Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Nej om ett sånt här koordinerat spektakel sätter igång så finns det givetvis en mycket stark bakomliggande anledning till det eller vad tror DU? Vad som är ytterst fånigt och opassande just nu är ditt beteende.Det här handlar givetvis inte om vem som har rätt eller fel, du framstår ju som dummare än tåget...
Jag tror inte att någon som var på Stadt den kvällen för 25 år sen i dagsläget med 100% säkerhet kan beskriva KM:s klädsel tror du? Dessutom finns inga foton från den kvällen för polisen beslagtog alla kameror, foton och filmer, så lycka till!
Ja, du spammar på som vanligt det går som på räls...nu handlar det inte om mej även om jag är dummare än tåget....
Ja, kanske...alla tänkte tillbaka direkt efter de blev varse om försvinnandet. Speciellt de som var på statt och var med H och bevittnade klängandet. Bilder i direkt eftertanke när det uppdagades var inga gamla minnen. De kan man komma ihåg efter 25 år eftersom de upprepas och påminns med tiden.
Om KM bar vitt tror jag någon som observerade hans beteende mot H minns.
Det ligger väl även i ditt intresse att hans klädsel blir bekräftad? Bro vittnet kommer ihåg.