Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
ok.. då e ja med på din tankeverksamhet, men bara för att understryka lite.. 90 mg effe e ganska mycket om man är nybörjare på effe, men precis som alla andra syntetiska produkter som vi stoppar i oss, vissa klarar av högdos väldigt bra o andra är "lågdos" människor.
Mvh// SB
Yepp. Dock så är jag riktigt lättpåvärkad av det mesta, alkohol och andra grejer. Men effe värkar vara helt annorlunda på mig, tar jag bara effe känner jag absolut ingenting, tog 120mg atom på samma gång och kände inte ett skvatt. Men när jag började köra med koffein så räcktde det med 30mg effe och 300mg koffein för att känna mig lite skum sådär. Men har fortfarande inte någon vidare koll på aspirinet.
Mina aspirin tabbar från apoteket ligger på 500mg/tablett. Jag kör som sagt på 30mg effe, 300mg koffein tre gånger om dagen. Hur gör jag med aspirinet, har hört att det blir för mkt med 500mg x 3 per dag. Kan det funka bra om jag kör halva tabletterna ist (250mg x 3 = 750mg)? Eller är det ocskå för mycket? Blir lite jobbigt om man ska dela varje tablett i 3 annars då det inte är brytskåra eller liknande.