Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-03, 00:20
  #2977
Medlem
Högstadieklassiker

Vår kubanske spansklärare gör entré: Jag lära er spanska, ni lära mig svenska.

Sagt på scen under nians skolavslutning: Nu är det dags för en bensträckare för här kommer rektorns tal.
Citera
2011-08-03, 01:13
  #2978
Medlem
Raidledaren under en raid i firelands (wow): This boss is definitely a one shot!... or maybe a two shot, but definitely a one shot...... OM han har fått höra det efter att vi dött på bossen ca 10ggr
Citera
2011-08-03, 01:25
  #2979
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-minus60
Idag när jag satt i kassan på jobbet i en mataffär, kommer det fram en medelåldersman med endast två förpackningar toarullar. Självklart börjar jag tänka på vad din polare sa och efter 9 timmars jobb i en mataffär blir man lite halvtrött, höll nästan på att garva ihjäl mig

Kunder långt efteråt kollade lite konstigt på mig och undrade vad som var så roligt :P

Visst måste det ha sett roligt ut när en medelåldersman var i butiken. En medelålders man är kanske inte lika skoj.
Citera
2011-08-03, 06:30
  #2980
Medlem
Va på krogen med polare och helt plötsligt börjar han ragga på en smällfet ful brud. Efter en stund lägger han armen om henne och börjar gå därifrån, samtidigt som han diskret säger till oss över axeln: "Den som är kräsen får runka".

Ber om ursäkt om den redan postats, skulle inte förvåna mig om han fått den härifrån
Citera
2011-08-03, 12:38
  #2981
Medlem
Skohornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devafanda
"ska du va här inne så får du gå ut!!"

sagt av polarens duktigt bakfulla farsa

Även sagt av Petsson till Findus i just Petsson & Findus, tyckte att det var hysteriskt roligt för en herrans massa år sedan
Citera
2011-08-03, 12:47
  #2982
Medlem
Shit89breaks avatar
Igår så satt jag och käkade rostbiff och potatissallad med några polare varav en sitter och pratar i telefon men några tjejer och säger: Men vafan ni ska inte komma över på lite rostsallad och potatisbiffar. Med lite alkohol i kroppen så var det där ganska roligt.

Under gymnasietiden så hade vi en tjej i klassen som hette Isabella och en lärare som vi hade envisades med att kalla henne för Isaballe. Ingen aning om det var med eller motvilligt.
Citera
2011-08-03, 15:55
  #2983
Medlem
Är halvinvandrare, och har alltså fått rollen som gängets blatte. Jag och två kompisar åker förbi en hamn, när den ena av dem säger: Vilken container kom du hit i?
Citera
2011-08-03, 17:11
  #2984
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VladThepec
Jag var peace and love i Borlänge för något år sedan. Vi sitter på gräsmattan utanför ingången till området och dricker när en tjej utbrister "Jag älskar den här klänningen den är så lätt att få av" varpå en kille i sälskapet utbrister "Som våldtäcksman instämmer jag"

HAHAH den där var ju bättre än historian du drog
Citera
2011-08-03, 17:32
  #2985
Medlem
Var inne på macken för några dagar sedan.
Far och son var inne och skulle handla ett nytt metspö som det inte var någon streckkod på.
Han i kassan frågade hur mycket spöt kostade, pappan sa "59 kr" medan pojken därpå efter säger "nehe, de kostar ju 99kr pappa". Och där gick jag ut från macken med ett asgarv.

Finns säkert någon som har en historia likt denna, en liten unge som inte förstår att man ska försöka få det lite billigare
Citera
2011-08-03, 23:16
  #2986
Medlem
Stahliss avatar
En klasspolare sa för några år sedan "Jag säger bara två ord: Ja!"

Samma kille trodde att Holland låg i Tyskland...
Citera
2011-08-04, 03:17
  #2987
Medlem
tjockisennns avatar
Efter att vi redovisat våra kandidatarbeten drog en majoritet av klassen (drygt 15 pers) till Pontus by the Sea för att käka. Servitrisen föreslår att vi ska ta ett glas mousserande rosé innan förrätten. Polaren som sitter längst ut på bordet får äran att smaka av;
Han snurrar runt glaset o tittar på färgen, doppar ner näsan djupt och luktar, sätter tungan mot glaskanten som en riktig vinkännare, smuttar på vinet och utbrister högt och tydligt:

- Nej fy, det här vill inte jag ha!

Servitrisens min:
Alla andras miner:
Citera
2011-08-04, 04:31
  #2988
Avstängd
mmkellsans avatar
Mamma: "Ska du låta håret växa nu eller?".

Jag: "Nah, jag ska nog låta det va."
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback