Citat:
Ursprungligen postat av
Greensky
Alltså från början var du hundra på att BW var helt oskyldig, sedan var han plötsligt säkerligen skyldig och nu senast ändrade du dig igen till att tro han är oskyldig.
Men ok, skitsamma man får ändra sig men då får man räkna med att folk kan bli irriterade på sånt, glöm det nu!
Att jag trott på en trio är inget nytt, men nu får man enligt Flashbacks regler inte gödsla med namn så jag beskriver dom så här istället:
Kille 1: En kille som enligt tråden käkade anabola och en person som käkar sånt kan bli galen i bl.a raserianfall.
Kille 2: En kille som denna natten var på mycket uselt humör, uppgifter i tråden antyder på svartsjuka, det är en farlig "sjukdom" som kan få allvarliga våldsamma konsekvenser.
Kille 3: Bara en livrädd mes som kör bilen och vågar inget annat än att hålla käft.
Killarna känner varandra bra, ettan och tvåan har bl.a en gemensam kompis då tvåan växt upp på samma gård som ettans "bästa" polare.
Föreställ er att ovan beskrivna grabbar hamnar i samma bil med en Helena som nyss fått nobben och därmed är på uselt humör. Kan inte gå annat än åt h-e!
Detta blir mycket intressant. Sånt här borde du ägnat dig mer åt i tråden, det ser jag. Du har nog känt dig förhindrad då du inte velat "gödsla" med namn, och "hållit det för dig själv" som du sagt. Men här har du då hittat en modell då, du kan verka i då.
Jag "kodar av" din modell nu då, om du inte misstycker.
Kille 1: PU (f.1972)
Kille 2: BW (f.1968)
Kille 3.
Här har du ingen bestämd då. Jag har två tänkbara. MK (f.1970) eller JF(f.1972).
En del av er här skulle satsa på MK. Jag sätter nog denna peng på JF. Om vi skall gå på vad PK(f. 1967) säger i tråden så skulle ju denne JF plockat upp SuEk, PKs fästmö efter Stadt som var avtalat, men han kom aldrig. PK skulle aldrig kunna säga detta och massa annat som
involverar SuEk om de sakerna inte vara sanningsenliga. Vi har även det, som PK säger att han påträffat JF i dennes föräldrahem isolerad och närmast i ett apatisk tillstånd, tiden efter försvinnandet. Vi har här då info från PK med lite märkligheter från den aktuella natten och tiden efter försvinnandet gällande denne JF . Detta gör JF intressant.
Det som är mycket intressant är då hur Kille nr. 1 (PU) och hur Kille nr. 2 (BW)
kan känna varandra. Deras gemensamma bekant som är PK. Jag har ju tagit reda på att BW och MK växte upp tillsammans på Marieholm, fastigheten(Myggan 2), intill Kronoparkskolan ligger och vid Rådjursstigen. PK skall också bott på Marieholm och växt upp på samma bakgård som BW, som han har sagt i tråden.
Här kan alltså vara en beröringspunkt. Vi har även kroppsbyggande, intag av anabola samt intag av amfetamin som enligt tråden också då kan vara gemensamma kontaktytor för dessa herrar. Vi vet inte, men om de även gick på samma gym, så kan även BW köpt eventuella "substanser" av PU. Vi vet också att dessa, PU och BW hade båda stor attraktionskraft på det motsatta könet i Mariestad.
Både två gillande att vara ute på sjön och åka båt. PU berättar att han åkte mycket vattenskidor, både när han bodde hemma på Torsögatan och senare med vännen PK. De kunde även ha varit på samma fester ibland, enligt tråden.
Titta även på BWs lite spretiga bekantskaper, han umgicks till och med, med denne Sha*ne P, som var högst tvivelaktig. Sedan kanske han umgicks då med MK och MO i ett annat sammanhang, HMJ, Ulrika o s v... Mot denna bakgrund så blir det inte underligare att ha kontakt även med PU. Mariestad var ju och är fortfarande en liten stad, där man känner till de flesta. Hm.