor, och sticker in den dr du tycker r lmpligt.

Ett litet tips...Den "yttre vre kvadranten av Gluteus Maximus" som ska vara s jvla bra att injicera i...Jag sger dig bara att hos en del (mig sjlv till exempel) s lper Nervus Ischias i just det omrdet. Har lyckats f en injektion lagd precis bredvid ischias. En liten oljeboll lg dr i tv dygn innan kroppen hade tagit upp allt. Jag kunde inte sitta, ligga, g eller st i ngon stllning utan att det kndes som om en kniv jobbade nerifrn lret till ryggslutet....En riktig hjdare kan jag lova.
Citera
2002-07-01, 08:42
Medlem
fler frgor

tackar fr samtliga tips, om jag frsttt allt rtt behver jag en uppdragningsnl och en pump p antingen 2ml eller 5ml, sedan ven en instickningsnl som ska vara 0,6-0,8 mm tjock och fem cm lng.
jag kan allts ven blanda olika prepp i samma spruta, stmmer det?

vad gller info till B Putte;
jag r 176 cm lng och vger 80 kilo, jag har trnat serist i snart 2 r och r ganska njd med resultaten men vill nu allts g vidare.
detta blir min frsta kur.23 r gammal r jag ocks fresten.

stmmer det att jag kan kpa dessa varor receptfritt i Norge och Finland och utan problem fra in det i sverige?

tack ska ni ha..........
Citera
2002-07-01, 15:30
Medlem
Fra in sprutor och nlar r vl inte riktigt lagligt, om man tar dom tillsammans. Tar man bara nlarna eller bara pumparna s skall det g bra enligt ngon som hade koll p juridiken.

Ngot strre starff har jag svrt att tnka mig. Men hur bra r kontrollerna i norge?? Som ingenting.

Har ett par kompisar som ker till norge regelbundet eller har gjort i alla fall under ett par r.

Du behver ingen uppsugningsnl, men det r bra om man anvnder det nd. Grejen r att nlen kan bli lite sl nr du sticker igenom gummi locket, men det r inte s farligt.

Jag har bara anvnt uppsugning ett par gnger i mitt liv. Tycker personligen att det inte gr s stor skillnad. Nu fr tiden kr jag med samma nl fr uppsug och fr injecering.

Att blanda olika preparat gr bra om det r av samma typ, steroider med oljelsning gr bra att blanda tillsammans, men ej med vatten. Och tvrt om.

MVH Putte
Citera
2002-07-01, 16:52
Medlem
vidare info

ok, ingen uppsugningsnl ndvndig allts.
norge verkar ju vara det bsta alternativet och jag anatar att jag tjackar sprutorna i singel frpackningar.0,6-0,8 mm tjock och ca 5 cm lng.'
finns det ngot namn fr dessa som man bara kan valsa in och frga efter fr att slippa hamna i alltfr diskussion p norska ver vad man behver och till vad?
till sist, vad tror du om mina frsta tv kurar?
jag ska tillgga att mitt ml r att vxa och lgga p mig muskler s att mina nuvarande 80 kilo omvandlas till ungefr 90-95 till nsta sommar.
tack p frhand.
Citera
2002-07-16, 20:16
Medlem
Frslag p kur 1.
v1. 400mg deca, 5mg dianabol uppdelat p minst 4ggr per dag.
v2-v6(eller v8). 200mg deca, 5mg dianabol uppdelat p minst 4ggr per dag.
v.7-v9.(v9-v11). 10mg dianabol p morgonen bara.
v.10(v12). 200mg clomid frsta dagen, sedan 100mg per dag.
v11-v13.(v13-15). 50mg clomid per dag.

Vila minst 3 mnader innan nsta kur.

Du borde inte f ngra speciella biverkningar alls av denna kur, kanske du blir lite mer knslig under perioden du tar clomid.

Om du brjar att knna av knningar i brstvrdtorna, s r det alltid bra med lite nolvadex 20mg per dag eller clomid 50mg per dag.

Frslag p andra kur.
v1. 500mg testex(spansk) eller testen(indisk), 50mg winstrol depot per dag.
v2-v7. 250mg testex eller testen. 50mg winstrol depot per dag.
v.8-v10. 10mg dianabol p morgonen bara.
v.11. 200mg clomid frsta dagen, sedan 100mg per dag.
v12-v14. 50mg clomid per dag.

Jag frutstter att du vet hur du trnar och ter rtt. Glm ej att vila en hel vecka frn all trning efter varje kur(ca: 1-1,5 mnad efter sista sticket).

Trna 4-5 dagar inte mer. Fr du kan bli vertrnad under kuren ocks.

// Putte
Citera
2002-07-23, 01:20
Medlem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här