2007-02-17, 01:58
Om man har massa keffa kontakter som man inte njer sig med ligger p blocken p MSN, utan man vill att de ska frsvinna helt frn ens konto hur gr man d?

Nu nr jag gr in p mitt msn s ligger det massa kontakter under "blockera", men jag vill bara ha bort adresserna och allt, hur gr jag d?

Nr jag tog bort dom frn min MSN-lista s valde jag att blockera och ta bort frn hotmail kontakter men dom ligger fortfarande kvar dr. Grejen r att jag inte ens vill veta av deras e-mail, fr att det r massa trams adresser som r flera r gamla. Hur fr jag bort skiten?
Citera
2007-02-17, 03:33
Medlem
TuXIs avatar
Fr mig, och normalt folk, frsvinner kontakterna nr man hgerklickar och vljer "Ta bort kontakt" Sedan kanske ven vljer "Blocka denna kontakt bla bla".
Citera
2007-02-17, 08:25
Medlem
Desert_Foxs avatar
Som jag har sagt flera gnger innan. Dessa adresser kan endast tas bort nr personen i frga har tagit bort dig frn sin lista.
Citera
2007-02-17, 10:49
Allts, de frsvinner frn listan men finns kvar under Alternativ/Sekretess/Blockera.
Citera
2007-02-17, 11:32
Medlem
Gromnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanZombie
Allts, de frsvinner frn listan men finns kvar under Alternativ/Sekretess/Blockera.

Vad jag frsttt det kan du enbart vlja att ta bort dessa om du sjlv r raderad frn deras lista.
Citera
2007-03-07, 02:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Desert_Fox
Som jag har sagt flera gnger innan. Dessa adresser kan endast tas bort nr personen i frga har tagit bort dig frn sin lista.

precis. Du mste f dom att ta bort dig, vilket inte r det lttaste om dom har lagt ner adresserna. Har sjlv irriterat mig ver detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in