Flashback bygger pepparkakshus!
2012-10-16, 16:59
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Köp ej F-brand effet vilken sit! msj är mycket bättre! på f-brand blir du grinig och matt direkt och hungrig som aldrig förr! ska beställa msj så fort jag får pengar. mitt jack3d ger den boost jag behöver så länge!
Citera
2012-10-16, 17:04
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjack i näsan!!
Köp ej F-brand effet vilken sit! msj är mycket bättre! på f-brand blir du grinig och matt direkt och hungrig som aldrig förr! ska beställa msj så fort jag får pengar. mitt jack3d ger den boost jag behöver så länge!

Hahaha. Så du blir MER hungrig av f-brand? Idiot.
Citera
2012-10-16, 17:08
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL
Hahaha. Så du blir MER hungrig av f-brand? Idiot.

Japp äter som fan! idiot!
Citera
2012-10-16, 17:26
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjack i näsan!!
Japp äter som fan! idiot!

Haha. Så du tror att f-brand innehåller något som istället för att ge dig mättnadskänsla gör dig hungrig? Den är ju trolig...
Citera
2012-10-16, 21:08
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Citat:
Haha. Så du tror att f-brand innehåller något som istället för att ge dig mättnadskänsla gör dig hungrig? Den är ju trolig...

Tror inget! vet att f-brand inte är lika starka som msj! mindre valuta för pengarna! när jag åt msj så var jag inte lika hungrig som jag är på f-brand märket och får ingen energi vid löpning som med msj!
Citera
2012-10-17, 09:24
Medlem
Jag kan bara uttala mig om msj och dom e rätt bra vad gäller d som finns ute idag..
Citera
2012-10-21, 15:19
Medlem
Pussmunnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma4life
Jag kan bara uttala mig om msj och dom e rätt bra vad gäller d som finns ute idag..

Håller med. Kör msj och är nöjd.
Citera
2012-10-22, 08:39
Medlem
Tur för mig att jag bulkade lagret ordentligt när medinc fortfarande sålde unexo
Citera
2012-10-24, 14:57
Medlem
NNLNNNRDNJDRSTVs avatar
Jag började med MSJ 30mg för två & en halv vecka sedan, är nu inne på paus. Den andra veckan med Efedrin kan ha varit den värsta jag någonsin upplevt. Jag hade panikångestattacker flera gånger om dagen varje dag, övervägde även att ta mitt liv under denna vecka. Jag har varit litet psykiskt instabil i många år, men aldrig någonsin upplevt ett sådant helvete tidigare. Jag trodde bara att jag hamnat i en svacka utan botten, men insåg precis att jag ju faktiskt börjat med Efedrin. Kan det ha en så stor inverkan på psyket?

Jag vill nödvändigtvis inte sluta, då min hunger försvunnit helt under dessa två veckor. Ska jag prova igen om två veckor & se om samma sak inträffar, eller borde jag lägga av med en gång?

Peace
Citera
2012-10-24, 17:58
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NNLNNNRDNJDRSTV
Jag började med MSJ 30mg för två & en halv vecka sedan, är nu inne på paus. Den andra veckan med Efedrin kan ha varit den värsta jag någonsin upplevt. Jag hade panikångestattacker flera gånger om dagen varje dag, övervägde även att ta mitt liv under denna vecka. Jag har varit litet psykiskt instabil i många år, men aldrig någonsin upplevt ett sådant helvete tidigare. Jag trodde bara att jag hamnat i en svacka utan botten, men insåg precis att jag ju faktiskt börjat med Efedrin. Kan det ha en så stor inverkan på psyket?

Jag vill nödvändigtvis inte sluta, då min hunger försvunnit helt under dessa två veckor. Ska jag prova igen om två veckor & se om samma sak inträffar, eller borde jag lägga av med en gång?

Peace

Vilka doser har du legat på då? Låter ju inte bra att du mått så dåligt. Du kanske ska hoppa det.
Testa sibutramin istället, finns tråd med bra info: https://www.flashback.org/t1589930
Citera
2012-10-24, 18:41
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Vilka doser har du legat på då? Låter ju inte bra att du mått så dåligt. Du kanske ska hoppa det.
Testa sibutramin istället, finns tråd med bra info: https://www.flashback.org/t1589930

Reductil påverkar psyket avsevärt mer än efedrin. Är man deppig ska man verkligen undvika det.
Citera
2012-10-24, 18:45
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Reductil påverkar psyket avsevärt mer än efedrin. Är man deppig ska man verkligen undvika det.

Säker på det? SNRI ska väl ha en positiv effekt på deprimerade eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in