Citat:
Citat:
Nej, det finns inget sidomarkeringsljus på bilden.
Det är lätt att sålla ut bilar med sidomarkeringsljus av de 1500 Opel Kadett E, eftersom sådana bilar bara tillverkades utanför Europa.
Vad IB tror och spekulerar gör det inte mera sant bara för att det upprepas.
Ingen vet vem denna man var, alltså går det inte att veta något om honom.
Det är lätt att sålla ut bilar med sidomarkeringsljus av de 1500 Opel Kadett E, eftersom sådana bilar bara tillverkades utanför Europa.
Vad IB tror och spekulerar gör det inte mera sant bara för att det upprepas.
Ingen vet vem denna man var, alltså går det inte att veta något om honom.
Vad är ditt problem ärligt talat ? Har du svårt att se verkligheten som den är när den inte är som du önskar att den skall vara ?
Om du har tillgång till en större skärm/dator förslagsvis ser du på denna bild med bilen att cirka 1o cm snett ner åt höger från A-stolpen sett på framskärmen sitter en rund lampa. Kalla denna lampjäveln vad du vill med det är en lampa. Den benämns för extra blinkers och den går att köpa löst från te x märket Hella och som har artikelnummer: 2BM 003 563-111. Pris : 219.60 + frakt.
Vad är det du säger att bara Opel Kadett E med denna lampa tillverkades "utanför Europa". Rent hittepå från din sida. Det är bara goggla och jag har sett t e x spankregistrerade, danskregistrerade samt finskregetrerade sådana här bilar med denna lampa för att bara nämna några. Det är också så att även denna bil på bilden har denna lampa och som är svenskregistrerad. Tror du att det är sannolikt att den är det ?
Jag hade gärna lagt upp någon länk på dessa bilar och hur denna lampa ser ut en mer i närbild om jag kunnat lägga upp länkar själv. Sculley kanske har intresse av detta.