Citat:
Ursprungligen postat av
lubbe75
Vi har snuddat vid denna osannolika men kittlande idé tidigare. Eller kanske E. R*lkert som enligt egen utsago såg HA ringa och var nykter denna kväll. Dramatiska uppgifter enligt mig som dock är svåra att verifiera. MMPG såklart inblandad.
Visst är tanken spännande, tänk om riksdagens före detta talman UA är inblandad ... Och självklart är "mannen med pilotglasögon" inblandad, men det behöver absolut inte vara som mördaren eller som "medhjälparen" - det räcker bra som "att bara veta"/"att ha varit med"/"att ha bevittnat". Och tänk om det är "UA" som är "mannen med pilotglasögon" ...
Jag tänker på detta med polisförhören under sent 1990-tal: "Mannen med pilotglasögon" vägrar att uttala sig om han skulle ha påtvingats en advokat. Det finns självklart en anledning till detta: Hans namn får under inga som helst omständigheter komma ut! Kaxig attityd, javisst - men sannolikt av en viss anledning. Och i samband med denna vägran att uttala sig, säger han att "om ni tvingar på mig en advokat tänker jag inte säga ett jävla skit mer till er". Det är ju helt uppenbart att han sitter på information!
Sätt hårt mot hårt mot det jävla äcklet och häkta honom så att hans namn blir offentligt. Inför det hotet kommer han garanterat att prata!