2007-02-17, 00:29
Bannlyst
Jag ser ett tiotal inlägg varje dag som får det verkligen klia i rapportera-fingrarna, men oftast drar jag mig för att göra detta. Vill inte hamna på någon PITA-lista i Outlaw...
Citera
2007-02-17, 00:31
Medlem
chaoswithins avatar
Efter att ha insett att 90% av alla rp:s jag skickar inte borde ha skickats har jag slutat med det.

(Det är inte lätt att vara efterbliven)
Citera
2007-02-17, 00:35
Bannlyst
Det här inlägget i tråden Vilken Porrstjärna sätter du helst på var jag såhär nära att rapportera:

Citat:
Ursprungligen postat av externo
den där blonda stjärnan med tuttar hon skulel ja sätta på hahahaha

Men sen dök tankar om den eventuella PITA-listan upp och kalla kårar vandrade längs min ryggrad och jag avstod.
Citera
2007-02-17, 00:40
Medlem
Misters avatar
Vad är en PITA-lista?
Citera
2007-02-17, 00:44
Medlem
Katarsiss avatar
Vad är PITA-listan för nåt? Har jag missat något nu?

Nej, jag får inte nog av rapporter. Jag är beroende av andra för att kunna hålla koll på mina forum, så jag är bara tacksam.

Sen kan det ju bli lite tokigt ibland, som när någon börjar skicka massor av RP:s från en tråd som blev låst 2004, men det dör jag knappast av.
Citera
2007-02-17, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Vad är en PITA-lista?

Lista på folk som är pain in the ass. En lista på folk som är jobbiga helt enkelt...

Katarsis: Härligt att höra! Ska rapportera det där inlägget nu!
Citera
2007-02-17, 00:45
Medlem
Ladidas avatar
Jag blir aldrig trött på RP's, det underlättar oerhört mycket i arbetet när andra medlemar skickar Report Posts på olika inlägg de anser vara regelbrott.
Ibland är det ju inte så och ibland är det så, jag försöker svara på alla RP'n, men måste erkänna att jag varit dålig och inte sagt rutten på det på senare tid.
Men det ska bli bättring på det nu när jag har mera tid.

Så en eloge till alla de som tar sig tid att trycka på knappen.
Citera
2007-02-17, 00:48
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Lista på folk som är pain in the ass. En lista på folk som är jobbiga helt enkelt...

DEN har inte jag fått se! Betyder det att jag är med på den?

Jag upprepar: jag är bara tacksam över all hjälp jag får.
Det är dessutom roligare att moderera ett forum som deltagarna tar ansvar för.

De som skickar flest RP:s är oftast mods som förvirrat sig in på någon annan mods underforum.
Citera
2007-02-17, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
DEN har inte jag fått se! Betyder det att jag är med på den?

Vet inte om den finns, men om den gör det hoppas jag att jag inte står uppskriven...

Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Jag upprepar: jag är bara tacksam över all hjälp jag får.
Det är dessutom roligare att moderera ett forum som deltagarna tar ansvar för.

Känns riktigt bra det här. Ska rapportera all skit jag ser när jag surfar runt här.
Citera
2007-02-17, 01:31
Medlem
Heinzes avatar
Varje gång jag loggar in numera har jag ca 20 RP:s, inget negativt dock men jag kan erkänna att jag inte svarar på dem numera...Lite dåligt kan jag hålla med om men det tar för lång tid.
Citera
2007-02-17, 01:33
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Varje gång jag loggar in numera har jag ca 20 RP:s, inget negativt dock men jag kan erkänna att jag inte svarar på dem numera...Lite dåligt kan jag hålla med om men det tar för lång tid.
Svar skiter man väl i egentligen, man vill ju bara ha det åtgärdat.
Dock så är det trevligt med svar.
Citera
2007-02-17, 01:35
Medlem
LadyTieras avatar
Rp:a gärna men jag svarar bara i speciella fall, kollar dom gör jag, men rp:a inte 15 inlägg i samma tråd, det kan bli lite mycket
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in