2007-02-19, 18:37
Bannlyst
Där ser man...ok

Citat:
Ursprungligen postat av newapa
Jag kan medela alla som spekulerar att polisen kommer avskriva det hela inom kort.
Rättsmedicin har kommit fram till att det inte finns något som styrker brottsmisstanken.

Ok där ser man. Ja det var ju en ganska trevlig kille så tråkigt är det ju att han tog sitt liv..RIP +
Citera
2007-02-19, 19:08
Bannlyst
Yyeeesss!!!!

Hang e'm high!

Vad underbart det är med självsanering ibland. De ringer inte ens efter Anticlimex, de rensar själv.

En iddi mindre.....

Låt han ruttna i jorden och bli maskmat Tjohooo
Citera
2007-02-19, 19:17
Bannlyst
Jag kommer ihåg när han satt på lokalkrogen i Västertorp ihop med Fitzpatrick. De satt och var så stora och stygga inför halvalkisarna innan de gick iväg till Bandyvägen och drog i skinnpikarna....eller var det att de pissa i trapphuset till höghuset??

Näe, får faen i mig öppna finwhiskeyn och ta mig en segersup. Tror det får bli Glennmorange, så glad är jag

Hoppas de rakar av snorbromsen på liket innan de bränner upp'en.

Buuhhuu var ledsen jag är.

Btw, nån som vill följa med upp till KS och spana i in liket. Han bör väl heja på Gais i nuläget, grön/svart som han är
Citera
2007-02-19, 20:52
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newapa
Jag kan medela alla som spekulerar att polisen kommer avskriva det hela inom kort.
Rättsmedicin har kommit fram till att det inte finns något som styrker brottsmisstanken.

Har detta rapporterats i pressen eller jobbar du på rättsmedicin?
Personligen tror jag också att Gedda det själv....men man vet ju aldrig.....
Citera
2007-02-20, 00:27
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bollnäs
Jag kommer ihåg när han satt på lokalkrogen i Västertorp ihop med Fitzpatrick. De satt och var så stora och stygga inför halvalkisarna innan de gick iväg till Bandyvägen och drog i skinnpikarna....eller var det att de pissa i trapphuset till höghuset??

Var Gedda och Danny bra polare också privat? Någon som vet om de var barndomsvänner, gått på samma skola, växt upp i samma kvarter, m.m.?
Citera
2007-02-20, 12:37
Medlem
insolents avatar
Citat:

Näe, får faen i mig öppna finwhiskeyn och ta mig en segersup. Tror det får bli Glennmorange, så glad är jag

Hoppas de rakar av snorbromsen på liket innan de bränner upp'en.

Buuhhuu var ledsen jag är.

Btw, nån som vill följa med upp till KS och spana i in liket. Han bör väl heja på Gais i nuläget, grön/svart som han är

Låter som om någon blivit rejält nertryckt och har svårt att släppa det?
Inget ont om de döda
Citera
2007-02-20, 13:56
Medlem
HGs avatar
Hur gick det med Allan, alias Gedda? Har någon sett något i pressen eller hört något i djungeltrumman? Skall själv försöka höra mig för på jobbet.
Citera
2007-02-20, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av insolent
Låter som om någon blivit rejält nertryckt och har svårt att släppa det?
Inget ont om de döda

Inget ont om de döda? Varför ska denne usling helt plötsligt behandlas med respekt? Hur mycket har inte han förstört för andra, hur mycket lidande har han inte åstadkommit för andra oskyldiga? varför ska han respekteras helt plötsligt bara för han är död? Jag menar, när han levde skulle han behandlas respektlöst, så varför inte nu också?

Nä, låtom oss vara sanningsenliga och berätta som det är. Änkan och anhöriga får skylla sig själva över att ha haft en 1% i släkten. De får ta det onda med det goda....

Återigen, en fluga mindre i koskiten....
Citera
2007-02-20, 16:25
Medlem
Allan "Gedda" .....

Citat:
Ursprungligen postat av HG
Hur gick det med Allan, alias Gedda? Har någon sett något i pressen eller hört något i djungeltrumman? Skall själv försöka höra mig för på jobbet.

Räkar du även ha efternamnet ?
Citera
2007-02-20, 16:59
Medlem
Kriminalpolisens avatar
Vi har fått ett anonymt tips från bollnäs att han skulle hetat Andersson i efternamn! Kan någon bekräfta?Vi skyddar våra källor!
Citera
2007-02-20, 18:59
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Inget ont om de döda? Varför ska denne usling helt plötsligt behandlas med respekt? Hur mycket har inte han förstört för andra, hur mycket lidande har han inte åstadkommit för andra oskyldiga? varför ska han respekteras helt plötsligt bara för han är död? Jag menar, när han levde skulle han behandlas respektlöst, så varför inte nu också?

Nä, låtom oss vara sanningsenliga och berätta som det är. Änkan och anhöriga får skylla sig själva över att ha haft en 1% i släkten. De får ta det onda med det goda....

Återigen, en fluga mindre i koskiten....

Vad åstakom han för lidande då?
Emot vilka?

Gärna specifika ärenden.
Citera
2007-02-20, 18:59
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalpolisen
Vi har fått ett anonymt tips från bollnäs att han skulle hetat Andersson i efternamn! Kan någon bekräfta?Vi skyddar våra källor!

Lägg ner.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in