2007-02-17, 23:31
Medlem
Lady Bugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Denna misstanke grundar jag på att jag vid något tillfälle har föreslagit (oparfyrmerad) hudkräm för en dam i brist på glidmedel.

Hudkräm? Herrejäklar Tur att hon var så pass förståndig att hon inte gick med på det. Det gör ont bara jag tänker på det. Brinnande eldar och vassa knivar. Typ.
Citera
2007-02-17, 23:51
Medlem
Gatitas avatar
Raps- eller olivolja. Matolja är "smustig" olja. Eller så är det bara jag som inte tycker det klingar bra...
Citera
2007-02-18, 00:23
Medlem
Sereenas avatar
Definitivt inte vaselin, måste kladda nåt så enormt.

Olja däremot funkar finfint *hehe*
Citera
2007-02-18, 12:29
Medlem
Frank Dandys avatar
Citat:
Jag hade nog valt matolja eftersom vaselin känns ungefär som hårvax till konsistensen. Jag har faktiskt aldrig riktigt fattat varför vaselin någonsin har använts till sexlekar, jag har nog trott att det är en myt.

Som man är jag inte särskilt kinkig men jag har en känsla av att de flesta tjejer skulle gapskratta om jag gick ut i köket och kom tillbaka med en flaska matolja. Det eventuella sexet skulle nog övergå till någon sorts bizarr debatt istället när hon inser att jag menar allvar. Denna misstanke grundar jag på att jag vid något tillfälle har föreslagit (oparfyrmerad) hudkräm för en dam i brist på glidmedel.

Precis min åsikt och nu när du säger det så kanske vaselin är en myt? Att någon har provat det tvivlar jag inte en skund på men att det varit vanligt? Vaselin är ju så in i helvete trögflytande, lite som att smeta kåda på kuken.
Citera
2007-02-18, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frank Dandy
Precis min åsikt och nu när du säger det så kanske vaselin är en myt? Att någon har provat det tvivlar jag inte en skund på men att det varit vanligt? Vaselin är ju så in i helvete trögflytande, lite som att smeta kåda på kuken.

Man har ju hört att bögar håller på med det, men jag vet inte. Kan ju vara en myt.
Citera
2007-02-18, 12:34
Medlem
Gatitas avatar
Eftersom hetropar har analsex i större utsträckning än bögar finns det egentligen ingen anledning att dra in dem i denna fråga.
Citera
2007-02-18, 19:09
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doweyko
Man har ju hört att bögar håller på med det, men jag vet inte. Kan ju vara en myt.

Man har ju hört så jävla mycket om bögar, att de blir så förslappade i ringmuskeln att de måste ha blöja osv. Om det nu är så borde väl en jekla massa tjejer springa runt i blöja också i så fall. Ju mer jag tänker på det destom mer tror jag att vaselin är något gammalt bögskämt som har hängt kvar och blivit till myt. Nuförtiden finns ju glidmedel att köpa lite överallt, varför skulle bögarna gå och köpa vaselin istället för?

Citat:
Ursprungligen postat av Lady Bug
Hudkräm? Herrejäklar Tur att hon var så pass förståndig att hon inte gick med på det. Det gör ont bara jag tänker på det. Brinnande eldar och vassa knivar. Typ.

Äh vafan, enligt säkra källor är hudkräm vid onani rätt vanligt i staterna där typ 90% är omskurna. De verkar ju inte lida av det. Men hur vet du att det gör sådär ont egentligen?
Citera
2007-02-18, 19:37
Bannlyst
[quote=Nospheratu]Man har ju hört så jävla mycket om bögar, att de blir så förslappade i ringmuskeln att de måste ha blöja osv. Om det nu är så borde väl en jekla massa tjejer springa runt i blöja också i så fall. Ju mer jag tänker på det destom mer tror jag att vaselin är något gammalt bögskämt som har hängt kvar och blivit till myt. Nuförtiden finns ju glidmedel att köpa lite överallt, varför skulle bögarna gå och köpa vaselin istället för?

jadu, det är väldigt få kvinnor som har analsex allt annat är påhitt och önsketänkande från småkukade killar som inte räcker till fittan.
Citera
2007-02-18, 20:26
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hojl
jadu, det är väldigt få kvinnor som har analsex allt annat är påhitt och önsketänkande från småkukade killar som inte räcker till fittan.

Jag tror inte bögar har analsex dagarna i ända heller. Jag tror inte heller på att de bögar som trots allt rövgökar mer än ofta springer omkring i blöjor. Sålunda har jag svårt att tro att de, väldigt få som du säger, kvinnor som praktiserar analsex måste ha blöja.
Citera
2007-02-18, 20:35
Bannlyst
Citat:
Jag tror inte bögar har analsex dagarna i ända heller. Jag tror inte heller på att de bögar som trots allt rövgökar mer än ofta springer omkring i blöjor. Sålunda har jag svårt att tro att de, väldigt få som du säger, kvinnor som praktiserar analsex måste ha blöja.

Nej det tror jag inte heller, bögar blir nog uttöjda snarare efter fisting än rövknull. Kan säga att jag känner 2 bögar och ingen av dom praktiserar analsex, dom har däremot oralsex med sina partners. Enligt dom så gör det extremt ont att bli sodomiserad, så dom avstår.
Citera
2007-02-18, 22:59
Medlem
thebandit777s avatar
Vaselin är bäst!
Citera
2007-02-18, 23:03
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Definitivt inte vaselin, måste kladda nåt så enormt.

Olja däremot funkar finfint *hehe*

lite kladd har ingen dött av hellre vaselin än matolja iallafall. matolja känns inte så hmm hemma där...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in