2008-11-08, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnieCutler
Har kört på 20mg effe en vecka nu. Väger ca 100kg
Min fråga är: blir 30-40mg effe bra i fortsättningen?
Jag har kört i 2 veckor nu, har kört med 90mg hela tiden sen första dagen och jag väger 75kg. Varför kör du så låg dos? kör 30mg tre gånger dagligen. Kör du utan koffein bör du öka dosen ännu mera.
Citera
2008-11-08, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deh
Jag har kört i 2 veckor nu, har kört med 90mg hela tiden sen första dagen och jag väger 75kg. Varför kör du så låg dos? kör 30mg tre gånger dagligen. Kör du utan koffein bör du öka dosen ännu mera.

Grattis att du klarar av 90 mg..Gällande alla syntestiska piller/oljor man trycker i sig ska man skita i vad alla andra tar för doser..man ska känna sig fram o hitta "balansen" i intaget.

@RC:
d ska inte vara några större problem, känn dig fram till den dosen som du tycker passar dig bäst.

Mvh// SB
Citera
2008-11-08, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
Grattis att du klarar av 90 mg..Mvh// SB

Vad menar du? Det är ju typ standard dosen, om man nu inte köper färdig E/C/A då det är ännu mer. Så 20mg per dag är alldeles för lite för att ge någon effekt tror jag, speciellt om man väger 100kg. Men känner du att det dempar hungern, blir lite skakig, svättas mer osv så bör du absolut inte höja dosen, men har svårt att du känner någonting alls över 20mg, eller?
Citera
2008-11-08, 19:18
Medlem
Citat:
Vad menar du? Det är ju typ standard dosen, om man nu inte köper färdig E/C/A då det är ännu mer. ?

va?? så standard dos för effe e 90mg?? ja vet ej vart du får din info ifrån min vän.. men detta e första gången ja hört ngt om standard dos för effe.

färdig E/C/A... menar du då att säljaren sitter o blandar det för dig??
Mvh// SB
Citera
2008-11-08, 19:26
Medlem
Tack för svaren superbiffen & Deh
Citera
2008-11-08, 21:57
Medlem
Citat:
va?? så standard dos för effe e 90mg?? ja vet ej vart du får din info ifrån min vän.. men detta e första gången ja hört ngt om standard dos för effe.

färdig E/C/A... menar du då att säljaren sitter o blandar det för dig??
Mvh// SB
Sorry om jag har skrivit så det blir svårt att förstå. Men det jag menar är att vad som är rekomenderat utav de allra flesta är att ta 30mg effe tre gånger dagligen = 90mg effe. Samt 10 gånger så mycket koffein = 900mg koffein och om man vill kan man även köpa till aspirin från apoteket och köra med det ocskå så får du en E/C/A "stack".

"standard dos" kanske var fel ord, men menar att rekomendationen är 30x3=90.
Citera
2008-11-09, 01:09
Medlem
Citat:
Sorry om jag har skrivit så det blir svårt att förstå. Men det jag menar är att vad som är rekomenderat utav de allra flesta är att ta 30mg effe tre gånger dagligen = 90mg effe. Samt 10 gånger så mycket koffein = 900mg koffein och om man vill kan man även köpa till aspirin från apoteket och köra med det ocskå så får du en E/C/A "stack".

"standard dos" kanske var fel ord, men menar att rekomendationen är 30x3=90.

ok.. då e ja med på din tankeverksamhet, men bara för att understryka lite.. 90 mg effe e ganska mycket om man är nybörjare på effe, men precis som alla andra syntetiska produkter som vi stoppar i oss, vissa klarar av högdos väldigt bra o andra är "lågdos" människor.

Mvh// SB
Citera
2008-11-09, 01:15
Medlem
Citat:
ok.. då e ja med på din tankeverksamhet, men bara för att understryka lite.. 90 mg effe e ganska mycket om man är nybörjare på effe, men precis som alla andra syntetiska produkter som vi stoppar i oss, vissa klarar av högdos väldigt bra o andra är "lågdos" människor.

