2017-08-04, 16:01
Medlem
Sordins avatar
Om HA och KB har gått i samma klass kanske det var i grundskolan istället.
Citera
2017-08-04, 16:07
Medlem
Jag skulle gärna vilja höra vad KB har att säga om denna kväll HA försvann. Någon måste känna henne eller veta vad hon tänkte då och även nu.

Dessutom skulle jag vilja veta hur KMs beteende var veckan efter försvinnandet.
Citera
2017-08-04, 16:36
Medlem
Något jag tänker på:
Skulle man efter att ha dödat och gömt undan en person i sin umgängeskrets stanna kvar på orten? Mitt svar på den frågan är nej inte om du är normalt funtad. Finns det de människor som skulle kunna klara av det psykiskt? Och är Klas en sådan person?
Citera
2017-08-04, 16:43
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Något jag tänker på:
Skulle man efter att ha dödat och gömt undan en person i sin umgängeskrets stanna kvar på orten? Mitt svar på den frågan är nej inte om du är normalt funtad. Finns det de människor som skulle kunna klara av det psykiskt? Och är Klas en sådan person?

Angående Kl*s vet vi inte (om han nu skulle vara inblandad), men att döma av alla de fall som jag sett på tv (främst då amerikanska dokumentärserier om mord av typen ett eller två fall per avsnitt) förefaller de flesta bo kvar som om inget hade hänt. Många verkar också "hjälpa" familjen, ställa upp i sök och allt möjligt. Faktum är att många verkar tänka så klart som att "om jag flyttar (direkt) ser det skitskumt ut".
Citera
2017-08-04, 16:56
Medlem
Du som skickat PM till mig om information om både KM och KB, hör av dig igen, tycker din info var väldigt intressant men jag har en del frågetecken? Varför svarar du inte på mina PM? Är det någon mer här i tråden som fått PM som innehållit uppgifter om dessa båda? Det handlar om Dåtid...
Citera
2017-08-04, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fundersammy
Jämför isåfall beskrivningen av dessa kläder med mannen som sågs springa från bilen vid sjukhuset. Är det samma beskrivning så är det väl jäkligt troligt att han parkerar bilen efter han dumpat av Helenas kropp och springer hem till den som han "skulle sova hos". Bilen stod kanske där från början, hämtades vid 2 tiden för att hämta Helenas kropp. Ställs tillbaka bara.

För övrigt om klädstil... Män brukar ha en viss stil. Det tror jag inte ändras så mycket under åren. Långsökt, men ni som känner denne K.M eller B.W kan ju kolla i era privata fotoalbum, skolkataloger, bilder från förfester, festen i Töreboda...

Tråden måste komma framåt NU. Folk som läser här sitter på så mycket information men den uteblir. Det är ju just det "vanliga folket" som vet sånt.

Pilotmannen är i min tro Gm...

Vi har ju bekräftat pilotglasögon på km iaf, när var det, 85? Jag tror det är viktigt att det ska vara vanliga glasögon men har det inte bekräftat.resten passar väl in på ganska många dock.
Citera
2017-08-04, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harley70
Du som skickat PM till mig om information om både KM och KB, hör av dig igen, tycker din info var väldigt intressant men jag har en del frågetecken? Varför svarar du inte på mina PM? Är det någon mer här i tråden som fått PM som innehållit uppgifter om dessa båda? Det handlar om Dåtid...

Inte jag. Lust att dela info?
Citera
2017-08-04, 17:11
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harley70

Citat:
Ursprungligen postat av tikimon

Sjukt många PM nu från väldigt många nyregistrerade. Syfte oklart, dock.
Citera
2017-08-04, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Vi har ju bekräftat pilotglasögon på km iaf, när var det, 85? Jag tror det är viktigt att det ska vara vanliga glasögon men har det inte bekräftat.resten passar väl in på ganska många dock.

Är det för övrigt någon som frågat Pw om de kan avslöja glasögon vs solglasögon? Jag kan pröva annars.
Citera
2017-08-04, 17:22
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Är det för övrigt någon som frågat Pw om de kan avslöja glasögon vs solglasögon? Jag kan pröva annars.

Gör ett försök, vet jag. Ska bli intressant att höra om Pernilla svarar ens på en sådan fråga! Passa på att fråga om hon vill bekräfta eller dementera Kl*s som "pilotmannen". Bekräfta är väl inte sannolikt, men en dementi borde hon ju kunna bjuda på om det nu är så att Kl*s inte är "pilotmannen".
Citera
2017-08-04, 17:59
Medlem
Greenskys avatar
Jag skulle gärna vilja veta hur det står till med Kl*s nu? Hur ställer han sig till våra diskussioner och utpekanden, beskyllningar med mera? Någon som vet något?
Någon kompis till honom som vågar fråga honom kanske?
Citera
2017-08-04, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tikimon
Jag vill inte sprida falska rykten, återkommer när jag fått mer info från vederbörande. Kanske inte är relevant för fallet ens..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in