Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-06-25, 16:47
Medlem
Tjocklek på nål 0,8 mm
Längd 40 eller 50 mm

En stor pump är att föredra, gärna 5 ml. Det blir lättare att hantrera prepen på så vis. Du kan blanda oljebaserade preparat i samma pump, exemplevis deca o testo.

Varför inte börja med winstrol o dianabol i 6 veckor för att sedan gå över till deca o testo i ytterligare 6 veckor, gärna med ett överlapp på 2 veckor i mitten av kuren.
Doserna bör ligga på 50mg winstrol/dag, 25 mg dianabol/dag, 200-400mg deca /vecka och 250-500 mg testo/vecka.
Citera
2002-06-25, 18:06
äldre konto (old)
Ej medlem
Nålarnas tjocklek och längd beror på vilken typ av preparat du skall injecera och var du skall injecera.
Har du mycket underhuds fett så kan du behöva ha längre nålar.

Rekomenderar:
21-23G(gaug) = tjockleken
0.8-0.6 = längden

Injektion i axel så brukar jag ta den kortare nålen. Längre nål är bättre för lår och skinkan. Hellre injecera för djup, än tvärtom.

Winstrol Depot som är vatten baserad, tillväxthormon och andra vatten baserade preparat, kan man använda ännu tunnare nålar om man vill.

Primobolan Depot är känd för att ha tjockflytande olja och bör väl använda en tjockare nål till de(21G).

Men nålar inom dessa områden fungerar bra för alla steroider(undantag finns).

Pumpar, så är det vanligast med 2ml eller 5ml, om du skall injecera 1-2ml så är de minsta pumparna bäst, för du har mer kontroll äver injectionen än med en klumpig 5ml pump.

När det gäller förslag på kur så bör jag veta din ålder, längd, vikt, träningsår, hur många gånger du har kurat, vad du har tagit tidigare.

Annars så är BigMike också väldigt kompetent, jag går i god för honom.

MVH Putte
Citera
2002-06-26, 22:48
Medlem
%s avatar
Ett annat tips är att värma upp ampullen innan man injecerar den. Då blir oljorna mera lättflytande.
Citera
2002-06-28, 10:31
Medlem
Din sjuksyrrekompis borde, om hon inte hittat sjuksyrrelegget i flingpaketet, veta vilka nålar som lämpar sig för att dra upp innehållet ur ampullen (de kallas uppdragningsnålar, och tro mig när jag säger att man tar inte fel på de och andra nålar. De ser ut som spikar med ett rosa huvud) för att sen injicera innehållet i en muskel i ett område med mycket repsektive lite underhudsfett.

Fan vilken lång mening det blev.....

Ska du dra upp 1ml så räcker det med en två ml spruta.
När du dragit upp det du ska så byter du nål från uppdragningsnålen till injektionsnålen, ser till att bli av med ev luftbubblor, och sticker in den där du tycker är lämpligt.

Ett litet tips...Den "yttre övre kvadranten av Gluteus Maximus" som ska vara så jävla bra att injicera i...Jag säger dig bara att hos en del (mig själv till exempel) så löper Nervus Ischias i just det området. Har lyckats få en injektion lagd precis bredvid ischias. En liten oljeboll låg där i två dygn innan kroppen hade tagit upp allt. Jag kunde inte sitta, ligga, gå eller stå i någon ställning utan att det kändes som om en kniv jobbade nerifrån låret till ryggslutet....En riktig höjdare kan jag lova.
Citera
2002-07-01, 08:42
äldre konto (old)
Ej medlem
fler frågor

tackar för samtliga tips, om jag förstått allt rätt behöver jag en uppdragningsnål och en pump på antingen 2ml eller 5ml, sedan även en instickningsnål som ska vara 0,6-0,8 mm tjock och fem cm lång.
jag kan alltså även blanda olika prepp i samma spruta, stämmer det?

vad gäller info till B Putte;
jag är 176 cm lång och väger 80 kilo, jag har tränat seriöst i snart 2 år och är ganska nöjd med resultaten men vill nu alltså gå vidare.
detta blir min första kur.23 år gammal är jag också föresten.

stämmer det att jag kan köpa dessa varor receptfritt i Norge och Finland och utan problem föra in det i sverige?

tack ska ni ha..........
Citera
2002-07-01, 15:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Föra in sprutor och nålar är väl inte riktigt lagligt, om man tar dom tillsammans. Tar man bara nålarna eller bara pumparna så skall det gå bra enligt någon som hade koll på juridiken.

Något större starff har jag svårt att tänka mig. Men hur bra är kontrollerna i norge?? Som ingenting.

Har ett par kompisar som åker till norge regelbundet eller har gjort i alla fall under ett par år.

Du behöver ingen uppsugningsnål, men det är bra om man använder det ändå. Grejen är att nålen kan bli lite slö när du sticker igenom gummi locket, men det är inte så farligt.

Jag har bara använt uppsugning ett par gånger i mitt liv. Tycker personligen att det inte gör så stor skillnad. Nu för tiden kör jag med samma nål för uppsug och för injecering.

Att blanda olika preparat går bra om det är av samma typ, steroider med oljelösning går bra att blanda tillsammans, men ej med vatten. Och tvärt om.

MVH Putte
Citera
2002-07-01, 16:52
äldre konto (old)
Ej medlem
vidare info

ok, ingen uppsugningsnål nödvändig alltså.
norge verkar ju vara det bästa alternativet och jag anatar att jag tjackar sprutorna i singel förpackningar.0,6-0,8 mm tjock och ca 5 cm lång.'
finns det något namn för dessa som man bara kan valsa in och fråga efter för att slippa hamna i alltför diskussion på norska över vad man behöver och till vad?
till sist, vad tror du om mina första två kurar?
jag ska tillägga att mitt mål är att växa och lägga på mig muskler så att mina nuvarande 80 kilo omvandlas till ungefär 90-95 till nästa sommar.
tack på förhand.
Citera
2002-07-16, 20:16
äldre konto (old)
Ej medlem
Förslag på kur 1.
v1. 400mg deca, 5mg dianabol uppdelat på minst 4ggr per dag.
v2-v6(eller v8). 200mg deca, 5mg dianabol uppdelat på minst 4ggr per dag.
v.7-v9.(v9-v11). 10mg dianabol på morgonen bara.
v.10(v12). 200mg clomid första dagen, sedan 100mg per dag.
v11-v13.(v13-15). 50mg clomid per dag.

Vila minst 3 månader innan nästa kur.

Du borde inte få några speciella biverkningar alls av denna kur, kanske du blir lite mer känslig under perioden du tar clomid.

Om du börjar att känna av känningar i bröstvårdtorna, så är det alltid bra med lite nolvadex 20mg per dag eller clomid 50mg per dag.

Förslag på andra kur.
v1. 500mg testex(spansk) eller testen(indisk), 50mg winstrol depot per dag.
v2-v7. 250mg testex eller testen. 50mg winstrol depot per dag.
v.8-v10. 10mg dianabol på morgonen bara.
v.11. 200mg clomid första dagen, sedan 100mg per dag.
v12-v14. 50mg clomid per dag.

Jag förutsätter att du vet hur du tränar och äter rätt. Glöm ej att vila en hel vecka från all träning efter varje kur(ca: 1-1,5 månad efter sista sticket).

Träna 4-5 dagar inte mer. För du kan bli övertränad under kuren också.

// Putte
Citera
2002-07-23, 01:20
äldre konto (old)
Ej medlem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in