2007-02-17, 12:03
Bannlyst
Ja, som rubriken lyder helt enkelt. Vad föredrar ni själva om ni ska ha analsex med er flick- eller pojkvän? Jag och några bekanta kan inte komma överens, eftersom vissa tycker att det är ren idioti att använda vaselin, medan andra tycker att matoljan hör hemma i stekpannan och inte någon annan stans.

Hur ligger det till egentligen?

Låt säga att ni inte har något annat tillgängligt än dessa två preparat förstås.
Citera
2007-02-17, 12:05
Medlem
ChristianXs avatar
Inget av det. Ett bra glidmedel, t ex Wet, är det som gäller. Rätt sak på rätt plats, helt enkelt.
Citera
2007-02-17, 12:11
Medlem
Bazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doweyko
Ja, som rubriken lyder helt enkelt. Vad föredrar ni själva om ni ska ha analsex med er flick- eller pojkvän? Jag och några bekanta kan inte komma överens, eftersom vissa tycker att det är ren idioti att använda vaselin, medan andra tycker att matoljan hör hemma i stekpannan och inte någon annan stans.

Hur ligger det till egentligen?

http://www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp?d=3172&ProductSKU=107548&prodinfotype =&showBuy=true&action=showProdInfo
Citera
2007-02-17, 12:12
Bannlyst
Vad är det ni inte förstår? När ni inte har något annat tillgängligt än matolja eller vaselin, vad hade ni valt?
Citera
2007-02-17, 12:12
Bannlyst
har prövat matolja med flickan. det blev lite jobbigt när det droppa på säng överkastet och på golvet. gick inget vidare. men jag insåg snabbt att analsex inte var något för mig eller min flicka för den delen heller.

edit: jag hade valt matoljan. vasselin måste bli helt vidrigt kladdigt och klumpigt efter en tid.
Citera
2007-02-17, 13:28
Medlem
Bazzs avatar
Citat:
Vad är det ni inte förstår? När ni inte har något annat tillgängligt än matolja eller vaselin, vad hade ni valt?
köpt glidmedel
Citera
2007-02-17, 15:10
Medlem
lorias avatar
Citat:

Jag hade ett ex som sa att matolja funkar precis som glidmedel, nyfikna som vi var testas detta.. jag kan säga att det funkar precis som glidmedel, men skall något användas överhuvudtaget föredrar jag nog trots allt glidmedel.

Erhm, jag vet inte om ni pratade om analsex eller vanligt? Jag pratar vanligt sex... iaf..
Citera
2007-02-17, 15:13
Medlem
Någonstans i bakhuvet lurar information om att det är något i vaselin som kan paja kådisar?
Citera
2007-02-17, 15:17
Medlem
Goggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavender_Blue
Någonstans i bakhuvet lurar information om att det är något i vaselin som kan paja kådisar?

Så är det säkerligen! Men riktiga hardcore-sodomiter kör inte med kondom! Knappt vaselin är väl accepterat i de mest homosexuella av homo-kretsar? Nej, möjligtvis lite saliv på kuken och sedan blir det åka av!
Citera
2007-02-17, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goggen
Så är det säkerligen! Men riktiga hardcore-sodomiter kör inte med kondom! Knappt vaselin är väl accepterat i de mest homosexuella av homo-kretsar? Nej, möjligtvis lite saliv på kuken och sedan blir det åka av!

Ajajajajajaj.... Gör ont att bara tänka på.
Citera
2007-02-17, 16:10
Moderator
Nospheratus avatar
Jag hade nog valt matolja eftersom vaselin känns ungefär som hårvax till konsistensen. Jag har faktiskt aldrig riktigt fattat varför vaselin någonsin har använts till sexlekar, jag har nog trott att det är en myt.

Som man är jag inte särskilt kinkig men jag har en känsla av att de flesta tjejer skulle gapskratta om jag gick ut i köket och kom tillbaka med en flaska matolja. Det eventuella sexet skulle nog övergå till någon sorts bizarr debatt istället när hon inser att jag menar allvar. Denna misstanke grundar jag på att jag vid något tillfälle har föreslagit (oparfyrmerad) hudkräm för en dam i brist på glidmedel.
Citera
2007-02-17, 18:58
Moderator
evilhoneys avatar
Jag hade faktiskt inte valt något av det, saliv har man alltid tillgång till!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in