Kom för ca 20 minuter sedan hem ifrån gymmet efter ett en timmas pass och är lite småsugen på att flumma till det lite. Har en gäng valium och ett par bärs ståendes men undrar ifall det förstör träningen om man kör på med det så här efter ett pass?
Hmm.. tror knappast det. borde väl mer vara bra för musklerna att få vila upp sig lite..hehe
kör du på bara!
fast är du orolig för musklerna så är det väl mest bärsen du skall ta det lugnt med...
Har lagt ner alkoholen helt nu sen jag började träna... anledningen till att det finns folköl i kylen är ifall man har besök och nån vill ha till maten bara.
Kom för ca 20 minuter sedan hem ifrån gymmet efter ett en timmas pass och är lite småsugen på att flumma till det lite. Har en gäng valium och ett par bärs ståendes men undrar ifall det förstör träningen om man kör på med det så här efter ett pass?
Jag brukade må så bra efter ett tungnt gympass så det behövs ingen alkohol eller droger man svävar ju på molned iaf
När jag tränade för några år sen käkade jag Stesolid under träningen och det var inga problem. Sen efter är det ju som nämnt bara bra om musklerna får vila lite. Jag fick ångest när jag ansträngde mig om ni undrar varför jag åt under träning. Tyckte det var bättre så än att gå hem då jag ju tränade för att må bättre.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!