2007-02-16, 18:57
Medlem
Hej jag har fått en mp3 låt av en kompis som han sickade via msn och den försviner hela tiden det är säkerhetsprogramet i xp som låser/gömmer den har gör jag för att mp3 låten ej ska försvinna taxam för snabbt svar
Citera
2007-02-16, 18:58
Medlem
Lägg låten i ett Rar-arkiv.
Citera
2007-02-16, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Lägg låten i ett Rar-arkiv.

okej så låten har blivit raderad i från hd'n redan? så den ligger inte där och är dold?

tack för det snabba svaret än då
Citera
2007-02-16, 19:53
Medlem
Gromnas avatar
Låter som att filen innehåller något virus och ditt AV har raderat eller satt filen i karantän, och att ditt AV inte frågar vad som ska göras med filen, utan utför detta automatiskt.
Citera
2007-02-16, 20:22
Medlem
det är nog möjligt antivirus programmet reagerade just efter det att jag fick den i en rar fil men virus programet fixa viruset så nu är man gå det gröna igen .... tack för all hjälp
Citera
2007-02-16, 20:30
Medlem
Gromnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunkan_85
det är nog möjligt antivirus programmet reagerade just efter det att jag fick den i en rar fil men virus programet fixa viruset så nu är man gå det gröna igen .... tack för all hjälp

Okej, det var alltså virus. Två råd: din polare sitter oskyddad och helt omedveten om att virus och annat ont rör sig fritt på hans/hennes maskin. Säg åt honom/henne att installera ett omedelbart. Eller så är din polare ett rövhål och försöker smitta din maskin med något för att jävlas. Lösning; be din polare dra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in