• 1
  • 2
2007-02-19, 21:22
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Jag instämmer, både Durling och Ramberg var synliga på stan dagen efter detta skulle ha inträffat! Hur är det med Robson och Röja?

Nej, inte de heller.

För unga båda två, skulle det varit dem skulle det varit mycket mer snack och de bor inte ihop.

Tror generellt att det är väldigt osannolikt att det är någon med anknytning till Stureplansgruppen, de kör med kombinationen ordningsvakter/pr-folk snarare än med fenomenet entrevärdar, och har rätt stabilt folk i dörren. Jag ska , som man säger, höra mig för men jag tycker detta luktar b-ställe och nollor långa vägar och då är det sannolikt inte någon som vet nåt särskilt.
2007-02-19, 21:26
Medlem
Madame Zs avatar
En liten fågel viskade två namn i mitt öra:

H*nt*ft och Bj*vg*rd

De bor ihop oxå....
Senast redigerad av mishima 2014-09-25 kl. 09:49.
2007-02-19, 21:30
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madame Z

H*nt*ft och Bj*vg*rd

De bor ihop oxå....

Då har vi alltså att göra med en f.d hovmästare på Sturecompagniet och med en högst suspekt Täbystekare som haft viss anknytning till olika sorters 18-årsställen. Kan stämma mycket väl. Åldern passar in, de koksar och lever över sina tillgångar.
2007-02-19, 21:41
Medlem
xallos avatar
Citat:

H*nt*ft och Bj*vg*rd

De bor ihop oxå....

Den har jag också hört, men jag avfärdade det på grund av att de aldrig har betytt särskilt mycket för stureplan i form av entrevärdar!
Men men!
Senast redigerad av mishima 2014-09-25 kl. 09:51.
2007-02-19, 21:53
Medlem
Ivan Boeskys avatar
Durling och Ramberg var en ren gissning från min sida då profilen passade. Bjuvgård driver numera puben Grabbarnas vid Fridhemsplan så han är inte direkt entrévärd dock kan väl tidningarna fortfarande skriva en sån sak...
2007-02-19, 21:56
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivan Boesky
Durling och Ramberg var en ren gissning från min sida då profilen passade. Bjuvgård driver numera puben Grabbarnas vid Fridhemsplan så han är inte direkt entrévärd dock kan väl tidningarna fortfarande skriva en sån sak...

Det har du rätt i, tidningarna har absolut ingen koll på någonting!
2007-02-20, 00:13
Medlem
Citat:

Hantoft och Bjuvgård

De bor ihop oxå....

Hmm här har vi 2 som jag absolut avfärdat..men i tråden så har det ju framkommit så mycket som stämmer så jag håller dessa två som rätt sannolika iallafall....
2007-02-20, 00:50
Medlem
Citat:

H*nt*ft och Bj*vg*rd

De bor ihop oxå....

Har hört samma info, jag vet att båda har ägnat sig åt drogrelaterade aktiviteter tidigare. Det som talar emot att det är dessa två clowner är åldern, båda närmar sig 30, inte 25 som är infon i pressen. Dock har pressen haft fel många gånger innan.
2007-02-20, 01:30
Medlem
Är Bjuvgård=Bjuregård?

http://www.alltomstockholm.se/Stockh...037&ct=9&kid=1
2007-02-20, 09:38
Medlem
wilt99s avatar
Tråden där jag skrev tidigare låstes ju men jag detektivar lite här..
"Kristian har tidigare jobbat på Sturecompagniet, La Camera och nu Metro på Söder. Mest är nog Kristian känd för den unika dialekten från Halland och att vara outröttlig på att efterfesta. Adressen Grevgatan 2.. är numera ett begrepp och blivit Stureplans unga nattlivs mest välkända efterfestlokal. Där bor Kristian med skåningen och partyprinsen Jocke Bjuvegård."
http://kennethvasquez.blogspot.com/2...r-hantoft.html

Nu har vi fastslagit att de bor eller har bott tillsammans iaf.

dick voodoo> ja, Bj*veg*rd.
Senast redigerad av mishima 2014-09-25 kl. 09:50.
2007-02-20, 10:15
Medlem
showbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wilt99
Tråden där jag skrev tidigare låstes ju men jag detektivar lite här..
"Kristian har tidigare jobbat på Sturecompagniet, La Camera och nu Metro på Söder. Mest är nog Kristian känd för den unika dialekten från Halland och att vara outröttlig på att efterfesta. Adressen Grevgatan 2.. är numera ett begrepp och blivit Stureplans unga nattlivs mest välkända efterfestlokal. Där bor Kristian med skåningen och partyprinsen Jocke Bjuvegård."
http://kennethvasquez.blogspot.com/2...r-hantoft.html

Nu har vi fastslagit att de bor eller har bott tillsammans iaf.

dick voodoo> ja, Bj*veg*rd.

Dessa efterfester är även synonymt med kokainfester. Har själv varit där på en herrans massa efterfester. Jag undrar vad pappa Åke Hantoft Arla Foods vice ordförande tycker om detta. Han har åtminstonde något gemensamt med Christer Tegnér
Senast redigerad av mishima 2014-09-25 kl. 09:51.
2007-02-20, 12:23
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyYuma
Sedan när följer flashbacks skvallerforum de pressetiska reglerna om allmänintresse?

Fram med namnen bara. Spelar väl ingen roll om de är kändisar, de har figurerat i en nyhet.

Kändisar är det inte.

*låst*

/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här