2007-02-18, 21:53
Medlem
Junglekids avatar
Har kastat i mig 6*250mg för ca 2h sedan, samt 2*250 mg för 1h sedan.. När kan jag räkna med effekt? Börjar bli trött på att vänta nu, orkar inte se fler vänner-avsnitt!
Citera
2007-02-18, 21:59
Medlem
AnonymaArnes avatar
tar ett jäkla tag innan effekt men räkna med att du har väldigt dålig balans imorrn när du vaknar och snurrig
Citera
2007-02-18, 22:02
Bannlyst
Nån som provat sniffa/röka dom då?
Citera
2007-02-18, 22:04
Medlem
Junglekids avatar
Men jag tänkte inte sova förrän vid ett typ, jag börjar jobbet 16.30 imorrn så det är lugnt! Till dess borde jag väl hunnit köra igång lite grann? Går det att snorta lite för att få igång reaktionen? Har hört att phenibut svider något överjävligt så kanske ingen bra idé..
Citera
2007-02-19, 15:42
Bannlyst
Bump
Citera
2007-02-19, 15:58
Medlem
Jag använder mina Phenibut för att sova gott men tycker det är väldigt svårt att pricka in sängdags när det tar så lång tid för dom att verka fullt ut. Så igår kväll testade jag att smula sönder tabletterna och sniffa upp dom istället och visst det svider som fan men kände av effekten direkt. Blev lite yr och allmänt borta där ett tag i början sen bara avslappnad i hela kroppen.
Citera
2007-02-19, 23:02
Medlem
Junglekids avatar
kan berätta hur det gick för mig igår iallafall..
Tog som sagt runt 2g vid 7, drog sedan i mig 2g till vid 11. Tyvärr somnade jag redan halv ett så det hann inte verka ordentligt vad jag märkte..
Vaknade iallafall vid sådär 10 och kände mig välutsövd, sovit som en sten. Lite småstrul med balansen, men absolut inga problem! Kände mig ändå rätt tillfreds med världen, men det kan vara placebo eller tack vare sömnen..

Jag försökte sniffaen 250mg tabett, men glömde att jag gjort kyckling piri piri dagen innan och stött kryddan i samma mortel, en JÄKLA miss alltså. Det brände å sved så in i *** så jag fxade inte att få i mig hela tabletten. Grinade för att det var så starkt.. Men jag ska försöka igen lite senare, inlägget här ovan visar ju att det funkar iaf!
Citera
2007-02-19, 23:51
Bannlyst
Men går det absolut inte att röka dom då?
Citera
2007-02-19, 23:57
Medlem
Junglekids avatar
Jag har faktiskt ingen som helst aning! Jag är inte mycket av en rökare själv så jag har inte funderat på det.. Kolla på typ erowid eller så, kanske hittar nåt!
Citera
2007-02-20, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junglekid
Har kastat i mig 6*250mg för ca 2h sedan, samt 2*250 mg för 1h sedan.. När kan jag räkna med effekt? Börjar bli trött på att vänta nu, orkar inte se fler vänner-avsnitt!

släng i dig hela burken, så känns allting som en nerförsbacke <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in