2009-03-12, 21:54
Medlem
Risk finns alltid när det kommer till saker som inte är på helt rätt sida av lagen (i detta fall recept belagt läkemedel).
Men sköter du dina kort rätt så minskar du risken avsevärt.

mvh
Citera
2009-03-13, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killenIstan
Risk finns alltid när det kommer till saker som inte är på helt rätt sida av lagen (i detta fall recept belagt läkemedel).
Men sköter du dina kort rätt så minskar du risken avsevärt.

mvh

Jo det är sant antar jag. Vad kan man vänta sig för straff om man skulle åka fast med runt 200 tabletter?
Citera
2009-03-13, 10:36
Medlem
ceomanos avatar
Någon som kan skicka ett pm med lite sidor ang efedrin
Citera
2009-03-13, 11:14
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Do not F
Jo det är sant antar jag. Vad kan man vänta sig för straff om man skulle åka fast med runt 200 tabletter?

Du får inget straff alls.
Då finns det ju billigare ställen. Som redan är nämnda i tråden.
Citera
2009-03-14, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Du får inget straff alls.
Då finns det ju billigare ställen. Som redan är nämnda i tråden.

Varför skulle man inte få straff? Det är väl narkotikaklassat?
Citera
2009-03-14, 16:58
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Do not F
Varför skulle man inte få straff? Det är väl narkotikaklassat?

Nej. Det är lagligt att ha efedrin för eget bruk.
Citera
2009-03-14, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Nej. Det är lagligt att ha efedrin för eget bruk.

Åh fan, tack för svaret.
Citera
2009-03-14, 18:01
Medlem
n00bStylEs avatar
har lite frågor om effe som ja hoppas nån kan svara på

1. skulle effe funka bra bara för att "komma igång" på morgonen? (e riktigt jävla morgon trött samt brukar känna mej som en zombie fram till 2-3 ungefär ).

2. effe + alkohol = ? läste nånstans här att man blir lite piggare/socialare me de, men kan de vara skadligt?

3. e de värt o använda efedrin + koffein 1-2 ggr i veckan o träna på eller ska man käka de varje dag (fast man bara tränar 2ggr i veckan)?

4. vilka biverkningar kan man få?

5. vid vilka doser börjar de bli farligt?

6. kan man bli beroende av de?

får ursäkta om frågorna redan blivit besvarade, men 400+ sidor va lite väl mkt o läsa igenom
Citera
2009-03-14, 19:12
Medlem
clenbuterol

någon som kombinerat effar med clen?

menar då såklart under clen offdagar/veckor..
Citera
2009-03-14, 19:56
Medlem
Stormfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n00bStylE
har lite frågor om effe som ja hoppas nån kan svara på

1. skulle effe funka bra bara för att "komma igång" på morgonen? (e riktigt jävla morgon trött samt brukar känna mej som en zombie fram till 2-3 ungefär ).

2. effe + alkohol = ? läste nånstans här att man blir lite piggare/socialare me de, men kan de vara skadligt?

3. e de värt o använda efedrin + koffein 1-2 ggr i veckan o träna på eller ska man käka de varje dag (fast man bara tränar 2ggr i veckan)?

4. vilka biverkningar kan man få?

5. vid vilka doser börjar de bli farligt?

6. kan man bli beroende av de?

får ursäkta om frågorna redan blivit besvarade, men 400+ sidor va lite väl mkt o läsa igenom

Efedrin fungerar kanonbra för att komma igång på morgonen. Sover jag dåligt så fungerar det att slänga i sig 15 - 30 mg för att sedan åka iväg. Sitter man på någon föreläsning så ökar även koncentrationen och jag håller mig pigg hela dagen, och får in allt som föreläsaren går igenom. Rätt bra studydrug med andra ord, även om den inte är avsedd för det.

Beroende blir du bara psykiskt, att du tycker om effekten - kroppen blir inte beroende av Efedrin. Tycker dock det är enkelt att använda det i en vecka eller så för att sedan sluta helt, jag känner inte av någon som helst AT efter jag slutat.

De flesta håller sig väl under 100mg, ingen direkt mening att använda mycket mer än så per dag - iallafall inte i början. Använd 15mg tre gånger per dag medan du tränar, även om du tycker att ruset blir mindre ska du inte öka dosen, för effekten kvarstår.

Slutsats är att Efedrin är riktigt härligt.
Citera
2009-03-14, 20:07
Medlem
sveningmars avatar
Asså jag fattar inte grejen med efedrin! Jag kan slänga i mig 150mg och fortfarande vara skit trött och fortfarande lika hungrig. Det enda som händer är att om jag tar över 6st så får jag hjärtklappning. Det verkar inte fungera för 5öre på mig.
Citera
2009-03-14, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Asså jag fattar inte grejen med efedrin! Jag kan slänga i mig 150mg och fortfarande vara skit trött och fortfarande lika hungrig. Det enda som händer är att om jag tar över 6st så får jag hjärtklappning. Det verkar inte fungera för 5öre på mig.

tar du koffein samtidigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in