2007-03-04, 00:51
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson
Min erfarenhet är att det inte är så. Förmodligen har detta något med kvaliten på forumet att göra. Som pojken ovanför dig säger, allt för att höja nivån på forumet. Jag själv har dock inte kommit underfuld med varför inte dessa rps besvaras
RP:a något i mina forum så ska du se på svar.
Ett tack för RP:n brukar jag slänga iväg (oftast, ibland är det många och samma tråd som rapporteras då kan jag faktiskt låta bli)

Vilken åtgärd som blev brukar jag inte skriva. Det är nog lätt att se, om t ex tråden är låst, flyttad eller om inlägget man RP:ade bara är borta.
Citera
2007-03-04, 00:55
Medlem
Knudsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
RP:a något i mina forum så ska du se på svar.
Ett tack för RP:n brukar jag slänga iväg (oftast, ibland är det många och samma tråd som rapporteras då kan jag faktiskt låta bli)

Vilken åtgärd som blev brukar jag inte skriva. Det är nog lätt att se, om t ex tråden är låst, flyttad eller om inlägget man RP:ade bara är borta.

Det är ju åtgärden jag är intresserad av. Något tack skiter jag fullständigt i
Citera
2007-03-09, 23:06
Medlem
tjaboooos avatar
vill ni ha rp även på trådar som helt/delvis är postade i fel kategori
Citera
2007-03-09, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
vill ni ha rp även på trådar som helt/delvis är postade i fel kategori?
Japp de vill det. De brukar nämligen skicka tack pm när man rp:at såna trådar.
Citera
2007-03-09, 23:44
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
vill ni ha rp även på trådar som helt/delvis är postade i fel kategori
Javisst, gärna. Överallt där man tycker att en moderator ska utföra nånting så är det ok. Dock inte om man bara tycker illa om något som inte bryter mot reglerna...
Citera
2007-03-29, 21:55
Medlem
tjaboooos avatar
jo är det ok att gör< rp på inlägg där spoilerfunktionen inte används ?
Citera
2007-03-29, 22:18
Medlem
Citat:
jo är det ok att gör< rp på inlägg där spoilerfunktionen inte används ?
Det skulle jag tro att Cineasten uppskattar enormt. Han är nämligen på alla inlägg som i Film inte har spoiler när de avslöjar något viktigt. Väldigt bra jobbat av han tycker jag.
Citera
2007-03-31, 21:10
Medlem
Shuyins avatar
Kahnwheiler

Bry dig inte så mycket om vad andra tycker, moderatorerna slappar redan så RP: a ned dem .

---

Det är bra att folk RP: ar men det får inte bli en häxjakt heller.
Citera
2007-04-01, 13:21
Medlem
Katzespeiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Jag svarar i princip alltid på alla RP som jag åtgärdar, oavsett om jag håller med rapportören eller inte. Jag anser detta är en viktig återkoppling som dels gör att medlemmen är villigare att rapportera nästa regelbrottsmisstanke, dels får en uppfattning om hur modsen tolkar regelverket.
Korrekt. Jag fick svar av dig på någon RP jag gjorde när det rådde om solklar brist på sökning. Trevligt och gav mersmak även om jag inte gillar att RP:a.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in