2007-02-17, 01:58
Om man har massa keffa kontakter som man inte nöjer sig med ligger på blocken på MSN, utan man vill att de ska försvinna helt från ens konto hur gör man då?

Nu när jag går in på mitt msn så ligger det massa kontakter under "blockera", men jag vill bara ha bort adresserna och allt, hur gör jag då?

När jag tog bort dom från min MSN-lista så valde jag att blockera och ta bort från hotmail kontakter men dom ligger fortfarande kvar där. Grejen är att jag inte ens vill veta av deras e-mail, för att det är massa trams adresser som är flera år gamla. Hur får jag bort skiten?
Citera
2007-02-17, 03:33
Medlem
TuXIs avatar
För mig, och normalt folk, försvinner kontakterna när man högerklickar och väljer "Ta bort kontakt" Sedan kanske även väljer "Blocka denna kontakt bla bla".
Citera
2007-02-17, 08:25
Medlem
Desert_Foxs avatar
Som jag har sagt flera gånger innan. Dessa adresser kan endast tas bort när personen i fråga har tagit bort dig från sin lista.
Citera
2007-02-17, 10:49
Alltså, de försvinner från listan men finns kvar under Alternativ/Sekretess/Blockera.
Citera
2007-02-17, 11:32
Medlem
Gromnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanZombie
Alltså, de försvinner från listan men finns kvar under Alternativ/Sekretess/Blockera.

Vad jag förstått det kan du enbart välja att ta bort dessa om du själv är raderad från deras lista.
Citera
2007-03-07, 02:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Desert_Fox
Som jag har sagt flera gånger innan. Dessa adresser kan endast tas bort när personen i fråga har tagit bort dig från sin lista.

precis. Du måste få dom att ta bort dig, vilket inte är det lättaste om dom har lagt ner adresserna. Har själv irriterat mig över detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in