Mvh// SB
Yepp. Dock så är jag riktigt lättpåvärkad av det mesta, alkohol och andra grejer. Men effe värkar vara helt annorlunda på mig, tar jag bara effe känner jag absolut ingenting, tog 120mg atom på samma gång och kände inte ett skvatt. Men när jag började köra med koffein så räcktde det med 30mg effe och 300mg koffein för att känna mig lite skum sådär. Men har fortfarande inte någon vidare koll på aspirinet.
Mina aspirin tabbar från apoteket ligger på 500mg/tablett. Jag kör som sagt på 30mg effe, 300mg koffein tre gånger om dagen. Hur gör jag med aspirinet, har hört att det blir för mkt med 500mg x 3 per dag. Kan det funka bra om jag kör halva tabletterna ist (250mg x 3 = 750mg)? Eller är det ocskå för mycket? Blir lite jobbigt om man ska dela varje tablett i 3 annars då det inte är brytskåra eller liknande.
Citera
2008-11-09, 01:28
Medlem
Citat:
Yepp. Dock så är jag riktigt lättpåvärkad av det mesta, alkohol och andra grejer. Men effe värkar vara helt annorlunda på mig, tar jag bara effe känner jag absolut ingenting, tog 120mg atom på samma gång och kände inte ett skvatt. Men när jag började köra med koffein så räcktde det med 30mg effe och 300mg koffein för att känna mig lite skum sådär. Men har fortfarande inte någon vidare koll på aspirinet.
Mina aspirin tabbar från apoteket ligger på 500mg/tablett. Jag kör som sagt på 30mg effe, 300mg koffein tre gånger om dagen. Hur gör jag med aspirinet, har hört att det blir för mkt med 500mg x 3 per dag. Kan det funka bra om jag kör halva tabletterna ist (250mg x 3 = 750mg)? Eller är det ocskå för mycket? Blir lite jobbigt om man ska dela varje tablett i 3 annars då det inte är brytskåra eller liknande.

strunta i asprinet, vet att en väldigt duktig kille på ett annat forum la fram en studie om att aspirin inte gav så mycket mera positiv verkan på effedrinet.
Skall se om ja kan hitta hans inlägg under morgondagen o klistra in den.

Mvh// SB
Citera
2008-11-09, 02:34
Medlem
Citat:
strunta i asprinet, vet att en väldigt duktig kille på ett annat forum la fram en studie om att aspirin inte gav så mycket mera positiv verkan på effedrinet.
Skall se om ja kan hitta hans inlägg under morgondagen o klistra in den.

Mvh// SB
Aa gör det vore snäll. Men nu när jag ändå har aspirin så kör jag med det tills skiten är slut.
Har kört effedrin i ca 1 och en halv vecka nu och tycker inte jag känner av någon effekt längre. Kanske är rimligt med ett uppehåll, Hur länge bör det vara?

En annan fråga:
Är det någon som har kört effedrin atom och Stacker T2, vilken gav mest effekt?
Citera
2008-11-09, 11:56
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Aa gör det vore snäll. Men nu när jag ändå har aspirin så kör jag med det tills skiten är slut.
Har kört effedrin i ca 1 och en halv vecka nu och tycker inte jag känner av någon effekt längre. Kanske är rimligt med ett uppehåll, Hur länge bör det vara?

En annan fråga:
Är det någon som har kört effedrin atom och Stacker T2, vilken gav mest effekt?

Jag har prövat båda. Och stackern är potent.

Stacker T2 är ju nästan dubbelt så stark så det är klart att den ger mer effekt än 30mg efedrin. Själv tycker jag att en Supercaps med lite extra koffein ger en väldigt bra boost. Effekten sitter i lite längre jämfört med efedrin

En del svarar bättre på ephedra, andra på efedrin.
Senast redigerad av Afonso 2008-11-09 kl. 11:59.
Citera
2008-11-09, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Jag har prövat båda. Och stackern är potent.

Stacker T2 är ju nästan dubbelt så stark så det är klart att den ger mer effekt än 30mg efedrin. Själv tycker jag att en Supercaps med lite extra koffein ger en väldigt bra boost. Effekten sitter i lite längre jämfört med efedrin

En del svarar bättre på ephedra, andra på efedrin.
Hur doserade du när du tog T2 då? Har ingen större koll på detta. Hur mkt max per dag ere man kan ta? Kan vara bra att veta
Senast redigerad av Deh 2008-11-09 kl. 13:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in